Многу компании формулираат амбициозни цели за емисиите на стакленички гасови за да се усогласат со договорот од Париз, на пример, а електричните камиони се едно од средствата за постигнување на овие цели. Построгите регулативи за емисии на јаглерод исто така ја движат оваа технологија, како и желбата за подобар квалитет на воздухот и помалку бучава, особено во големите урбани области. Друг важен двигател е ефикасниот транспорт. Електричните камиони можат да вршат испораки ноќе и во периоди надвор од максималната потрошувачка и можат да пристапат до многу локации од нивните пандани на дизел, вклучително и внатре во зградите. Купувачите на транспортот се исто така движечка сила бидејќи многумина од нив поставиле амбициозни цели за испорачување транспортни решенија со нула емисии.
Влијанието врз животната средина на електричниот камион е многу мало кога камионот е во употреба, но малку поголемо за време на производството. Меѓутоа, бидејќи камионите имаат високи стапки на користење, можно е тоа брзо да се компензира. Точката на поврат на електричниот камион во однос на влијанието врз климата може да се постигне за помалку од една година кога се користи електрична енергија од обновливи извори или од нуклеарна енергија. Електричните погонски линии се енергетски поефикасни од погонските водови на дизел и не произведуваат емисии на издувните гасови. Тие имаат најмало влијание врз животната средина кога користат електрична енергија од обновливи извори.
Електричното возило произведува нула емисии и значително помалку бучава од возилото со мотор со согорување. Сепак, емисиите се ослободуваат за време на производството и додека се вози од трошењето на гумите, сопирачките, абењето на патиштата итн.
Да, околу 90 % од влијанието врз животната средина на животниот циклус на традиционалниот камион на дизел доаѓа од употребата. Камионите што работат на електрична енергија од обновливи извори имаат многу помало влијание врз користењето. Во Volvo работиме напорно за да се осигураме дека суровините се извлекуваат со одржливи методи и дека батериите се произведуваат со минимално влијание врз климата.
Заземаме холистички пристап кон целиот животен циклус, како и кон синџирот на снабдување, вклучувајќи добавувачи, материјали, логистика, производство и рециклирање. Ова вклучува и како се произведуваат погонската линија и батериите, како и кои материјали се користат.