Сè што треба да знаете за Volvo FL, во многу детали.
Најдете спецификации за висините на шасијата, максималното оптоварување на предната оска, задната амортизација, висините на спојувањето, влечните возила, одликите на шасијата и сопирачките.
Висина | |
---|---|
Ниска | приближно 810 – 830 mm |
Средно | приближно 860 mm |
Високо | приближно 950 mm |
X-високо | приближно 960 mm |
XX-високо* | приближно 1.175 mm |
* Само за Volvo FL 4×4
Воздушно | Листесто | |
---|---|---|
Ниско | 4,0/4,5 t | 4.2 |
Средно | 4,5/5,0/5,8 t | |
Високо | 5,0/5,6/5,8/6,3 t | |
X-високо | 7,1 t | 7,1/7,5 t |
XX-високо | 5,6 t |
Тип | Амортизација | Оптоварување на оските | Редукција |
RAD - L80 | Листесто | 11,5 t | Единечно |
RAD - KR | Воздушно | 13 t | Единечно |
RAD - A2V | Воздушно | 10,5 t | Единечно |
Достапни се руди за поврзување приколки.
Резервоари за горивоНа располагање се резервоари изработени од пластика, челик или алуминиум. Зафатнината на горивото се движи од 80 до 300 литри. Освен тоа, достапна е и комбинација од два 215-литарски резервоари, која обезбедува вкупна зафатнина од 430 литри. | Резервоари за AdBlueРезервоарот за AdBlue е направен од пластика, а зафатнината е 32 литри. Пумпата за AdBlue е интегрирана во модулот на резервоарот. Постои една варијанта за возила со резервоар за гориво монтиран на десната страна (ADTP-R), и една за возила со резервоар монтиран на левата страна (ADTP-L). |
Volvo FL има пневматски сопирачки со вентилирани дискови напред и назад. EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) системот против блокирање на диск-сопирачките обезбедува побрза и побезбедна реакција на сопирање и придонесува за намалено абење на сопирачките. Системот вклучува одлики како што се ABS, антиблокирачки сопирачки, блокирање на диференцијалот и комбинирање на сопирачки. Со комбинирањето на сопирачките, системот ги користи различните сопирачки на возилото за порамномерно сопирање и го намалува абењето на сопирачките на тркалата и на пневматиците. Проширениот EBS-пакет вклучува функција којашто го олеснува тргнувањето на падини. Дисковите на сопирачките се достапни во различни големини во зависност од примената.
EBS Medium Освен функциите од пакетот EBS Standard, EBS Medium ги нуди и следниве одлики: | Хидрауличен забавувач за менувачи AL306 Максималниот сооднос во конверторот на вртежниот момент (TC421) е 1,77:1. |
EBS контрола на статусот Следење на статусот на EBS преку електронскиот систем на возилото TEA2+ и алатката Volvo Tech. | |
Помош за тргнување на нагорнина Сопирачките се ослободуваат само кога има доволно голем вртежен момент на моторот за да го придвижи возилото нанапред. | |
Анализа на истрошеноста на облошките Предупредување за облогите на сопирачките – ја пресметува преостанатата километража што може да се помине со тековните облоги на сопирачките. (Само за диск сопирачки.) | |
Автоматско ослободување на паркирната сопирачка Паркирната сопирачка се ослободува кога возачот ќе ја притисне педалата за гас и ќе се избере степен на пренос. |
Како дополнување на програмските пакети постојат и следниве опции:
ESC (Електронска контрола на стабилноста) Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата комбинација на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2 и 3 оски. | Алармно светло на сопирачките При панично сопирање на брзини поголеми од 50 km/h, светлата на сопирачките трепкаат четири пати во секунда. |
Хидрауличен забавувач Компактен забавувач монтиран на менувачот со максимален ефект од 440 kW. |
Најдете спецификации за мотори, преноси, задни оски (вклучувајќи ги и преносните односи), комбинации на погонската група и приклучоци за давање погон.
| D5K | D8K |
---|---|---|
Стандард за емисии | Euro 6 | Euro 6 |
Број на цилиндри | 4 | 6 |
Работна зафатнина | 5,1 dm³ | 7,7 dm³ |
Òд на клипот | 135 mm | 135 mm |
Дијаметар на цилиндерот | 110 mm | 110 mm |
Однос на компресија | 17.5:1 | 17.5:1 |
Економичен број вртежи | 1.100–1.800 вртежи/мин | 1.000–1.700 вртежи/мин |
Ефект на сопирање со издувни гасови (2.800 вртежи/мин) | 80 kW | 120 kW |
Ефект на моторно сопирање (2.800 вртежи/мин) | – | 170 kW |
Филтри за масло | 1 | 1 |
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот | 15 l | 20 l |
Вкупна зафатнина на системот за ладење | 13 l | 17 l |
Интервал за менување масло Предуслови за горивото | Приклучок за давање погон монтиран на моторот Верзија со биодизел |
Приклучок за давање погон монтиран на моторот
Излезен вртежен момент | Преносен однос | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* излезен вртежен момент при возење и во мирување. Со AT2412, макс. вртежен момент при возење = 150 Nm.
D5K – Euro 6 моќност/вртежен момент Нето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011 | |
Нето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
D5K210 (154 kW) |
|
Макс. моќност при 2.200 вртежи/мин | 210 КС |
Макс. вртежен момент при 1.100–1.700 вртежи/мин | 800Nm |
D5K240 (177 kW) |
|
Макс. моќност при 2.200 вртежи/мин. | 240 КС |
Макс. вртежен момент при 1.200 – 1.600 вртежи/мин. | 900 Nm |
D8K – Моќност/вртежен момент Нето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011 | |
Нето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
D8K250 (184 kW) |
|
Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин | 250 КС |
Макс. вртежен момент при 900–1.700 вртежи/мин | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин | 280 КС |
Макс. вртежен момент при 950–1.700 вртежи/мин | 1.050 Nm |
D8K320 (235 kW) | |
Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин. | 320 КС |
Макс. вртежен момент при 1.050–1.600 вртежи/мин. | 1.200 Nm |
Рачните менувачи се управуваат со помош од серво-уред. Кратката рачка на менувачот, која е интегрирана на инструмент-таблата, е без вибрации, а нејзиното движење е кратко и прецизно. Менувачите може да се специфицираат со приклучок за давање погон.
Тип | Највисок степен на пренос | Макс. вртежен момент (Nm) | Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32.5 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
STO8006 | 6 | 850 | 24 |
6-брзински автоматски менувач или 8-брзински автоматски менувач со три режими на возење.
Тип | Највисок степен на пренос | Макс. вртежен момент (Nm) | Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1600 | 36 |
8AP1200 | 8 | 1200 | 36 |
Тип | Оска | Пренос | Макс. вртежен момент (Nm) | Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група | Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|---|---|
Едностепен пренос |
|
|
|
|
|
RSS0819A | Единечна | Хипоидни | 950 | 8.5 | 19 |
RSS1125A | Единечна | Хипоидна | 1050 | 11.5 | 25 |
RSS1132A | Единечна | Хипоидна | 1050 | 11.5 | 32.5 |
RSS1344C | Единечна | Хипоидна | 2600 | 13 | 44 |
Редукција во главината на тркалото |
|
|
|
|
|
RSH1140C* | Единечна | Хипоидна | 1200 | 11 | 40 |
* Само за Volvo FL 4×4
RSS0819A | RSS1125A | RSS1132A | RSH1140C | RSS1344C |
---|---|---|---|---|
3.31:1 | 3.58:1 | 3.78:1 | 5.86:1 | 3.70 |
3.58:1 | 3.73:1 | 4.13:1 | 6.31:1 | 4.11 |
3.73:1 | 3.90:1 | 4.50:1 |
| 4.63 |
3.91:1 | 4.11:1 | 5.14:1 |
| 5.29:1 |
4.10:1 | 4.33:1 | 5.67:1 |
| 6.17:1 |
4.30:1 | 4.63:1 | 6.17:1 |
| |
4.56:1 | 4.88:1 |
|
| |
4.88:1 | 5.13:1 |
|
| |
5.13:1 | 5.29:1 |
|
| |
5.29:1 | 5.57:1 |
|
| |
5.57:1 | 5.86:1 |
|
| |
5.86:1 |
|
|
|
D5K210 | D5K240 | D8K250 | D8K280 | D8K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Менувачи | |||||
8AP1200 | ● | ● | ● | ● | ● |
AL306 | ● | ● | |||
STO8006 | ● | ||||
ZTO1006 | ● | ● | ● | ||
ZTO1109 | ● | ● | |||
Оски со едностепен пренос | |||||
RSS0819A | ● | ● | |||
RSS1125A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1132A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C | ● | ● | |||
Оски со редукција во главината на тркалото | |||||
RSH1140C | ● | ● |
Има широк опсег на приклучоци за давање погон, зависни и независни од спојката, за погонување на сите видови опрема на каросеријата.
Монтирани на моторот | Монтирани на менувачот |
PTER-DIN Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа. PTER1400 Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа. PTER100 Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа. | PTR-HF/FH/ZF Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи. PTR-HP/PH/ZF Спојување преку пумпа за мал и за голем број на вртежи. |
Најдете спецификации за димензиите на кабината, висините на кабината над подлогата и одликите на кабината
Кабина DayКабина Day со комфорно и ергономско место за возачот. Внатрешна височина 1.605 mm. |
|
|
Амортизација на кабината Предниот дел на кабината има гумена перница за помало вертикално движење, додека задниот дел има пружина и амортизер. | Загревање на кабината Системот за греење на кабината е достапен во две варијанти: само грејач со рачна контрола или грејач и климатизер со рачна контрола. Исто така, на располагање е систем за загревање на паркинг од 2 kW којшто може да се наведе како опција. |
Бои на кабината Достапно е во 300 фиксни варијанти. Може да се нарачаат дополнителни бои. | Внатрешен простор за складирање Кабината има мноштво практични и лесно достапни прегради за складирање документи и лични предмети. Над ветробранот ќе најдете две единици за складирање заштитени со капак или мрежа, како и четири DIN-прегради. Како опции може да се наведат и неколку разни кутии за складирање и кутии во форма на тунел (tunnel boxes), подлога за пишување и закачалка за облека. |
Седиште за возачот Три различни нивоа на комфор: Comfort, Standard и Economy. Сите три имаат потпирач за грбот, нагодување по должина, висина и на навалувањето нанапред, како и интегрирани потпирачи за главата. | Сирени Достапен е избор на два дополнителни типа сирени – две пневматски сирени монтирани на покривот или една електрична сирена под предниот капак. |
Седиште за совозачот Три различни нивоа на комфор: Standard, Economy или Basic. | Кревет (кабина comfort) Креветот се нуди во еден или во два дела и широк е 580 милиметри или 780 милиметри. Како опција има заштитна летва за креветот и детектор за чад. |
Кревети Креветот се нуди во еден или во два дела и широк е 580 mm или 780 mm. Како опција има заштитна летва за креветот и детектор за чад. | |
Внатрешен простор за складирање Кабината има мноштво практични и лесно достапни прегради за складирање документи и лични предмети. Над ветробранот ќе најдете две единици за складирање заштитени со капак или мрежа, како и четири DIN-прегради. Како опции може да се наведат и неколку разни кутии за складирање и кутии во форма на тунел (tunnel boxes), подлога за пишување и закачалка за облека. | |
Oтвор на покривот Кабината може да биде опремена со отвор на покривот што може да се отвора 50 милиметри. Со отворот може да се управува рачно или електрично. | |
Управувач Управувачот има дијаметар од 460 или 500 милиметри во зависност од конфигурацијата на камионот и може пневматски да се нагодува на саканата положба. | |
Систем на климатизација Системот за греење на кабината е достапен во две варијанти: само грејач со рачна контрола или грејач и климатизер со рачна контрола. Исто така, на располагање е систем за загревање на паркинг од 2 kW којшто може да се наведе како опција. | |
Тапацир на седишта Комфорно платно. | |
Тапацир на ѕидови Комфорно платно. | |
Податоци - сè што ќе ви биде потребно. Преземете ги листовите со податоци во PDF-формат за опсегот на Volvo FL од следниве веб-врски.