Камиони

Tomasz Jaworski
2022-03-28
3 минути
Време во возна состојба Заштеда на гориво
Author
Tomasz Jaworski
Services Offer Portfolio Manager

6 начини да го зголемите времето на работа на вашиот камион

Секоја минута прекин значи изгубен приход. Еве шест начини на кои можете да помогнете да го задржите возилото на патот што е можно подолго, од едноставни и директни, до искористување на целосните придобивки од поврзувањето.

Најефективен начин да се избегне дефект е да се биде проактивен и да се преземат превентивни мерки за да се избегне дефектот уште од старт. Напредокот во технологијата и поврзувањето значи дека веќе има голем број поврзани услуги достапни денес кои можат да помогнат во предвидување и спречување на дефект.


Во исто време, повремените прекини во работата сè уште се неизбежен дел од индустријата, па затоа е важно секогаш да бидете подготвени за најлошото и за да реагирате кога навистина ќе се случи дефект.


Со соодветна поддршка, околу 80 отсто од очекуваните дефекти може да се избегнат или барем да се ублажат преку проактивни мерки, додека реактивните мерки помагаат да се ублажат последиците кога ќе се случат.


1. Дневни инспекциски проверки.

Првата и наједноставна мерка што можете да ја преземете за проактивно да избегнете дефект е да правите брза визуелна инспекција на вашето возило на почетокот на секој ден. Одвојувањето на неколку минути дневно може да ви заштеди многу време и пари на долг рок бидејќи така можете рано да забележите дефект.


2. Прилагодете го вашиот распоред за сервисирање за да одговара на вашето возило.

Колку често треба да се сервисира камионот зависи од тоа како се користи и може да варира во зависност од различни фактори. Идеално, сакате распоред за сервисирање кој гарантира дека вашиот камион е секогаш во добра состојба, но исто така го минимизира времето поминато на сервис. Иако традиционално камионите се сервисираат според претходно поставени интервали, поврзувањето овозможува оптимизирање на прилагоден распоред на услуги врз основа на фактичката употреба и состојба на возилото. На овој начин закажаната посета за сервисирање може да се спроведе доколку е потребно или да се одложи ако не е.


3. Инвестирајте во следење во реално време.

Поврзаноста исто така овозможува континуирано следење на возилата и поединечните компоненти и откривање на дефекти пред да предизвикаат проблем. Вреди да ги истражите опциите што ви се достапни бидејќи инвестицијата во таква услуга може брзо да се исплати. Закажаната посета за сервис секогаш е поевтината и полесната опција отколку неочекуваниот дефект среде работа.


4. Ажурирајте го софтверот на вашето возило од далечина.

Кај модерните возила, ажурирањата на софтверот сè повеќе станува важен дел од посетите за сервис. Меѓутоа, не ни мора да се извршува при сервисирање. Со наоѓање на провајдер кој може да понуди таква услуга, можете да ги намалите посетите на работилницата на вашето возило.


5. Најдете договор за услуги што одговара на вас и вашите потреби.

Повеќето производители нудат низа договори за услуги со различни нивоа на поддршка. Најдобрата опција за вас ќе зависи од вашите уникатни потреби, но на крајот треба да најдете ниво што ќе ви дава целосен спокој без да инвестирате во непотребни услуги.

 Онаму каде што е применливо, добро е да имате еден договор за сервис кој го опфаќа целото ваше возило - камионот, како и надградбата или приколката - за да избегнете одделни посети на различни работилници.


6. Добијте ја вистинската поддршка во случај на дефекти.

Кога и да е и каде и да е, кога вашиот камион ќе се расипе треба да имате пристап до помош на патот и влечење. Дали вашиот провајдер нуди поддршка во текот на часовите во кое вашето возило работи? Дали ги покрива областите во кои работите? И дали добивате поддршка на вашиот јазик кога сте во странство? Вреди да прашаме и какви гаранции може да ви понуди во однос на тоа колку време ќе биде потребно за да се врати возилото на пат или каква компензација се нуди доколку овие гаранции не се исполнат.

Сродни написи

Latest Press Release

Latest Press Release