Електричната мобилност се однесува на возила – вклучувајќи автомобили, автобуси, возови и камиони – кои целосно или делумно се напојуваат со електрична енергија, имаат начини на складирање енергија и обично се снабдуваат со електрична енергија преку мрежата. Главниот тип на тешки камиони со електричен погон е BEV (електрично возило со батерии), но има и електрични возила на водород наречени електрични возила со горивни ќелии (FCEV). Електричната мобилност ја вклучува и инфраструктурата за полнење и услугите за поддршка за планирање на досегот и маршрутата и други функции.
Електрично возило со батерии (BEV) користи енергија складирана во батерии наполнети со електрична енергија од мрежата. Електрично возило што користи технологија на горивни ќелии (FCEV) се напојува со водород кој се претвора во електрична енергија додека возилото се вози. Електричните камиони со горивни ќелии се електрични, како батериски електрични камиони, со таа разлика што најголемиот дел од енергијата во FCEV се складира како водород, со одредена поддршка од батериите. Volvo Trucks работи со двете технологии. Додека електричните камиони со батерии може да се купат денес, електричните камиони со горивни ќелии ќе бидат достапни за комерцијална употреба во втората половина на оваа деценија.
Ние веруваме дека до 2030 година повеќе од 50 % од сите нови продадени камиони на Volvo ќе бидат електрични, користејќи технологија на батерии или горивни ќелии.
Volvo моментално ја нуди најшироката гама на производи во индустријата со осум модели во сериско производство, кои се грижат за многу широк спектар на транспорти во и помеѓу градовите. Достапни модели се Volvo FH Aero, Volvo FH, Volvo FM, Volvo FM Low Entry, Volvo FMX, Volvo FE, Volvo FL и Volvo VNR (достапната постава зависи од пазарот: Volvo VNR е достапен во Северна Америка). Во 2023 година започна сериското производство на нова палета на камиони со фиксна шасија за да ја надополни постојната линија.
Електричните камиони на Volvo ги исполнуваат истите високи стандарди за безбедност при несреќи како и нашите други камиони и ги нудат истите безбедносни системи како и дизел моделите. Згора на тоа, додадени се специфични сценарија за судари за електричните камиони за да се потврди исправноста на инсталацијата на батериите и другите електрични компоненти. Понатаму, направивме максимални напори да го дизајнираме електричниот систем од 600 волти во камионот за да биде безбеден кога камионот е во употреба и за време на сервисирањето.
Енергетскиот статус на батеријата може да се следи на контролната табла и од далечина во секое време. Ако достигне до нула, возачот е известен и достапната енергија се намалува, што ќе влијае врз возењето.
Интервалите за одржување се приближно исти, но сервисирањето се разликува од сервисирањето на традиционалната погонска линија. Потрошувачката на резервни делови зависи од транспортната примена, регионот во кој работи камионот и многу други фактори. Камионите се поврзани и можат да известуваат за состојбата на различни компоненти, што значи дека може да се организираат сервисирање и одржување за да се зголеми нивното време на работа.
Сите дилери кои продаваат електрични камиони се подготвени да преземат целосна одговорност за техничките системи и функции на камионите. Многу од сервисните работилници веќе имаат големо искуство во сервисирање на електрични автобуси.
Кривата на перформанси на електричните камиони е различна од онаа на камионите со мотори со согорување. На пример, моќта започнува веднаш штом ќе ја ставите ногата на педалот за гас. Фактот дека електричните камиони користат помалку брзини исто така создава различно искуство со возењето.
Електричните камиони произведуваат помалку вибрации и помалку бучава, што доведува до удобно и опуштено искуство на возењето.
Контактирајте со вашиот локален продавач на Volvo и регистрирајте го вашиот интерес.
Започнавме сериско производство на целосно електрични камиони за клиентите во 2019 година, но почнавме да продаваме хибридни камиони што работат со комбинација од електрична енергија и други горива далеку пред тоа. Другите делови на групацијата Volvo, особено Volvo Buses, имаат големо искуство со електрични возила. Volvo го испорача првиот целосно електричен автобус во 2016 година и до сега испорачал повеќе од 5.000 електрични автобуси ширум светот.
Нашите електрични камиони споделуваат платформа со другите наши погонски линии и ги исполнуваат истите високи стандарди за квалитет. Високо обучениот персонал на Volvo ќе им помогне на клиентите да ги конфигурираат своите камиони за да ги задоволат нивните специфични барања и ќе обезбеди стручна поддршка додека камионот е во функција. Батериите и целокупната состојба на камионите постојано се следат за да се овозможи навреме да се идентификуваат сите мерки што треба да се преземат при следната сервисна посета. За да се обезбедат високи дневни перформанси на батериите, достапна е технолошка услуга наречена Ready to Run (Подготвен за работа). Го подготвува камионот за продуктивен работен ден, врз основа на надворешните температури. Кога е потребно, ги загрева батериите или ако работи на многу топло време, ги лади. Оптималната температура за батериите е околу +25 °C.
Сите наши постоечки решенија за плаќање ќе бидат достапни за нашите електрични возила: готовинско плаќање, лизинг и изнајмување. Тие ќе бидат прилагодени на потребите на секој поединечен клиент.
Да, сериското производство започна во 2019 година и се вршат испораки до клиентите насекаде низ светот.
Контактирајте со вашиот локален претставник на Volvo Trucks за повеќе информации.
Да, ние ќе продолжиме да нудиме низа различни погонски линии и ќе предложиме најсоодветно решение за секој поединечен клиент и географска локација. Ќе обезбедиме мешавина од сѐ поекономични камиони со мотор на внатрешно согорување, камиони на гасен погон и електрични камиони.
Ги нудиме нашите електрични камиони со договори за услуги Gold, што значи дека трошоците за одржување ќе бидат вклучени во вкупните трошоци за сопственост. Ќе се погрижиме вкупните трошоци за сопственост да бидат конкурентни.
Ова зависи од примената и спецификациите на возилото. Батериите додаваат дополнителна тежина и за да се компензира за тоа, ЕУ дозволува дополнителен GCW до 2 тона. Одлуката и спроведувањето се на секоја поединечна земја.