I-Shift е дел од палетата на автоматски менувачи на Volvo Trucks дизајнирани да го направат возењето полесно, побезбедно и поудобно. Секоја промена на брзина е совршено темпирана – автоматски – и најновата генерација нуди побрзи и понепречени промени на брзина од кога било. Опсегот на софтверски пакети во овозможува да го приспособите I-Shift на вашите потреби. Постојат функции достапни за I-Shift кои овозможуваат возење со една педала во одредени ситуации. Во зависност од моделот на камион, има верзии на I-Shift кои ќе ви отворат нови можности, како I-Shift со степени на пренос за бавно движење и I-Shift со двојна спојка.
I-Shift е заснован на „класичен“ несинхронизиран рачен менувач – заради неговиот компактен дизајн и висока ефикасност. Магијата се случува во електронската контролна единица, која управува со спојката и менувањето на степените на пренос. Со постојано евалуирање на информацијата за брзината, тежината, видот на патот и побарувачка за вртежен момент, тој применува екстремна прецизност на секое менување. Системот исто така комуницира со моторот, дозволувајќи му да ги прилагоди вртежите и кочниците за најдобра изведба.
I-Shift е достапен за Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM, Volvo FMX и Volvo FE.
Ако возите на тежок терен со мали брзини и ви треба прецизна контрола и на вртежниот момент на моторот и на моќта на сопирање, сопирачката за терен е корисна опција. На вашиот камион му дава функционалност за погон на една педала со тоа што ви дозволува да ги контролирате и гасот на моторот и сопирачките на тркалата користејќи ја само педалата за гас. Тоа ви помага да застанете и да го поставите камионот со тркало врз карпа или друга пречка без да се лизнете. Теренската сопирачка е достапна за Volvo FH16 и Volvo FMX и е активна до 4 km/h.
Кога често маневрирате и менувате напред и назад, функцијата за промена на насока за I-Shift ќе стане вашиот најдобар пријател. Ви овозможува да возите напред, да префрлите на рикверц и да ја контролирате моќта на сопирање со педалата за гас без да ја користите педалата за сопирачката. Се разбира, тоа функционира и обратно кога се префрлате од возење назад кон возење напред. Оваа функција е активна при брзини до 20 km/h.
I-Shift нуди напреден систем за влечење што ги подобрува перформансите на влечење и стартување на пат, како и надвор од патот. Ова е овозможено со брзо прилагодување на вртежниот момент на моторот за да се намали центрифугата на тркалата. Системот работи и за двете задни оски со диференцијално блокирање како и за недиференцијални заклучени оски.