Камиони

Спецификации на Volvo FM

Сè што треба да знаете за Volvo FM, во детали.

Погонски агрегат

Најдете спецификации за мотори, преноси, задни оски (вклучувајќи ги и преносните односи), комбинации на погонскиот агрегат и приклучоци за давање погон.

Heavy Duty Electric – моќност/вртежен момент

 

G13 – моќност/вртежен момент

Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

D11 – моќност/вртежен момент
 

Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

D13 – моќност/вртежен момент
 

Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

Електричен

Volvo FM

Перформанси

Континуирана моќност до 330 – 490 kW (450 – 666 КС).

Досег

До 300 km досег

Време на полнење (цело полнење)

9,5 часа со наизменична струја (43 kW) ​2,5 часа со еднонасочна струја (250 kW)

Капацитет на акумулаторот

180 – 540 kWh, 2 – 6 батерии

Погонска група

2 – 3 електрични мотори, менувач I-Shift

  

Погон на гас

G13

  

Стандард за емисија

Euro 6

  

Број на цилиндри

6

  

Работна зафатнина

12,8 dm³

  

Од на клипот

158 mm

  

Дијаметар на цилиндарот

131 mm

  

СоСооднос на компресија

17.0:1  

Економичен број вртежи

900 – 1.400 вртежи/мин

  

Сопирачки ефект со издувни гасови

200 kW 

  

Ефект на моторно сопирање*

380 kW (2300 вртежи/мин)

  

Филтри за масло

2 со полн проток

  

Зафатнина на маслото за менување, со филтерот

35 l

  

Вкупна зафатнина на системот за ладење

38 l

  
    

*опција

 

G13 420 КС (309 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.600 – 1.700 вртежи/мин

420 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 905 – 1.400 вртежи/мин

2.100 Nm

  
 

G13 460 КС (338 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.600 – 1.700 вртежи/мин

460 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 950 – 1.400 вртежи/мин

2.300 Nm

  
 

G13 500 КС (368 kW)

   
 

Максимална моќност при 1.600 – 1.700 вртежи/мин

500 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 980 – 1.404 вртежи/мин

2.550 Nm

  
     

Дизел

D11

D13  

Стандард за емисија

Euro 6

Euro 6

 

Број на цилиндри

6

6

 

Работна зафатнина

10,8 dm³

12,8 dm³

 

Од на клипот

152 mm

158 mm

 

Дијаметар на цилиндарот

123 mm

131 mm

 

Сооднос на компресија

18.0:1

18.0:1

 

Економичен број вртежи

1.000 – 1.500 вртежи/мин

900 – 1.400 вртежи/мин

 

Сопирачки ефект со издувни гасови

155 kW 

175 kW 

 

Ефект на моторно сопирање*

270 kW (2.300 вртежи/мин)

340 kW (2.300 вртежи/мин)

 

Филтри за масло

2 со полн проток

2 со полн проток

 

Зафатнина на маслото за менување, со филтерот

35 l

35 l

 

Вкупна зафатнина на системот за ладење

22 l

24 l

 
    

*опција

Предуслови за горивото


Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур) Биодизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизел) Квалитетот на Volvo FM на гасен погон.

 

D11 330 КС (246 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин

330 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 877 – 1.400 вртежи/мин

1.600 Nm

  
 

D11 380 КС (279 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин

380 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 938 – 1.400 вртежи/мин

1.800 Nm

  
 

D11 430 КС (317 kW)

   
 

Макс. моќност при 1.700 вртежи/мин

430 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 1.008–1.400 вртежи/мин

2.050 Nm

  
 

D11 460 КС (338 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин

460 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 1.050 – 1.400 вртежи/мин

2.200 Nm

  
 

D13 420 КС (309 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин

420 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 905 – 1.400 вртежи/мин

2.100 Nm

  
 

D13 460 КС (338 kW)

   
 

Макс. моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин

460 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 945 – 1.400 вртежи/мин

2.300 Nm

  
 

D13 500 КС (368 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин

500 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 980 – 1.400 вртежи/мин

2.500 Nm

  
     

I-Shift

Менувач со делител и со менување на опсезите со 12 степени на пренос и со автоматски систем за менување на степените на пренос. I-Shift може да биде опремен со компактен забавувач, приклучок за давање погон, резервна пумпа за сервото на управувачот и разладувач на маслото. Исто така, можно е да се нарача I-Shift со степени на пренос за бавно движење, ултра-ниски брзини на бавно возење и повеќе брзини за возење наназад.

Тип

Највисок степен на пренос

Вртежен момент на моторот (Nm)

Одобрение за БМК (t)

AT2412

Директен

2400

44

AT2612

Директен

2600

100

ATO2612

Overdrive

2600

100

    

Спецификации на I-Shift со двојна спојка

Тип

Највисок степен на пренос

Вртежен момент на моторот (Nm)

Одобрение за БМК (t)

SPO2812

Overdrive

2800

80

    

Тип

Оска

Менувач

Максимален вртежен момент (Nm)

Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (t)

Одобрение за БМК (t)

Едностепен пренос

RSS1244

Единечна

Хипоидни

2800

13

44

RSS1344C/E

Единечна

Хипоидни

2600

13

44

RSS1352A

Единечна

Хипоидни

2800

13

52

RSS1370A/B

Единечна

Хипоидни

3800

13

70

RTS2370A

Тандем

Хипоидни

3800

23

80

RTS2310

Тандем

Хипоидни

3800

23

100

Редукција во главината на тркалото

RSH1365

Единечна

Конусни со спирални запци

3800

13

65

RSH1370F

Единечна

Конусни со спирални запци

3800

13

70

RTH2610B/F

Тандем

Конусни со спирални запци

3800

26

100

RTH3210

Тандем

Конусни со спирални запци

3800

32

100

RTH3312

Тандем

Конусни со спирални запци

3800

33

120

RTH3815*

Тандем

Конусни со спирални запци

3800

38

150

      

 * За Volvo FM 4x4.

Преносни односи на задните оски

Единечни оски

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1370A/B

RSH1370F

RSH1365*

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.46:1

3.61:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.61:1

3.76:1

2.31:1

2.31:1**

2.85:1

3.76:1

4.12:1

2.47:1

2.47:1**

3.08:1

4.12:1

4.55:1

2.64:1

2.47:1

3.40:1***

4.55:1

5.41:1

2.85:1

2.85:1

3.67:1***

5.41:1

 

3.08:1

3.08:1

4.11:1***

 

 

 

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

  

 

 

4.11:1

  

 

 

4.63:1

   
 

5.29:1

   
     

* Достапно за Volvo FM 4x4.

** За RSS1344E

*** За RSS1370B

Тандем-оски

RST2370A

RTS2310

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:14.14:1
2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

    
      

 

D11 330 КС

D11 370 КС

D11 410 КС

D11 450 КС

D13 420 КС

D13 460 КС

D13 500 КС

I-Shift

AT2412

AT2612

ATO2612

I-Shift со двојна спојка

SP02812

 

 

 

 

 

Оски со едностепен пренос

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RSS2310A

RSH1365

Оски со редукција во главината на тркалото

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

        

 

G13 420 КС

G13 460 КС

G13 500 КС

I-Shift

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Оски со едностепен пренос

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1352A

 

RSS1370A/B

RTS2370A

 

RTS2310A

Оски со редукција во главината на тркалото

RSH1370F

RTH2610F

    

 

Излезен вртежен момент

Преносен однос 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1.000 Nm*

1.26:1

 
    

* Излезен вртежен момент при возење и во мирување.

Монтирани на моторот

PTER-DIN: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на
хидраулична пумпа.

PTER1400: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша
за хидраулична пумпа.

PTER100: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша
за хидраулична пумпа.

Приклучоци за давање погон, зависни од спојката

PTR-F: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.

PTR-FL/FH: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Мал/среден/голем број вртежи со DIN спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.

PTRD-F: Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.

PTRD-D: Голем број вртежи со двоен погон. DIN спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.

PTRD-D1: Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша одзади и DIN спојка напред.

PTRD-D2: Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување на две фланши одзади и една DIN спојка напред.    

Надворешност и внатрешност

Најдете спецификации за димензиите на кабината, висините на кабината над подлогата и одликите.

Достапни се две различни верзии на надворешна опрема за да одговара на различни потреби.

Volvo FM with basic exterior trim level 

Основна

Гром сива решетка и рачки на вратите. Хромирани предни светла. Светлосно сив штитник за сонце, капаци за ретровизори и браник.

Volvo FM with enhanced exterior trim level 

Засилена

Гром сива решетка. Капаци за ретровизори, рачки на вратите, штитник за сонце и браник во тон со кабината. Хромирани предни светла.

Volvo FM е достапен со пет различни нивоа на внатрешна опрема за да одговараат на различните потреби.

Volvo FM with textile trim dynamic, interior trim level 

Платнена опрема Dynamic

Платен ентериер со модерна шема на бои и издржливи материјали во различни нијанси на сива и виолетова.

Volvo FM with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Винилна и платнена опрема Robust

Издржливи материјали во винил и платно со модерна шема на бои што одговара на различните делови на внатрешната опрема.

Volvo FM with plush trim progressive, interior trim level 

Кадифена опрема Progressive

Оваа кадифена внатрешна опрема со меко платно нуди модерна шема на бои и се совпаѓа со различните делови на внатрешната опрема.

Volvo FM with leather trim robust, interior trim level 

Кожна опрема Robust

Внатрешност со издржливи материјали и две обоени целосно кожни седишта што одговара на различните делови од внатрешната опрема.

Volvo FM with leather trim progressive, interior trim level 

Кожна опрема Progressive

Внатрешност со издржливи материјали и две обоени целосно кожни седишта што одговара на различните делови од внатрешната опрема.

Volvo FM day cab with measurements, viewed from the side 

Дневна кабина

Дневна кабина (FM-DAY) со комфорно и ергономско место за возачот. Внатрешна височина од 164 сантиметри: 120 сантиметри кај капакот на просторот за моторот.

Volvo FM low day cab with measurements, viewed from the side 

Ниска дневна кабина

Ниската дневна кабина (FM-LDAY) е потребна за примени, како што се рударство, ладилни тела, пумпи и дигалки. Внатрешна височина од 148 сантиметри: 104 сантиметри кај капакот на просторот за моторот.

Volvo FM sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Кабина за спиење

Кабина за спиење (FM-SLP) со простор за комфорно ноќевање за едно лице. Внатрешна височина од 164 сантиметри: 120 сантиметри кај капакот на просторот за моторот.

Volvo FM low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Ниска кабина за спиење

Ниската кабина за спиење (FM-LSLP) со спуштениот покрив и потпирањето на кабината обезбедува дополнителен простор за товарот над кабината. Внатрешна височина од 148 сантиметри: 104 сантиметри над капакот на просторот за моторот.

Volvo FM globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Кабина Globetrotter

Кабината Globetrotter (FM-HSLP) нуди простор за комфорно ноќевање на две лица. Кабината се одликува со дополнителен простор за складирање погоре. Внатрешна височина од 201 сантиметар: 157 сантиметри кај капакот на делот за моторот.

Volvo FM crew cab with measurements, viewed from the side 

Кабина за тим

Кабина за тим со доволно простор за неколку дополнителни патници, до 7 лица. Внатрешна височина 1.590 милиметри.

Потпирање на кабината во четири точки.

Изберете помеѓу конвенционални пружини со придушувачи, конвенционални пружини напред и воздушна суспензија назад, или пак целосно воздушна суспензија.

 

Внесување воздух

Внесувањето воздух е поставено на левата страна и е достапно во опции за високо или ниско поставување. Достапно е исто така и предно внесување воздух.

 

Бои на кабината

Околу 650 варијанти на избор.

 

Седиште на возачот

Одберете од трите различни нивоа на комфор: Прогресивно (кадифе или кожа), динамичко (платно) и цврсто (винил). Вкупниот опсег на нагодување на седиштето е 200 милиметри напред-назад и 100 милиметри вертикално. Стандардно, седиштето на возачот е опремено со потпирач за главата, потпирач за грбот што може да се нагодува и да се преклопува, нагодување нагоре-надолу и напред-назад, потпора за половината што може да се нагоди и нагодување на аголот на седиштето.

 

Седиште на совозачот

Одберете од трите различни нивоа на комфор: Прогресивно (кадифе или кожа), динамичко (платно) и цврсто (винил). Стандардно се опремени со потпирачи за главата.

 

Кревети

Долен кревет со димензија 70×200 сантиметри. Душек од 16 сантиметри, со пружини во џебови и одличен комфор. Три варијанти за избор: Меки, полумеки и цврсти. Достапни се два типа на заштитен наддушек за подобар комфор и полесно местење на креветот. Комфорен горен кревет со димензии: 70×190 сантиметри или 60×190 сантиметри

Внатрешен простор за складирање

Просторот над ветробранското стакло се состои од две големи прегради за складирање со врати со ролетни, како и четири ISO отвори, од кои едниот е резервиран за тахографот (два ISO отвори кај ниските кабини). Под креветот во кабините за спиење и Globetrotter ќе најдете две големи прегради за складирање до кои може да се пристапи однадвор и една голема (со зафатнина од 44 литри) до која се стига со подигнување на душекот и капакот; во одделот за спиење може да најдете два простори за складирање за оставање списанија и мали предмети. Контролниот пулт содржи четири отворени простори за складирање, мала кутија за складирање, DIN-преграда, вдлабната полица и држач за шише. Дневната кабина може да биде опремена со простор за складирање од 60 литри со отвори за кациги, кутии за храна итн.

 

Надворешен простор за складирање

Местата за складирање до кои може да се пристапи однадвор може да се најдат зад седиштата на совозачот и на возачот.

 

Отвор на покривот

Кабината е опремена со отвор на покривот што може да се отвора 50 милиметри. Во внатрешноста е поставена перфорирана завеса за сонце, која има и улога на мрежа за инсекти кога отворот на покривот е отворен. Со отворот на покривот може да се ракува рачно или електрично (како опција). Исто така, достапен е и отвор за покрив од челик, наменет за градежништво или задачи во груби услови.

 

Управувач

Доаѓа во две големини – со дијаметар од 450 mm или 500 mm, во зависност од спецификациите на камионот. Висината на воланот може да се приспособува за 90 мм, а аголот за 28°. Со навалувањето на воланот (опционално), можете да го прилагодите во вертикална позиција меѓу -5° и +15°, со што се зголемува удобноста на возачот. Управувачот е достапен со или без воздушно перниче. Командите вградени во воланот овозможуваат безбедно и комфорно користење на темпоматот, свирката, телефонот и функциите на дисплејот за инструменти и страничниот дисплеј.

 

Систем за климатизација

Двата алтернативни системи за климатизација ги покриваат сите потреби:

  • Клима-уред со рачна контрола (MCC).
  • Клима уред со автоматска контрола на температурата (ECC/ECC2).

Системот за климатизација, исто така, може да биде дополнет со грејачи на кабината и на моторот на паркинг.

Шасија

Најдете спецификации за висините на шасијата, максималното оптоварување на предната оска, задното потпирање, висините на спојувањето, влечните возила, одликите на шасијата и сопирачките.

X-Low (влечно возило)

приближно 810 mm

Low

приближно 850 mm

Med

приближно 900 mm

High

приближно 1.000 mm

X-High

приближно 1.200 mm

  

 

Воздушно

Листесто

X-Low

8

-

Low

8

-

Med

10/20*

9

High

10/20*

10/20*

X-High

-

10/20*

   

*Со двојни предни оски FAL20

Тип

Оски

Потпирање

Оптоварување на оска/повеќеосна група

Редукција

Pusher/tag-оски

Единечна

RAD-L90

4x2

Параболично/со повеќе листови

13 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RAD-GR

4x2

Воздушно

11,5/13 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RAD-G2

4x2

Воздушно (за градежништво)

13 t

Во главината на тркалото

 

RAD-G4

4x2

Воздушно

12 t

Единечен

 

Повеќеосна група

RADT-GR

6x2/8x2

Воздушно

19/20,5/22,5/23 t

Едностепена/во главината на тркалото

Tag-оска (фиксна/управувана/самонасочувачка)

RAPD-GR

6x2

Воздушно

16/19/22 t

Едностепена/во главината на тркалото

Pusher-оска (фиксна/управувана)

RAPD-G4

6x2

Воздушно

16t

Единечен

Pusher-оска (фиксна)

RADD-G2

6×4/6x6/8x4/8x6 

Воздушно

21/23/26 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RADD-BR

6×4/8x4

Параболично

20/21 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Параболично/со повеќе листови

23/26 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Повеќе листови

26/32 t

Во главината на тркалото

 

RADD-TR3

6×4/8×4

Параболично

38 t

Во главината на тркалото

 

RADD-GR

6×4/8×4

Воздушно

17/21/23/26 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RADDT-GR

8×4/10x4

Воздушно

27/33/36 t

Едностепена/во главината на тркалото

Tag-оска (управувана)

RAPDD-GR

8×4

Воздушно

27/30,5/32/35 t

Едностепена/во главината на тркалото

Pusher-оска (управувана)

RAPDT-GR

8×2

Воздушно

27/30/30,5/31,5/32 t

Едностепена/во главината на тркалото

Pusher-оска (управувана), tag-оска (фиксна/управувана)

RADDT-G2

8×4/10x4/10x6

Воздушно

27/33/36 t

Едностепена/во главината на тркалото

Tag-оска (управувана)

      

Руди за приколки со централна оска монтирани централно, половина оддолу и оддолу. Влечните куки може да се поставуваат во чекор од 25 милиметри.

Резервоари за гориво

Алуминиумски и челични резервоари од 150 до 900 литри. Максималниот капацитет за гориво е 1.510 литри за 4x2 влечно возило. Резервоари за гас во големини 155 kg (375 l), 205 kg (495l) и 225 kg (545 l). За двојни предни оски EU6 пластичен резервоар за гориво помеѓу предните оски.

Резервоари за AdBlue

Зафатнина од 32 до 112 литри. AdBlue пумпата е интегрирана во модулот на резервоарот за AdBlue. Пластичен.

Сопирачки

EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) обезбедува супериорна реакција, перформанси и чувство на сопирање и во исто време обезбедува пристап до голем број пригодни одлики. EBS сега е достапен за диск-сопирачките и за Z-брегастите барабан-сопирачки (за определен опсег на конфигурации на оски и висини на шасијата). Надградете го вашиот систем на сопирање со додавање на пакетот EBS Medium или која било дополнителна опција. EBS е стандард според сите спецификации.

 

EBS medium

Освен одликите од пакетот EBS Standard, EBS Medium ги нуди и следниве одлики:

 

EBS контрола на статусот 

Следење на статусот на EBS преку електронскиот систем на возилото TEA2+ и алатката Volvo Tech.

 

Автоматско задржување

Сопирајте го камионот до целосно запирање и со „Автоматското задржување“ се задржува последниот применет притисок на сопирање за да се задржи камионот во положба додека возачот ја турка педалата за гас.

 

Анализа на истрошеноста на облогите

Предупредување за облогите на сопирачките – ја пресметува преостанатата километража што може да се помине со тековните облоги на сопирачките (само за сопирачки со дискови).

 

Автоматско ослободување на паркирната сопирачка

Паркирната сопирачка се ослободува кога е селектиран степен на пренос и возачот ќе го притисне педалот за гас (само за менувачите I-Shift).

 

 

Дополнителни опции:

Како дополнување на програмските пакети постојат и следниве опции:

 

Сопирачка за развлекување (Stretch Brake)

Овозможува возачот да побара импулсно сопирање на приколката. Потоа сопирачката автоматски се активира и ризикот од превиткување се минимизира.

 

ESC (Електронска контрола на стабилноста)

Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата композиција на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2, 3, 4 и 5 оски.

 

Алармно светло на сопирачките

При панично сопирање при брзини поголеми од 50 km/h, светлата на сопирачките трепкаат четири пати во секунда. 

 

Хидрауличен забавувач

Компактен забавувач монтиран на менувачот со максимален ефект од 440 kW.

Volvo динамичко управување

Активен систем на управување со torque overlay. Тој обезбедува поголема сила за управување при мали брзини, ги намалува ударите од управувањето и го одржува управувачот право при сопирање на подлога со различна лизгавост. Управувачот автоматски се враќа во неутрална позиција кога возите напред и кога возите наназад. Volvo динамичкото управување сега е достапно за сите комбинации на оските, вклучувајќи ги и камионите со двојни предни оски. Достапно е и во комбинација со индивидуално предно потпирање.

Pusher-оски
Достапни се за влечните возила и за соло-камионите во фиксна варијанта и во варијанта со активно управување. Оптоварување на оските: 4,5, 7,5 или 9 тони.


Tag-оски
Достапно во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала, самонасочувачки или активно управувани. Оптоварување на оските: 7,5; 9,5 или 10 тони.

Кревање на тандем-оската

Овозможува исклучување и кревање на најзадната погонска оска од повеќеосната група tandem за да се намали потрошувачката на гориво и радиусот на свртување. Со притисок на копче на контролниот пулт, возачот може да ја подигне оската кога камионот не е натоварен. Кога камионот е натоварен, оската автоматски се спушта и се вклучува. Кревање на тандем-оска е достапно за конфигурациите 6×4 и 8×4 (со повеќеосна тандем-група) опремени со диск-сопирачки.
 

Конфигурации на оски за електричен погон 

Влечно возило: 4x2, 6x2, 6x4

Соло-камион: 4x2,6x2, 6x4, 8x2, 8x4

Сите оски се воздушно суспендирани

Листови со податоци

Податоци - сè што ќе ви биде потребно. Преземете ги листовите со податоци во PDF-формат за Volvo FM од следниве веб-врски.

  • FM Rigid
  • FM Tractor
FM Tractor
FM Rigid

Прикажаните функции може да не се стандардни или достапни за сите нивоа на опрема и опции за погонски агрегат.

Имате прашање?

Локалниот дилер на Volvo Trucks ќе го има одговорот. Наминете, јавете се или побарајте да ве посетат.