Сè што треба да знаете за Volvo FM, во детали.
Најдете спецификации за мотори, преноси, задни оски (вклучувајќи ги и преносните односи), комбинации на погонскиот агрегат и приклучоци за давање погон.
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
D11 – моќност/вртежен момент
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
D13 – моќност/вртежен момент
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
Електричен | Volvo FM |
---|---|
Перформанси | Континуирана моќност до 330 – 490 kW (450 – 666 КС). |
Досег | До 300 km досег |
Време на полнење (цело полнење) | 9,5 часа со наизменична струја (43 kW) 2,5 часа со еднонасочна струја (250 kW) |
Капацитет на акумулаторот | 180 – 540 kWh, 2 – 6 батерии |
Погонска група | 2 – 3 електрични мотори, менувач I-Shift |
Погон на гас | G13 | ||
---|---|---|---|
Стандард за емисија | Euro 6 | ||
Број на цилиндри | 6 | ||
Работна зафатнина | 12,8 dm³ | ||
Од на клипот | 158 mm | ||
Дијаметар на цилиндарот | 131 mm | ||
СоСооднос на компресија | 17.0:1 | ||
Економичен број вртежи | 900 – 1.400 вртежи/мин | ||
Сопирачки ефект со издувни гасови | 200 kW | ||
Ефект на моторно сопирање* | 380 kW (2300 вртежи/мин) | ||
Филтри за масло | 2 со полн проток | ||
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот | 35 l | ||
Вкупна зафатнина на системот за ладење | 38 l | ||
*опција
G13 420 КС (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Максимална моќност при 1.600 – 1.700 вртежи/мин | 420 КС | |||
Максимален вртежен момент при 905 – 1.400 вртежи/мин | 2.100 Nm | |||
G13 460 КС (338 kW) |
| |||
Максимална моќност при 1.600 – 1.700 вртежи/мин | 460 КС | |||
Максимален вртежен момент при 950 – 1.400 вртежи/мин | 2.300 Nm | |||
G13 500 КС (368 kW) | ||||
Максимална моќност при 1.600 – 1.700 вртежи/мин | 500 КС | |||
Максимален вртежен момент при 980 – 1.404 вртежи/мин | 2.550 Nm | |||
Дизел | D11 | D13 | |
---|---|---|---|
Стандард за емисија | Euro 6 | Euro 6 | |
Број на цилиндри | 6 | 6 | |
Работна зафатнина | 10,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Од на клипот | 152 mm | 158 mm | |
Дијаметар на цилиндарот | 123 mm | 131 mm | |
Сооднос на компресија | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Економичен број вртежи | 1.000 – 1.500 вртежи/мин | 900 – 1.400 вртежи/мин | |
Сопирачки ефект со издувни гасови | 155 kW | 175 kW | |
Ефект на моторно сопирање* | 270 kW (2.300 вртежи/мин) | 340 kW (2.300 вртежи/мин) | |
Филтри за масло | 2 со полн проток | 2 со полн проток | |
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот | 35 l | 35 l | |
Вкупна зафатнина на системот за ладење | 22 l | 24 l | |
*опција
Предуслови за горивото
Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур) Биодизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизел) Квалитетот на Volvo FM на гасен погон.
D11 330 КС (246 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин | 330 КС | |||
Максимален вртежен момент при 877 – 1.400 вртежи/мин | 1.600 Nm | |||
D11 380 КС (279 kW) |
| |||
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин | 380 КС | |||
Максимален вртежен момент при 938 – 1.400 вртежи/мин | 1.800 Nm | |||
D11 430 КС (317 kW) | ||||
Макс. моќност при 1.700 вртежи/мин | 430 КС | |||
Максимален вртежен момент при 1.008–1.400 вртежи/мин | 2.050 Nm |
D11 460 КС (338 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин | 460 КС | |||
Максимален вртежен момент при 1.050 – 1.400 вртежи/мин | 2.200 Nm | |||
D13 420 КС (309 kW) |
| |||
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин | 420 КС | |||
Максимален вртежен момент при 905 – 1.400 вртежи/мин | 2.100 Nm | |||
D13 460 КС (338 kW) | ||||
Макс. моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин | 460 КС | |||
Максимален вртежен момент при 945 – 1.400 вртежи/мин | 2.300 Nm |
D13 500 КС (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин | 500 КС | |||
Максимален вртежен момент при 980 – 1.400 вртежи/мин | 2.500 Nm | |||
Менувач со делител и со менување на опсезите со 12 степени на пренос и со автоматски систем за менување на степените на пренос. I-Shift може да биде опремен со компактен забавувач, приклучок за давање погон, резервна пумпа за сервото на управувачот и разладувач на маслото. Исто така, можно е да се нарача I-Shift со степени на пренос за бавно движење, ултра-ниски брзини на бавно возење и повеќе брзини за возење наназад.
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Директен | 2400 | 44 |
AT2612 | Директен | 2600 | 100 |
ATO2612 | Overdrive | 2600 | 100 |
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (t) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Overdrive | 2800 | 80 |
Тип | Оска | Менувач | Максимален вртежен момент (Nm) | Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (t) | Одобрение за БМК (t) |
Едностепен пренос | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1244 | Единечна | Хипоидни | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C/E | Единечна | Хипоидни | 2600 | 13 | 44 |
RSS1352A | Единечна | Хипоидни | 2800 | 13 | 52 |
RSS1370A/B | Единечна | Хипоидни | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Тандем | Хипоидни | 3800 | 23 | 80 |
RTS2310 | Тандем | Хипоидни | 3800 | 23 | 100 |
Редукција во главината на тркалото | |||||
RSH1365 | Единечна | Конусни со спирални запци | 3800 | 13 | 65 |
RSH1370F | Единечна | Конусни со спирални запци | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610B/F | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 33 | 120 |
RTH3815* | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 38 | 150 |
* За Volvo FM 4x4.
RSS1244 | RSS1344C/E | RSS1370A/B | RSH1370F | RSH1365* |
---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.06:1 | 2.47:1 | 3.46:1 | 3.61:1 |
2.17:1 | 2.17:1 | 2.64:1 | 3.61:1 | 3.76:1 |
2.31:1 | 2.31:1** | 2.85:1 | 3.76:1 | 4.12:1 |
2.47:1 | 2.47:1** | 3.08:1 | 4.12:1 | 4.55:1 |
2.64:1 | 2.47:1 | 3.40:1*** | 4.55:1 | 5.41:1 |
2.85:1 | 2.85:1 | 3.67:1*** | 5.41:1 |
|
3.08:1 | 3.08:1 | 4.11:1*** |
|
|
| 3.36:1 |
|
|
|
3.70:1 |
| |||
4.11:1 |
| |||
4.63:1 | ||||
5.29:1 | ||||
* Достапно за Volvo FM 4x4.
** За RSS1344E
*** За RSS1370B
RST2370A | RTS2310 | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | |
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||
5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | |||
6.17:1 | 4.63:1 | ||||
| D11 330 КС | D11 370 КС | D11 410 КС | D11 450 КС | D13 420 КС | D13 460 КС | D13 500 КС |
I-Shift | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
AT2412 | • | • | • | • | • | • | • |
AT2612 | • | • | • | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • | • | • | • |
I-Shift со двојна спојка | |||||||
SP02812 |
|
|
|
|
| • | • |
Оски со едностепен пренос | |||||||
RSS1244 | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1352A | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • | • | • | • |
RSS2310A | • | • | • | • | • | • | • |
RSH1365 | • | • | • | • | • | • | • |
Оски со редукција во главината на тркалото | |||||||
RSH1370F | • | • | • | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • | • | • | • |
| G13 420 КС | G13 460 КС | G13 500 КС |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
AT2612 | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • |
Оски со едностепен пренос | |||
RSS1244 | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • |
RSS1352A | • | • | |
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • |
|
RTS2310A | • | • | • |
Оски со редукција во главината на тркалото | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
| Излезен вртежен момент | Преносен однос | |
---|---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1.000 Nm* | 1.26:1 | |
* Излезен вртежен момент при возење и во мирување.
PTER-DIN: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на
хидраулична пумпа.
PTER1400: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша
за хидраулична пумпа.
PTER100: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша
за хидраулична пумпа.
PTR-F: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-FL/FH: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Мал/среден/голем број вртежи со DIN спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.
PTRD-F: Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.
PTRD-D: Голем број вртежи со двоен погон. DIN спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.
PTRD-D1: Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша одзади и DIN спојка напред.
PTRD-D2: Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување на две фланши одзади и една DIN спојка напред.
Најдете спецификации за димензиите на кабината, висините на кабината над подлогата и одликите.
Достапни се две различни верзии на надворешна опрема за да одговара на различни потреби.
Основна
Гром сива решетка и рачки на вратите. Хромирани предни светла. Светлосно сив штитник за сонце, капаци за ретровизори и браник.
Засилена
Гром сива решетка. Капаци за ретровизори, рачки на вратите, штитник за сонце и браник во тон со кабината. Хромирани предни светла.
Volvo FM е достапен со пет различни нивоа на внатрешна опрема за да одговараат на различните потреби.
Платнена опрема Dynamic
Платен ентериер со модерна шема на бои и издржливи материјали во различни нијанси на сива и виолетова.
Винилна и платнена опрема Robust
Издржливи материјали во винил и платно со модерна шема на бои што одговара на различните делови на внатрешната опрема.
Кадифена опрема Progressive
Оваа кадифена внатрешна опрема со меко платно нуди модерна шема на бои и се совпаѓа со различните делови на внатрешната опрема.
Кожна опрема Robust
Внатрешност со издржливи материјали и две обоени целосно кожни седишта што одговара на различните делови од внатрешната опрема.
Кожна опрема Progressive
Внатрешност со издржливи материјали и две обоени целосно кожни седишта што одговара на различните делови од внатрешната опрема.
Дневна кабина
Дневна кабина (FM-DAY) со комфорно и ергономско место за возачот. Внатрешна височина од 164 сантиметри: 120 сантиметри кај капакот на просторот за моторот.
Ниска дневна кабина
Ниската дневна кабина (FM-LDAY) е потребна за примени, како што се рударство, ладилни тела, пумпи и дигалки. Внатрешна височина од 148 сантиметри: 104 сантиметри кај капакот на просторот за моторот.
Кабина за спиење
Кабина за спиење (FM-SLP) со простор за комфорно ноќевање за едно лице. Внатрешна височина од 164 сантиметри: 120 сантиметри кај капакот на просторот за моторот.
Ниска кабина за спиење
Ниската кабина за спиење (FM-LSLP) со спуштениот покрив и потпирањето на кабината обезбедува дополнителен простор за товарот над кабината. Внатрешна височина од 148 сантиметри: 104 сантиметри над капакот на просторот за моторот.
Кабина Globetrotter
Кабината Globetrotter (FM-HSLP) нуди простор за комфорно ноќевање на две лица. Кабината се одликува со дополнителен простор за складирање погоре. Внатрешна височина од 201 сантиметар: 157 сантиметри кај капакот на делот за моторот.
Кабина за тим
Кабина за тим со доволно простор за неколку дополнителни патници, до 7 лица. Внатрешна височина 1.590 милиметри.
Потпирање на кабината во четири точки.
Изберете помеѓу конвенционални пружини со придушувачи, конвенционални пружини напред и воздушна суспензија назад, или пак целосно воздушна суспензија.
Внесување воздух
Внесувањето воздух е поставено на левата страна и е достапно во опции за високо или ниско поставување. Достапно е исто така и предно внесување воздух.
Бои на кабината
Околу 650 варијанти на избор.
Седиште на возачот
Одберете од трите различни нивоа на комфор: Прогресивно (кадифе или кожа), динамичко (платно) и цврсто (винил). Вкупниот опсег на нагодување на седиштето е 200 милиметри напред-назад и 100 милиметри вертикално. Стандардно, седиштето на возачот е опремено со потпирач за главата, потпирач за грбот што може да се нагодува и да се преклопува, нагодување нагоре-надолу и напред-назад, потпора за половината што може да се нагоди и нагодување на аголот на седиштето.
Седиште на совозачот
Одберете од трите различни нивоа на комфор: Прогресивно (кадифе или кожа), динамичко (платно) и цврсто (винил). Стандардно се опремени со потпирачи за главата.
Кревети
Долен кревет со димензија 70×200 сантиметри. Душек од 16 сантиметри, со пружини во џебови и одличен комфор. Три варијанти за избор: Меки, полумеки и цврсти. Достапни се два типа на заштитен наддушек за подобар комфор и полесно местење на креветот. Комфорен горен кревет со димензии: 70×190 сантиметри или 60×190 сантиметри
Внатрешен простор за складирање
Просторот над ветробранското стакло се состои од две големи прегради за складирање со врати со ролетни, како и четири ISO отвори, од кои едниот е резервиран за тахографот (два ISO отвори кај ниските кабини). Под креветот во кабините за спиење и Globetrotter ќе најдете две големи прегради за складирање до кои може да се пристапи однадвор и една голема (со зафатнина од 44 литри) до која се стига со подигнување на душекот и капакот; во одделот за спиење може да најдете два простори за складирање за оставање списанија и мали предмети. Контролниот пулт содржи четири отворени простори за складирање, мала кутија за складирање, DIN-преграда, вдлабната полица и држач за шише. Дневната кабина може да биде опремена со простор за складирање од 60 литри со отвори за кациги, кутии за храна итн.
Надворешен простор за складирање
Местата за складирање до кои може да се пристапи однадвор може да се најдат зад седиштата на совозачот и на возачот.
Отвор на покривот
Кабината е опремена со отвор на покривот што може да се отвора 50 милиметри. Во внатрешноста е поставена перфорирана завеса за сонце, која има и улога на мрежа за инсекти кога отворот на покривот е отворен. Со отворот на покривот може да се ракува рачно или електрично (како опција). Исто така, достапен е и отвор за покрив од челик, наменет за градежништво или задачи во груби услови.
Управувач
Доаѓа во две големини – со дијаметар од 450 mm или 500 mm, во зависност од спецификациите на камионот. Висината на воланот може да се приспособува за 90 мм, а аголот за 28°. Со навалувањето на воланот (опционално), можете да го прилагодите во вертикална позиција меѓу -5° и +15°, со што се зголемува удобноста на возачот. Управувачот е достапен со или без воздушно перниче. Командите вградени во воланот овозможуваат безбедно и комфорно користење на темпоматот, свирката, телефонот и функциите на дисплејот за инструменти и страничниот дисплеј.
Систем за климатизација
Двата алтернативни системи за климатизација ги покриваат сите потреби:
Системот за климатизација, исто така, може да биде дополнет со грејачи на кабината и на моторот на паркинг.
Најдете спецификации за висините на шасијата, максималното оптоварување на предната оска, задното потпирање, висините на спојувањето, влечните возила, одликите на шасијата и сопирачките.
X-Low (влечно возило) | приближно 810 mm |
Low | приближно 850 mm |
Med | приближно 900 mm |
High | приближно 1.000 mm |
X-High | приближно 1.200 mm |
| Воздушно | Листесто |
---|---|---|
X-Low | 8 | - |
Low | 8 | - |
Med | 10/20* | 9 |
High | 10/20* | 10/20* |
X-High | - | 10/20* |
*Со двојни предни оски FAL20
Тип | Оски | Потпирање | Оптоварување на оска/повеќеосна група | Редукција | Pusher/tag-оски |
Единечна | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Параболично/со повеќе листови | 13 t | Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAD-GR | 4x2 | Воздушно | 11,5/13 t | Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAD-G2 | 4x2 | Воздушно (за градежништво) | 13 t | Во главината на тркалото | |
RAD-G4 | 4x2 | Воздушно | 12 t | Единечен | |
Повеќеосна група | |||||
RADT-GR | 6x2/8x2 | Воздушно | 19/20,5/22,5/23 t | Едностепена/во главината на тркалото | Tag-оска (фиксна/управувана/самонасочувачка) |
RAPD-GR | 6x2 | Воздушно | 16/19/22 t | Едностепена/во главината на тркалото | Pusher-оска (фиксна/управувана) |
RAPD-G4 | 6x2 | Воздушно | 16t | Единечен | Pusher-оска (фиксна) |
RADD-G2 | 6×4/6x6/8x4/8x6 | Воздушно | 21/23/26 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RADD-BR | 6×4/8x4 | Параболично | 20/21 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Параболично/со повеќе листови | 23/26 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Повеќе листови | 26/32 t | Во главината на тркалото | |
RADD-TR3 | 6×4/8×4 | Параболично | 38 t | Во главината на тркалото | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Воздушно | 17/21/23/26 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RADDT-GR | 8×4/10x4 | Воздушно | 27/33/36 t | Едностепена/во главината на тркалото | Tag-оска (управувана) |
RAPDD-GR | 8×4 | Воздушно | 27/30,5/32/35 t | Едностепена/во главината на тркалото | Pusher-оска (управувана) |
RAPDT-GR | 8×2 | Воздушно | 27/30/30,5/31,5/32 t | Едностепена/во главината на тркалото | Pusher-оска (управувана), tag-оска (фиксна/управувана) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4/10x6 | Воздушно | 27/33/36 t | Едностепена/во главината на тркалото | Tag-оска (управувана) |
Руди за приколки со централна оска монтирани централно, половина оддолу и оддолу. Влечните куки може да се поставуваат во чекор од 25 милиметри.
Резервоари за гориво
Алуминиумски и челични резервоари од 150 до 900 литри. Максималниот капацитет за гориво е 1.510 литри за 4x2 влечно возило. Резервоари за гас во големини 155 kg (375 l), 205 kg (495l) и 225 kg (545 l). За двојни предни оски EU6 пластичен резервоар за гориво помеѓу предните оски.
Резервоари за AdBlue
Зафатнина од 32 до 112 литри. AdBlue пумпата е интегрирана во модулот на резервоарот за AdBlue. Пластичен.
Сопирачки
EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) обезбедува супериорна реакција, перформанси и чувство на сопирање и во исто време обезбедува пристап до голем број пригодни одлики. EBS сега е достапен за диск-сопирачките и за Z-брегастите барабан-сопирачки (за определен опсег на конфигурации на оски и висини на шасијата). Надградете го вашиот систем на сопирање со додавање на пакетот EBS Medium или која било дополнителна опција. EBS е стандард според сите спецификации.
EBS medium
Освен одликите од пакетот EBS Standard, EBS Medium ги нуди и следниве одлики:
EBS контрола на статусот
Следење на статусот на EBS преку електронскиот систем на возилото TEA2+ и алатката Volvo Tech.
Автоматско задржување
Сопирајте го камионот до целосно запирање и со „Автоматското задржување“ се задржува последниот применет притисок на сопирање за да се задржи камионот во положба додека возачот ја турка педалата за гас.
Анализа на истрошеноста на облогите
Предупредување за облогите на сопирачките – ја пресметува преостанатата километража што може да се помине со тековните облоги на сопирачките (само за сопирачки со дискови).
Автоматско ослободување на паркирната сопирачка
Паркирната сопирачка се ослободува кога е селектиран степен на пренос и возачот ќе го притисне педалот за гас (само за менувачите I-Shift).
Дополнителни опции:
Како дополнување на програмските пакети постојат и следниве опции:
Сопирачка за развлекување (Stretch Brake)
Овозможува возачот да побара импулсно сопирање на приколката. Потоа сопирачката автоматски се активира и ризикот од превиткување се минимизира.
ESC (Електронска контрола на стабилноста)
Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата композиција на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2, 3, 4 и 5 оски.
Алармно светло на сопирачките
При панично сопирање при брзини поголеми од 50 km/h, светлата на сопирачките трепкаат четири пати во секунда.
Хидрауличен забавувач
Компактен забавувач монтиран на менувачот со максимален ефект од 440 kW.
Volvo динамичко управување
Активен систем на управување со torque overlay. Тој обезбедува поголема сила за управување при мали брзини, ги намалува ударите од управувањето и го одржува управувачот право при сопирање на подлога со различна лизгавост. Управувачот автоматски се враќа во неутрална позиција кога возите напред и кога возите наназад. Volvo динамичкото управување сега е достапно за сите комбинации на оските, вклучувајќи ги и камионите со двојни предни оски. Достапно е и во комбинација со индивидуално предно потпирање.
Pusher-оски
Достапни се за влечните возила и за соло-камионите во фиксна варијанта и во варијанта со активно управување. Оптоварување на оските: 4,5, 7,5 или 9 тони.
Tag-оски
Достапно во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала, самонасочувачки или активно управувани. Оптоварување на оските: 7,5; 9,5 или 10 тони.
Кревање на тандем-оската
Овозможува исклучување и кревање на најзадната погонска оска од повеќеосната група tandem за да се намали потрошувачката на гориво и радиусот на свртување. Со притисок на копче на контролниот пулт, возачот може да ја подигне оската кога камионот не е натоварен. Кога камионот е натоварен, оската автоматски се спушта и се вклучува. Кревање на тандем-оска е достапно за конфигурациите 6×4 и 8×4 (со повеќеосна тандем-група) опремени со диск-сопирачки.
Конфигурации на оски за електричен погон
Влечно возило: 4x2, 6x2, 6x4
Соло-камион: 4x2,6x2, 6x4, 8x2, 8x4
Сите оски се воздушно суспендирани
Податоци - сè што ќе ви биде потребно. Преземете ги листовите со податоци во PDF-формат за Volvo FM од следниве веб-врски.
Прикажаните функции може да не се стандардни или достапни за сите нивоа на опрема и опции за погонски агрегат.