Сè што треба да знаете за Volvo FMX, во детали.
Најдете спецификации за мотори, преноси, задни оски (вклучувајќи ги и преносните односи), комбинации на погонскиот агрегат и приклучоци за давање погон.
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
Електричен | Volvo FMX Electric |
---|---|
Перформанси | Континуирана моќност до 330 – 490 kW (450 – 666 КС). |
Досег | До 300 km |
Време на полнење (цело полнење) | 9,5 часа со наизменична струја (43 kW) 2,5 часа со еднонасочна струја (250 kW) |
Капацитет на акумулаторот | 180 – 540 kWh, 2 – 6 батерии |
Дизел | D11 | D13 | |
---|---|---|---|
Стандард за емисија | Euro 6 | Euro 6 | |
Број на цилиндри | 6 | 6 | |
Работна зафатнина | 10,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Од на клипот | 152 mm | 158 mm | |
Дијаметар на цилиндарот | 123 mm | 131 mm | |
Сооднос на компресија | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Економичен број вртежи | 1.000–1.500 вртежи/мин | 900–1.400 вртежи/мин | |
Сопирачки ефект со издувни гасови | 155 kW (2.300 вртежи/мин) | 175 kW (2.300 вртежи/мин) | |
Ефект на моторно сопирање* | 270 kW (2.300 вртежи/мин) | 340 kW (2.300 вртежи/мин) | |
Филтри за масло | 2 со полн проток | 2 со полн проток | |
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот | 35 l | 35 l | |
Вкупна зафатнина на системот за ладење | 22 l | 24 l | |
|
*опција
Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур) Био-дизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизел)
D11 330 КС (246 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин | 330 КС | |||
Максимален вртежен момент при 877 – 1.400 вртежи/мин | 1.600 Nm | |||
D11 380 КС (279 kW) |
| |||
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин | 380 КС | |||
Максимален вртежен момент при 938 – 1.400 вртежи/мин | 1.800 Nm | |||
D11 430 КС (317 kW) | ||||
Макс. моќност при 1.700 вртежи/мин | 430 КС | |||
Максимален вртежен момент при 1.008–1.400 вртежи/мин | 2.050 Nm |
D11 460 КС (338 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин | 460 КС | |||
Максимален вртежен момент при 1.050 – 1.400 вртежи/мин | 2.200 Nm | |||
D13 420 КС (309 kW) |
| |||
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин | 420 КС | |||
Максимален вртежен момент при 905 – 1.400 вртежи/мин | 2.100 Nm | |||
D13 460 КС (338 kW) | ||||
Макс. моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин | 460 КС | |||
Максимален вртежен момент при 945 – 1.400 вртежи/мин | 2.300 Nm |
D13 500 КС (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин | 500 КС | |||
Максимален вртежен момент при 980 – 1.400 вртежи/мин | 2.500 Nm | |||
D13 540 КС (397 kW) |
| |||
Максимална моќност при 1.458-1.700 вртежи/мин | 540 КС | |||
Максимален вртежен момент при 1.000–1.400 вртежи/мин | 2.600 Nm | |||
Менувач со делител и со менување на опсезите со 12 степени на пренос и со автоматски систем за менување на степените на пренос. I-Shift може да биде опремен со компактен забавувач, приклучок за давање погон, резервна пумпа за сервото на управувачот и разладувач на маслото. Исто така, можно е да се нарача I-Shift со степени на пренос за бавно движење, ултра-ниски брзини на бавно возење и повеќе брзини за возење наназад.
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Директен | 2400 | 44 |
AT2612 | Директен | 2600 | 100 |
ATO2612 | Overdrive | 2600 | 100 |
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (t) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Overdrive | 2800 | 80 |
Целосно автоматска „power-shift“ трансмисија, со конвертор на вртежниот момент и со разладувач на маслото. Ги менува степените на пренос без губење на моќноста. Powertronic може уште во фабриката да биде опремен со приклучок за давање погон, интегриран забавувач, и резервна пумпа за сервото на управувачот.
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (t) |
---|---|---|---|
PT2106 | Директен | 2100 | 44 |
PT2606 | Директен | 2600 | 60 |
Наменет за оптимална економија на горивото. Менувањето на степенот на пренос се случува при најекономичниот опсег на вртежи.
Се користи кога е потребна дополнителна излезна моќност на моторот. Ги менува степените на пренос при поголем број вртежи на моторот.
Тип | Оска | Менувач | Максимален вртежен момент (Nm) | Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (t) | Одобрение за БМК (t) |
Едностепен пренос | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344C/E | Единечна | Хипоидни | 2600 | 13 | 44 |
RSS1370A/B | Единечна | Хипоидни | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Тандем | Хипоидни | 3800 | 23 | 80 |
RSS1244B | Единечна | Хипоидни | 2800 | 12 | 44 |
RTS2310A | Тандем | Хипоидни | 3800 | 23 | 100 |
RSS1352A | Единечна | Хипоидни | 2800 | 13 | 52 |
Редукција во главината на тркалото | |||||
RSH1365 | Единечна | Спирални закосени | 2400 | 13 | 65 |
RSH1370F | Единечна | Конусни со спирални запци | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610F | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 33 | 120 |
RTH3815 | Единечна | Конусни со спирални запци | 3800 | 38 | 150 |
Единечни оски
RSS1244B | RSS1344C/E | RSS1352 | RSS1370A/B | RSH1365 | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.47:1 | 3.61:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.17:1 | 2.17:1 | 2.64:1 | 3.76:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.31:1* | 2.31:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.47:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 3.40:1 |
| 4.55:1 |
2.85:1 | 2.85:1* | 2.85:1 | 3.67:1 |
| 5.41:1 |
3.08:1 | 3.08:1* | 3.08:1 | 4.11:1 |
|
|
3.36:1 | 3.36:1* | 3.36:1 |
|
|
|
| 3.70:1 |
|
|
|
|
| 4.11:1 |
|
|
|
|
| 4.63:1 |
|
|
|
|
| 5.29:1 |
|
|
| |
RTS2370A | RTS2310A | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 |
|
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 |
|
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 |
|
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 |
|
|
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 |
|
|
5.67:1 | 4.11:1 |
| 7.21:1 |
|
|
6.17:1 | 4.63:1 |
|
|
|
|
| D11 330 КС | D11 370 КС | D11 410 КС | D11 450 КС | D13 420 КС | D13 460 КС | D13 500 КС | D13 540 КС |
Powertronic | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PT2106 | • | • | • | • |
| |||
PT2606 |
|
|
|
| • | • | • | • |
I-Shift | ||||||||
AT2412 | • | • | • | • | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
I-Shift со двојна спојка | ||||||||
SP02812 |
|
|
|
|
| • | • | • |
Оски со едностепен пренос | ||||||||
RSS1244B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1352 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1356 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • | • | • | • | • |
Оски со редукција во главината на тркалото | ||||||||
RSH1365 | • | • | • | • | • | • | • |
|
RSH1370F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • | • | • | • | • |
Погонска предна оска / Распределувачки преносник | ||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB | • | • | • | • | • | • | • | • |
| Излезен вртежен момент | Преносен однос | |
---|---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1.000 Nm* | 1.26:1 | |
* Излезен вртежен момент при возење и во мирување.
PTER-DIN: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа.
PTER1400: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTER100: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTR-F: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-FL/FH: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Мал/среден/голем број вртежи со DIN спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.
PTRD-F: Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.
PTRD-D: Голем број вртежи со двоен погон. DIN спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.
PTRD-D1: Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша одзади и DIN спојка напред.
PTRD-D2: Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување на две фланши одзади и една DIN спојка напред.
Најдете спецификации за димензиите на кабината, висините на кабината над подлогата и одликите.
Volvo FMX доаѓа со уникатна надворешна опрема направена за да одговара на тешка употреба.
Основна
Гром сива решетка и рачки на вратите. Светлосно сив штитник за сонце. Хромирано предно светло. Челичен браник обоен сиво.
Volvo FMX е достапен со пет различни нивоа на внатрешна опрема за да одговараат на различните потреби.
Платнена опрема Dynamic
Платен ентериер со модерна шема на бои и издржливи материјали во различни нијанси на сива и виолетова.
Винилна и платнена опрема Robust
Издржливи материјали во винил и платно со модерна шема на бои што одговара на различните делови на внатрешната опрема.
Кадифена опрема Progressive
Оваа кадифена внатрешна опрема со меко платно нуди модерна шема на бои и се совпаѓа со различните делови на внатрешната опрема.
Кожна опрема Robust
Внатрешност со издржливи материјали и две обоени целосно кожни седишта што одговара на различните делови од внатрешната опрема.
Кожна опрема Progressive
Внатрешност со издржливи материјали и две обоени целосно кожни седишта што одговара на различните делови од внатрешната опрема.
Дневна кабина
Дневна кабина (FMX-DAY) со комфорно и ергономско место за возачот. Внатрешна височина од 164 сантиметри: 120 сантиметри кај капакот на просторот за моторот.
Ниска дневна кабина
Ниската дневна кабина (FMX-LDAY) е потребна за примени, како што се рударство, ладилни тела, пумпи и дигалки. Внатрешна височина од 148 сантиметри: 104 сантиметри кај капакот на просторот за моторот.
Кабина за спиење
Кабина за спиење (FMX-SLP) со простор за комфорно ноќевање за едно лице. Внатрешна височина од 164 сантиметри: 120 сантиметри кај капакот на просторот за моторот.
Ниска кабина за спиење
Ниската кабина за спиење (FMX-LSLP) со спуштениот покрив и потпирањето на кабината обезбедува дополнителен простор за товарот над кабината. Внатрешна височина од 148 сантиметри: 104 сантиметри над капакот на просторот за моторот.
Кабина Globetrotter
Кабината Globetrotter (FMX-HSLP) нуди простор за комфорно ноќевање на две лица. Кабината се одликува со дополнителен простор за складирање погоре. Внатрешна височина од 201 сантиметар: 157 сантиметри кај капакот на делот за моторот.
Кабина за тим
Кабина за тим со доволно простор за неколку дополнителни патници, до 9 лица. Внатрешна височина 1.590 милиметри.
Потпирање на кабината во четири точки.
Изберете помеѓу конвенционални пружини со придушувачи, конвенционални пружини напред и воздушна суспензија назад, или пак целосно воздушна суспензија.
Внесување воздух
Внесувањето воздух е поставено на левата страна и е достапно за високите и за ниските верзии.
Бои на кабината
Изберете од околу 650 варијанти.
Седиште на возачот
Одберете од трите различни нивоа на комфор: Прогресивно (кадифе или кожа), динамичко (платно) и цврсто (винил). Вкупниот опсег на нагодување на седиштето е 200 милиметри напред-назад и 100 милиметри вертикално. Стандардно, седиштето на возачот е опремено со потпирач за главата, потпирач за грбот што може да се нагодува и да се преклопува, нагодување нагоре-надолу и напред-назад, потпора за половината што може да се нагоди и нагодување на аголот на седиштето.
Седиште на совозачот
Одберете од трите различни нивоа на комфор: Прогресивно (кадифе или кожа), динамичко (платно) и цврсто (винил). Сѐ може да се нарача со дополнителен тапацир. Седиштата на совозачот стандардно се опремени со потпирач за главата.
Кревети
Долен кревет со димензија 70×200 сантиметри. Душек од 16 сантиметри со џебни пружини и одлични нивоа на комфор. Три опции на цврстина: Мек, полутврд, тврд. Две опции на заштитник со наддушек исто така се достапни: ја подобрува удобноста за спиење и ви овозможува полесно да го наместите креветот. Комфорен горен кревет со димензии: 70×190 сантиметри или 60×190 сантиметри (опција за кабината Globetrotter).
Внатрешен простор за складирање
Просторот над ветробранското стакло се состои од две големи прегради за складирање со врати со ролетни, како и четири ISO отвори, од кои едниот е резервиран за тахографот (два ISO отвори кај ниските кабини). Под креветот во кабините за спиење и Globetrotter ќе најдете две големи прегради за складирање до кои може да се пристапи однадвор и една голема (со зафатнина од 44 литри) до која се стига со подигнување на душекот и капакот; во одделот за спиење може да најдете два простори за складирање за оставање списанија и мали предмети. Контролниот пулт содржи четири отворени простори за складирање, мала кутија за складирање, DIN-преграда, вдлабната полица и држач за шише. Дневната кабина може да биде опремена со простор за складирање од 60 литри со отвори за кациги, кутии за храна итн.
Надворешен простор за складирање
Просторот за складирање до кој може да се пристапи однадвор може да се најде зад седиштата на совозачот и на возачот.
Отвор на покривот
Кабината е опремена со отвор на покривот што може да се отвора 50 милиметри. Во внатрешноста е поставена перфорирана завеса за сонце, која има и улога на мрежа за инсекти кога отворот на покривот е отворен. Со отворот на покривот може да се ракува рачно или електрично (како опција). Исто така, достапен е и отвор за покрив од челик, наменет за градежништво или задачи во груби услови.
Управувач
Доаѓа во две големини – со дијаметар од 450 mm или 500 mm, во зависност од спецификациите на камионот. Висината на воланот може да се приспособува за 90 мм, а аголот за 28°. Со навалувањето на воланот (опционално), можете да го прилагодите во вертикална позиција меѓу -5° и +15°, со што се зголемува удобноста на возачот. Управувачот е достапен со или без воздушно перниче. Командите вградени во воланот овозможуваат безбедно и комфорно користење на темпоматот, свирката, телефонот и функциите на дисплејот за инструменти и страничниот дисплеј.
Систем за климатизација
Има избор од два алтернативни системи за климатизација кои ги покриваат сите потреби:
Системот за климатизација, исто така, може да биде дополнет со грејач на кабината и на моторот на паркинг.
Најдете спецификации за висините на шасијата, максималното оптоварување на предната оска, задното потпирање, влечните возила, одликите на шасијата и сопирачките.
Med | приближно 900 mm |
High | приближно 1.000 mm |
X-High | приближно 1.200 mm |
XX-High | приближно 1.240 mm |
| Воздушно | Листесто |
---|---|---|
Med | 10/20* | 9 |
High | 10/20* | 10/20* |
X-High | - | 10/20* |
XX-high | - | 10/20* |
|
*Со двојни предни оски
FA-LOW | Ниска предна оска за средни висини на шасијата, оптоварување на оската до 9 тони. |
FA-MED | Средна предна оска за средни висини на шасијата, оптоварување на оската до 10/20 тони. |
FA-HIGH | Висока предна оска за големи висини на шасијата и оптоварување на оската до 10/20 тони. |
FA-XHIGH | Екстра висока предна оска за екстра големи висини на шасијата, оптоварување на оската до 10/20 тони. |
FA-XXHIGH | Погонувана предна оска, оптоварување на оската до 10/20 тони. |
Двојни предни оски – FA-HIGH/FA-XHIGH | На располагање за конфигурациите 8×2, 8×4 и 10×4, оптоварување на оската до 20 тони. |
Тип | Оски | Потпирање | Оптоварување на оска/повеќеосна група | Редукција | Други оски |
Единечна | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4×2 | Параболично/со повеќе листови | 13 t | Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAD-GR | 4×2 | Воздушно | 13 t | Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAD-G2 | 4×2/4×4 | Воздушно | 13 t | Во главината на тркалото | |
RAD-G4 | 4×2 | Воздушно | 12 t | Единечен | |
RAD-L90 | 4×4 | Параболично/со повеќе листови | 13 t | Во главината на тркалото | |
Повеќеосна група | |||||
RADT-GR | 6×2/8×2 | Воздушно | 19/20,5/22,5/23 t | Едностепена/во главината на тркалото | Tag-оска (фиксна/управувана/самонасочувачка) |
RAPD-GR | 6×2 | Воздушно | 16/19/22 t | Едностепена/во главината на тркалото | Pusher-оска (фиксна/управувана) |
RAPD-G4 | 6×2 | Воздушно | 16 t | Единечен | Pusher-оска (фиксна) |
RADD-G2 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Воздушно | 21/23/26 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RADD-BR | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Параболично | 20/21 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Параболично/со повеќе листови | 26/32 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Конвенционално листесто | 26/32 t | Во главината на тркалото | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Воздушно | 17/21/23/26 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RAPDT-BR | 6×6 | Параболично | 21 t | Во главината на тркалото |
|
RADDT-GR | 8×2 | Воздушно | 27/30/30,5/31,5/32 t | Едностепена/во главината на тркалото | Pusher-оска (управувана), tag-оска (фиксна/управувана) |
RADD-TR3 | 6×4/6x6/8x4/8x6 | Параболично | 38 t | Во главината на тркалото |
|
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Воздушно | 27/30,5/32/35 t | Едностепена/во главината на тркалото | Pusher-оска (управувана) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4/10x6 | Воздушно | 27/33/36 t | Едностепена/во главината на тркалото | Tag-оска (управувана) |
RADD-TR1 | 6x6/8x6 | Параболично/со повеќе листови | 26 t | Во главината на тркалото |
|
Руди за приколки со централна оска монтирани централно, половина оддолу и оддолу. Влечните куки може да се поставуваат во чекор од 25 милиметри.
Резервоари за гориво
Алуминиумски и челични резервоари од 150 до 900 литри. Максималната зафатнина на резервоарот за гориво е 1.510 литри за влечно возило 4×2. За двојни предни оски EU6 пластичен резервоар за гориво помеѓу предните оски.
Резервоари за AdBlue
Зафатнината од 32 до 112 литри. AdBlue пумпата е интегрирана во модулот на резервоарот за AdBlue. Пластичен.
Сопирачки
EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) обезбедува супериорна реакција, перформанси и чувство на сопирање и во исто време обезбедува пристап до голем број пригодни одлики. EBS сега е достапен за диск-сопирачките и за Z-брегастите барабан-сопирачки (за определен опсег на конфигурации на оски и висини на шасијата). Надградете го вашиот систем на сопирање со додавање на пакетот EBS Medium или која било дополнителна опција. EBS е стандардно на сите спецификации.
EBS medium
Освен одликите од пакетот EBS Standard, EBS Medium ги нуди и следниве одлики:
EBS контрола на статусот
Следење на статусот на EBS преку електронскиот систем на возилото TEA2+ и алатката Volvo Tech.
Автоматско задржување
Сопирајте го камионот до целосно запирање и со „Автоматското задржување“ се задржува последниот применет притисок на сопирање за да се задржи камионот во положба додека возачот ја турка педалата за гас.
Анализа на истрошеноста на облогите
Предупредување за облогите на сопирачките – ја пресметува преостанатата километража што може да се помине со тековните облоги на сопирачките (само за сопирачки со дискови).
Автоматско ослободување на паркирната сопирачка
Паркирната сопирачка се ослободува кога е селектиран степен на пренос и возачот ќе го притисне педалот за гас (само за менувачите I-Shift).
Дополнителни опции:
Како дополнување на програмските пакети постојат и следниве опции:
Сопирачка за развлекување (Stretch Brake)
Овозможува возачот да побара импулсно сопирање на приколката. Потоа сопирачката автоматски се активира и ризикот од превиткување се минимизира.
ESC (Електронска контрола на стабилноста)
Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата композиција на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2, 3, 4 и 5 оски.
Алармно светло на сопирачките
При панично сопирање при брзини поголеми од 50 km/h, светлата на сопирачките трепкаат четири пати во секунда.
Хидрауличен забавувач
Компактен забавувач монтиран на менувачот со максимален ефект од 440 kW.
Активен систем на управување со torque overlay. Тој обезбедува поголема сила за управување при мали брзини, ги намалува ударите од управувањето и го одржува управувачот право при сопирање на подлога со различна лизгавост. Управувачот автоматски се враќа во неутрална позиција кога возите напред и кога возите наназад. Volvo динамичкото управување сега е достапно за сите конфигурации на оските, освен за оние со погонувана предна оска (4×4, 6×6, 8×6 и 10×6). Дополнителни функции за активно возење, како лични поставки и водење во управувањето за да биде возењето уште попријатно и побезбедно.
Автоматска контрола на силата на влечење (ATC)
Автоматски ја вклучува погонуваната предна оска кога е потребно и ја исклучува кога теренот го дозволува тоа, штедејќи гориво и подобрувајќи ја способноста за маневрирање. ATC е стандард за сите конфигурации на Volvo FMX со погонувана предна оска (4×4, 6×6, 8×6 и 10×6).
Pusher-оски
Достапни се за влечните возила и за соло-камионите во фиксна варијанта и во варијанта со активно управување. Оптоварување на оските: 4,5, 7,5 или 9 тони.
Tag-оски
На располагање во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала, самонасочувачки или активно управувани. Оптоварување на оските: 7,5; 9,5 или 10 тони.
Кревање на тандем-оската
Овозможува исклучување и кревање на најзадната погонска оска од повеќеосната група tandem за да се намали потрошувачката на гориво и радиусот на свртување. Со притисок на копче на контролниот пулт, возачот може да ја подигне оската кога камионот не е натоварен. Кога камионот е натоварен, оската автоматски се спушта и се вклучува. Кревање на тандем-оската е достапно за конфигурациите со воздушно потпирање 6×4 и 8×4 (со повеќеосна тандем-група) опремени со диск-сопирачки.
Податоци - сè што ќе ви биде потребно. Преземете ги листовите со податоци во PDF-формат за опсегот на Volvo FMX од следниве веб-врски.
Прикажаните функции може да не се стандардни или достапни за сите нивоа на опрема и опции за погонски агрегат.