Камиони

Спецификации за
Volvo FL

Сè што треба да знаете за Volvo FL, во многу детали.

Шасија

Најдете спецификации за висините на шасијата, максималното оптоварување на предната оска, задната амортизација, висините на спојувањето, влечните возила, одликите на шасијата и сопирачките.

Висини на шасијата

 

 Висина
Нискаприближно 810 – 830 mm
Средноприближно 860 mm
Високоприближно 950 mm
X-високоприближно 960 mm
XX-високо*приближно 1.175 mm

* Само за Volvo FL 4×4

Максимално оптоварување на предна оска (тони)

 ВоздушноЛистесто
Ниско4,0/4,5 t4.2
Средно 4,5/5,0/5,8 t
Високо 5,0/5,6/5,8/6,3 t
X-високо7,1 t7,1/7,5 t
XX-високо 5,6 t

Задна амортизација

 

ТипАмортизацијаОптоварување на оскитеРедукција
RAD - L80Листесто11,5 tЕдинечно
RAD - KRВоздушно13 tЕдинечно
RAD - A2VВоздушно10,5 tЕдинечно

Руди

Достапни се руди за поврзување приколки.

Резервоари за гориво

Резервоари за гориво

На располагање се резервоари изработени од пластика, челик или алуминиум. Зафатнината на горивото се движи од 80 до 300 литри. Освен тоа, достапна е и комбинација од два 215-литарски резервоари, која обезбедува вкупна зафатнина од 430 литри.

Резервоари за AdBlue

Резервоарот за AdBlue е направен од пластика, а зафатнината е 32 литри. Пумпата за AdBlue е интегрирана во модулот на резервоарот. Постои една варијанта за возила со резервоар за гориво монтиран на десната страна (ADTP-R), и една за возила со резервоар монтиран на левата страна (ADTP-L).

 

Сопирачки

Volvo FL има пневматски сопирачки со вентилирани дискови напред и назад. EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) системот против блокирање на диск-сопирачките обезбедува побрза и побезбедна реакција на сопирање и придонесува за намалено абење на сопирачките. Системот вклучува одлики како што се ABS, антиблокирачки сопирачки, блокирање на диференцијалот и комбинирање на сопирачки. Со комбинирањето на сопирачките, системот ги користи различните сопирачки на возилото за порамномерно сопирање и го намалува абењето на сопирачките на тркалата и на пневматиците. Проширениот EBS-пакет вклучува функција којашто го олеснува тргнувањето на падини. Дисковите на сопирачките се достапни во различни големини во зависност од примената.

EBS Medium
Освен функциите од пакетот EBS Standard, EBS Medium ги нуди и следниве одлики:

Хидрауличен забавувач за менувачи AL306
Компактниот, интегриран хидрауличен забавувач (варијанти RET-HYDR и RET-TPT) е монтиран на менувачот. Максималниот ефект е 400 kW.

Максималниот сооднос во конверторот на вртежниот момент (TC421) е 1,77:1.

EBS контрола на статусот
Следење на статусот на EBS преку електронскиот систем на возилото TEA2+ и алатката Volvo Tech.
 
Помош за тргнување на нагорнина
Сопирачките се ослободуваат само кога има доволно голем вртежен момент на моторот за да го придвижи возилото нанапред.
 
Анализа на истрошеноста на облошките
Предупредување за облогите на сопирачките – ја пресметува преостанатата километража што може да се помине со тековните облоги на сопирачките. (Само за диск сопирачки.)
 
Автоматско ослободување на паркирната сопирачка
Паркирната сопирачка се ослободува кога возачот ќе ја притисне педалата за гас и ќе се избере степен на пренос.
 

 

 

Дополнителни опции

Како дополнување на програмските пакети постојат и следниве опции:

ESC (Електронска контрола на стабилноста)
Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата комбинација на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2 и 3 оски.
Алармно светло на сопирачките
При панично сопирање на брзини поголеми од 50 km/h, светлата на сопирачките трепкаат четири пати во секунда.
 Хидрауличен забавувач
Компактен забавувач монтиран на менувачот со максимален ефект од 440 kW.

Погон

Најдете спецификации за мотори, преноси, задни оски (вклучувајќи ги и преносните односи), комбинации на погонската група и приклучоци за давање погон.

Мотори

 

D5K

D8K

Стандард за емисииEuro 6Euro 6

Број на цилиндри

4

6

Работна зафатнина

5,1 dm³

7,7 dm³

Òд на клипот

135 mm

135 mm

Дијаметар на цилиндерот

110 mm

110 mm

Однос на компресија

17.5:1

17.5:1

Економичен број вртежи

1.100–1.800 вртежи/мин

1.000–1.700 вртежи/мин

Ефект на сопирање со издувни гасови (2.800 вртежи/мин)

80 kW

120 kW

Ефект на моторно сопирање (2.800 вртежи/мин)

170 kW

Филтри за масло

1

1

Зафатнина на маслото за менување, со филтерот

15 l

20 l

Вкупна зафатнина на системот за ладење

13 l

17 l

 

Интервал за менување масло
До 100.000 km или еднаш на секои две години со VDS5.

Предуслови за горивото
EN 590 (норми на ЕУ) макс. 10 ppm сулфур. 

Приклучок за давање погон монтиран на моторот
Преносен однос 1:1, излезен вртежен момент од 600 Nm при возење и во мирување. 

Верзија со биодизел
D5K240 е достапен и во верзија со биодизел (B100), сертифицирана за Euro 6. За информации за интервалите на сервисирање, побарајте го вашиот Volvo дилер.

 


Приклучок за давање погон монтиран на моторот

 Излезен вртежен моментПреносен однос
PTER-DIN600 Nm*1:1
PTER-1400600 Nm*1:1
PTER-100600 Nm*1:1


* излезен вртежен момент при возење и во мирување. Со AT2412, макс. вртежен момент при возење = 150 Nm.

D5K – Euro 6

моќност/вртежен момент

Нето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

  
 

 

Мотор D5K – моќност/вртежен момент

Нето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

D5K210 (154 kW)

 

Макс. моќност при 2.200 вртежи/мин

210 КС

Макс. вртежен момент при 1.100–1.700 вртежи/мин

800Nm

D5K240 (177 kW)

 

Макс. моќност при 2.200 вртежи/мин.

240 КС

Макс. вртежен момент при 1.200 – 1.600 вртежи/мин.

900 Nm

  

D8K – Моќност/вртежен момент

Нето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

 
 

 

D8K - Моќност/вртежен момент

Нето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

D8K250 (184 kW)

 

Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин

250 КС

Макс. вртежен момент при 900–1.700 вртежи/мин

950 Nm

D8K280 (206 kW)

 

Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин

280 КС

Макс. вртежен момент при 950–1.700 вртежи/мин

1.050 Nm

D8K320 (235 kW) 
Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин.320 КС
Макс. вртежен момент при 1.050–1.600 вртежи/мин.1.200 Nm

Рачни менувачи

Рачните менувачи се управуваат со помош од серво-уред. Кратката рачка на менувачот, која е интегрирана на инструмент-таблата, е без вибрации, а нејзиното движење е кратко и прецизно. Менувачите може да се специфицираат со приклучок за давање погон.

Тип

Највисок степен на пренос

Макс. вртежен момент (Nm)

Одобрение за БМК (тони)

ZTO1006

6

1050

32.5

ZTO1109

9

1200

44

STO8006

6

850

24

 

Автоматски менувачи

6-брзински автоматски менувач или 8-брзински автоматски менувач со три режими на возење.

Тип

Највисок степен на пренос

Макс. вртежен момент (Nm)

Одобрение за БМК (тони)

AL306

6

1600

36

8AP12008120036

 

Задни оски

Тип

Оска

Пренос

Макс. вртежен момент (Nm)

Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група
(тони)

Одобрение за БМК (тони)

Едностепен пренос

 

 

 

 

 

RSS0819A

Единечна

Хипоидни

950

8.5

19

RSS1125A

Единечна

Хипоидна

1050

11.5

25

RSS1132A

Единечна

Хипоидна

1050

11.5

32.5

RSS1344C

Единечна

Хипоидна26001344

Редукција во главината на тркалото

 

 

 

 

 

RSH1140C*

Единечна 

Хипоидна

1200

11

40

* Само за Volvo FL 4×4

 

Преносни односи на задните оски

RSS0819A

RSS1125A

RSS1132A

RSH1140C

RSS1344C

3.31:1

3.58:1

3.78:1

5.86:1

3.70

3.58:1

3.73:1

4.13:1

6.31:1

4.11

3.73:1

3.90:1

4.50:1

 

4.63

3.91:1  

4.11:1

5.14:1

 

5.29:1

4.10:1

4.33:1

5.67:1

 

6.17:1

4.30:1

4.63:1

6.17:1

 

 

4.56:1

4.88:1

 

 

 

4.88:1

5.13:1

 

 

 

5.13:1

5.29:1

 

 

 

5.29:1

5.57:1

 

 

 

5.57:1

5.86:1

 

 

 

5.86:1

 

 

 

 

 

Комбинации на погон

 D5K210D5K240D8K250D8K280D8K320
Менувачи     
8AP1200
AL306   
STO8006    
ZTO1006  
ZTO1109   
Оски со едностепен пренос     
RSS0819A   
RSS1125A 
RSS1132A 
RSS1344C   
Оски со редукција во главината на тркалото     
RSH1140C   

Приклучоци за давање погон

Има широк опсег на приклучоци за давање погон, зависни и независни од спојката, за погонување на сите видови опрема на каросеријата.

 

Монтирани на моторот

Монтирани на менувачот

PTER-DIN
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа.
PTER1400
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTER100
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTR-HF/FH/ZF
Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-HP/PH/ZF
Спојување преку пумпа за мал и за голем број на вртежи.

 

Кабина

Најдете спецификации за димензиите на кабината, висините на кабината над подлогата и одликите на кабината

    

Кабина Day

Кабина Day со комфорно и ергономско место за возачот. Внатрешна височина 1.605 mm.


Кратка кабина за спиење

Ниската кабина за спиење нуди дополнителен простор кој може да се опреми со кревет за едно лице или може да се користи како канцелариски простор со дополнителни прегради за складирање. Внатрешна височина 1.605 mm.


Кабина Crew

Кабина Crew со доволно простор за неколку дополнителни патници, до 7 лица. Внатрешна височина 1.605 mm.

 
 

Амортизација на кабината
Предниот дел на кабината има гумена перница за помало вертикално движење, додека задниот дел има пружина и амортизер.
Загревање на кабината
Системот за греење на кабината е достапен во две варијанти: само грејач со рачна контрола или грејач и климатизер со рачна контрола. Исто така, на располагање е систем за загревање на паркинг од 2 kW којшто може да се наведе како опција.
Бои на кабината
Достапно е во 300 фиксни варијанти. Може да се нарачаат дополнителни бои.
Внатрешен простор за складирање
Кабината има мноштво практични и лесно достапни прегради за складирање документи и лични предмети. Над ветробранот ќе најдете две единици за складирање заштитени со капак или мрежа, како и четири DIN-прегради. Како опции може да се наведат и неколку разни кутии за складирање и кутии во форма на тунел (tunnel boxes), подлога за пишување и закачалка за облека.
Седиште за возачот
Три различни нивоа на комфор: Comfort, Standard и Economy. Сите три имаат потпирач за грбот, нагодување по должина, висина и на навалувањето нанапред, како и интегрирани потпирачи за главата.
Сирени
Достапен е избор на два дополнителни типа сирени – две пневматски сирени монтирани на покривот или една електрична сирена под предниот капак.
Седиште за совозачот
Три различни нивоа на комфор: Standard, Economy или Basic.
Кревет (кабина comfort)
Креветот се нуди во еден или во два дела и широк е 580 милиметри или 780 милиметри. Како опција има заштитна летва за креветот и детектор за чад.
Кревети
Креветот се нуди во еден или во два дела и широк е 580 mm или 780 mm. Како опција има заштитна летва за креветот и детектор за чад.
 
Внатрешен простор за складирање
Кабината има мноштво практични и лесно достапни прегради за складирање документи и лични предмети. Над ветробранот ќе најдете две единици за складирање заштитени со капак или мрежа, како и четири DIN-прегради. Како опции може да се наведат и неколку разни кутии за складирање и кутии во форма на тунел (tunnel boxes), подлога за пишување и закачалка за облека.
 
Oтвор на покривот
Кабината може да биде опремена со отвор на покривот што може да се отвора 50 милиметри. Со отворот може да се управува рачно или електрично.
 
Управувач
Управувачот има дијаметар од 460 или 500 милиметри во зависност од конфигурацијата на камионот и може пневматски да се нагодува на саканата положба.
 
Систем на климатизација
Системот за греење на кабината е достапен во две варијанти: само грејач со рачна контрола или грејач и климатизер со рачна контрола. Исто така, на располагање е систем за загревање на паркинг од 2 kW којшто може да се наведе како опција.
 
Тапацир на седишта
Комфорно платно.
 
Тапацир на ѕидови
Комфорно платно.
 
  

Листови со податоци

Податоци - сè што ќе ви биде потребно. Преземете ги листовите со податоци во PDF-формат за опсегот на Volvo FL од следниве веб-врски.

  • FL Rigid
FL Rigid

Имате прашање?

Локалниот дилер на Volvo Trucks ќе го има одговорот. Наминете, јавете се или побарајте да ве посетат.