Сè што треба да знаете за Volvo FH16, во детали.
Најдете спецификации за мотори, преноси, задни оски (вклучувајќи ги и преносните односи), комбинации на погонскиот агрегат и приклучоци за давање погон.
Дизел | D17 |
---|---|
Стандард за емисија | Euro 6 |
Број на цилиндри | 6 |
Работна зафатнина | 17,3 dm³ |
Од на клипот | 165 mm |
Дијаметар на цилиндарот | 149 mm |
Сооднос на компресија | 17.3:1 |
Економичен број вртежи | 900–1300 вртежи/мин |
Сопирачки ефект со издувни гасови | 246 kW (2.200 вртежи/мин) |
Ефект на моторно сопирање* | 525 kW (2.200 вртежи/мин) |
Филтри за масло | 2 со полн проток, 1 бајпас |
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот | 42 l |
*Изборно
Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур) Био-дизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизел)
До 100.000 km или еднаш годишно со VDS4.5
D17 600 КС (441 kW) |
| |
---|---|---|
Максимална моќност при 1.500-1.700 вртежи/мин | 600 КС | |
Максимален вртежен момент при 900–1.400 вртежи/мин | 3.000 Nm | |
D17 700 КС (515 kW) |
| |
Максимална моќност при 1.600-1.700 вртежи/мин | 700 КС | |
Максимален вртежен момент при 950 – 1.400 вртежи/мин | 3.400 Nm | |
D17 780 КС (574 kW) | ||
Макс. моќност при 1.700 вртежи/мин | 780 КС | |
Максимален вртежен момент при 1.000 – 1.200 вртежи/мин | 3.800 Nm | |
Менувач со делител и со менување на опсезите со 12 степени на пренос и со автоматски систем за менување на степените на пренос. I-Shift може да биде опремен со компактен забавувач, приклучок за давање погон, резервна пумпа за сервото на управувачот и разладувач на маслото. Исто така, можно е да се нарача I-Shift со степени на пренос за бавно движење, ултра-ниски брзини на бавно возење и повеќе брзини за возење наназад.
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (t) |
---|---|---|---|
AT2812 | Директен | 2800 | 60 |
ATO3112 | Overdrive | 3150 | 100 |
ATO3512 | Overdrive | 3550 | 100 |
ATO3812 | Overdrive | 3800 | 100 |
| Оска | Менувач | Максимален вртежен момент (Nm) | Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (t) | Одобрение за БМК (t) |
Едностепен пренос | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1370A/B | Единечна | Хипоидни | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Тандем | Хипоидни | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310 | Тандем | Хипоидни | 3800 | 23 | 100 |
Редукција во главината на тркалото | |||||
RSH1370F | Единечна | Конусни со спирални запци | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610F | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Тандем | Конусни со спирални запци | 3800 | 38 | 100 |
| D17 600 КС | D17 700 КС | D17 780 КС |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
ATO3112 | • |
|
|
ATO3512 | • |
| |
ATO3812 | • | ||
Оски со едностепен пренос | |||
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Оски со редукција во главината на тркалото | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • |
| Излезен вртежен момент | Преносен однос |
|
---|---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
|
EPTT1000 | 1.000 Nm* | 1.26:1 | |
* Излезен вртежен момент при возење и во мирување.
Широк опсег на достапни приклучоци за давање погон независни од спојката и висок вртежен момент – за погонување на сите видови опрема на каросеријата.
PTER-DIN: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа.
PTER1400: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTER100: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTR-F: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-FL/FH: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Мал/среден/голем број вртежи со DIN спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.
PTRD-F: Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.
PTRD-D: Голем број вртежи со двоен погон. DIN спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.
PTRD-D1: Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша одзади и DIN спојка напред.
PTRD-D2: Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување на две фланши одзади и една DIN спојка напред.
Најдете спецификации за димензиите на кабината, висините на кабината над подлогата и одликите.
Достапни се три различни верзии на надворешна опрема за да одговара на различни потреби.
Основна
Гром сива решетка и рачки на вратите. Хромирани предни светла. Светлосно сив штитник за сонце, капаци за ретровизори и браник.
Основна со цврста предница
Гром сива решетка. Обоени сребрени капаци за ретровизори и штитник за сонце. Сјајни хромирани рачки на вратите. Црни предни светла. Челичен браник обоен сиво.
Volvo FH16 доаѓа со уникатна внатрешна кожна опрема.
Кожна опрема на Volvo FH16
Кожна внатрешност со издржливи материјали во различни нијанси на Coral (портокалова) и Raven (темно сива) кои одговараат на различните делови на внатрешната опрема.
Globetrotter XXL: комфор и простор
Globetrotter XXL обезбедува и безбедно и удобно сместување за две лица, но со уште поголем комфор за спиење во поширок и подолг кревет - благодарение на зголемената должина на кабината.
Globetrotter XL: изградена за складирање
Globetrotter XL (CAB-XHSL) исто така обезбедува безбедно и комфорно сместување за две лица, но со уште повеќе простор за складирање, благодарение на нејзината дополнителна височина. Внатрешната височина на кабината е 220 сантиметри (211 сантиметри кај капакот на делот за моторот).
Кабина Globetrotter: друштво од двајца
Кабината Globetrotter (CAB-HSLP) служи и како простор за комфорно ноќевање на две лица. Плус, нејзината вертикална конструкција ве остава со многу дополнителен простор за складирање. Внатрешната височина е 205 сантиметри (196 сантиметри кај капакот на делот за моторот).
Кабина за спиење
Кабина за спиење (CAB-SLP) со простор за комфорно ноќевање за до две лица. Внатрешната височина е 171 сантиметри, 162 сантиметри кај капакот на делот за моторот.
Ниска кабина за спиење
Ниската кабина за спиење (CAB-LSLP) со спуштениот покрив и потпирањето на кабината обезбедува дополнителен простор за товарот над кабината. Внатрешната височина е 147 сантиметри, 138 сантиметри над капакот на делот за моторот.
Влечно возило |
|
|
| Висина A (mm) | Висина, B (mm) | Висина, C (mm) | Висина, D (mm) |
Погон | Висина на шасијата | Потпирање | Пневматици | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | High | Листесто/воздушно | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | High | Листесто/воздушно | 315/80-R22.5 | 3440 | 3810 | 3960 |
|
4x2 | Med | Листесто/воздушно | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Low | Воздушно/воздушно | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Low | Воздушно/воздушно | 315/80-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
6x2 | Med | Листесто/воздушно | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
Соло-камион |
|
|
| Висина A (mm) | Висина, B (mm) | Висина, C (mm) | Висина, D (mm) |
Погон | Висина на шасијата | Потпирање | Пневматици | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6x2 | High | Воздушно/воздушно | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6x2 | Med | Воздушно/воздушно | 315/80-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 |
|
6x2 | Low | Воздушно/воздушно | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6x4 | High | Листесто/листесто | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6x4 | High | Листесто/листесто | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
6x4 | High | Листесто/листесто | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10x4 | High | Листесто/листесто | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
*Приближни висини
Потпирање на кабината во четири точки.
Изберете помеѓу конвенционални пружини со придушувачи, конвенционални пружини напред и воздушна суспензија назад, или пак целосно воздушна суспензија.
Внесување воздух
Поставено на левата страна во горна или долна позиција, во зависност од задачата. Достапно е исто така и предно внесување воздух.
Бои
Изберете и погледнете го делот. Достапно во околу 650 варијанти на боја.
Тапацир
Црно платно, кожа или кожа во две нијанси. Некои декорации на седиштата (исклучувајќи го платното), може да се нарачаат да вклучуваат функција за проветрување.
Седиште на возачот
Изберете помеѓу Dynamic и Progressive. Секоја спецификација може да се нарача со дополнителен тапацир. Дополнителната слобода доаѓа преку флексибилност – вкупниот опсег на прилагодување хоризонтално е 240 милиметри, а вертикално 100 милиметри. Стандардно, седиштето на возачот е опремено со потпирач за главата, потпирач за грбот што може да се нагодува и да се преклопува, нагодување нагоре-надолу и напред-назад, потпора за половината што може да се нагоди и нагодување на аголот на седиштето.
Седиште на совозачот
Достапни се две различни нивоа: Standard и Comfort. Двете може да се нарачаат со дополнителен тапацир. Седиштата на совозачот стандардно се опремени со потпирач за главата. Исто така, достапно е и подвижно седиште за совозачот.
Кревети
Направени да овозможат удобно ноќно спиење. Големини на кревети: 74×200 сантиметри, со среден дел широк 81,5 сантиметри или 74×200 сантиметри, што се извлекува до 88×200 сантиметри со среден дел широк 95,5 сантиметри. Креветот во кабината Globetrotter XXL е долг 213 сантиметри. Ширината кај главата, средниот дел и нозете се 99/106,5/91 сантиметри, соодветно. Опремете ја кабината со душек од пена, душек од 16 сантиметри со пружини во џебови и одличен комфор. Достапни се три опции на цврстина: Мек, полутврд, тврд. Нудиме и две опции на заштита со наддушек: ја подобрува удобноста и ви овозможува побрзо да го наместите креветот. Исто така, достапно: потпора за грб што се приспособува и горен комфорен кревет (димензии 60×190 сантиметри или 70×190 сантиметри).
Внатрешен простор за складирање
Кабината содржи предна полица со четири прегради со отвори по DIN-стандард и две големи прегради за складирање со врати со ролетни на страната на возачот и на совозачот. Задниот ѕид е опремен со горна задна полица со мала тежина и одлично осветлување. Под креветот може да најдете две фиоки на извлекување со вкупна зафатнина од 130 литри. Дополнително, има две помали прегради за складирање под душекот кај нозете (10 литри) и кај главата (15 литри) и преграда за складирање кај нозете за шише од PET пластика.
Надворешен простор за складирање
На двете страни на кабината ќе најдете големи прегради за складирање што може да се отворат однадвор или одвнатре. На двете страни под кабината има на располагање дополнителен незагреан простор за складирање од 30 литри.
Сончев покрив/отвор на покривот
Секоја кабина е опремена со фиксен сончев покрив или, како опција, отвор на покривот што може да се отвора до 50 милиметри. Се користи и како излез во итни случаи. Приспособувањето на отворот на покривот може да се направи рачно или електрично.
Управувач
Доаѓа во две големини – со дијаметар од 450 mm или 500 mm, во зависност од спецификациите на камионот. Висината на воланот може да се приспособува за 90 мм, а аголот за 28°. Со навалувањето на воланот (опционално), можете да го прилагодите во вертикална позиција меѓу -5° и +15°, со што се зголемува удобноста на возачот. Командите вградени во воланот овозможуваат безбедно и комфорно користење на темпоматот, свирката, телефонот и функциите на дисплејот за инструменти и страничниот дисплеј.
Систем за климатизација
Трите алтернативни климатски системи ви овозможуваат да ја контролирате температурата. Вентилација со вентилатор со конвенционален грејач на средството за ладење. Клима-уред со рачна контрола (MCC). Клима уред со автоматска контрола на температурата (ECC/ECC2). Достапно и со сензори за сонце, магла и квалитет на воздухот. Дополнете го системот со грејач за кабина и моторот кога е паркиран, како и со I-ParkCool за разладување на кабината кога сте паркирани.
I-ParkCool
Моторот не мора да работи за да уживате во климатизирана кабина. I-ParkCool создава контролирана температура во кабината кога возилото е во мирување. Работи заедно со греалката на кабината за паркирање за да произведе пријатна клима во кабината: корисно, на пример, за време на ноќите кога температурите паѓаат нагло и одеднаш. Освен тоа, тивок е. Системот генерира околу 20 dB помалку бучава од конкурентските системи на пазарот, намалувајќи го загадувањето со бучава и помагајќи да се одморите. Системот е целосно интегриран со системот за нормална вентилација на возилото и топол или ладен воздух се дистрибуира низ обичните вентилациски отвори по потреба и се дистрибуира подеднакво. Системот не влијае врз аеродинамиката на кабината и висината за стоење во неа. Со исклучок на грејачот на кабината (PH-CAB).
Најдете спецификации за висините на шасијата, максималното оптоварување на предната оска, задното потпирање, влечните возила, одликите на шасијата и сопирачките.
Low | приближно 850 mm |
Med | приближно 900 mm |
High | приближно 1.000 mm |
X-High | приближно 1.200 mm |
| Воздушно | Листесто |
---|---|---|
Low | 8 | - |
Med | 10/20* | 9 |
High | 10/20* | 10/20* |
X-High | - | 10/20* |
*Со двојни предни оски
Тип | Оски | Потпирање | Оптоварување на оска/повеќеосна група | Редукција | Tag/pusher-оски |
Единечна | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Параболично/со повеќе листови | 13 t | Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAD-GR | 4x2 | Воздушно | 11,5/13 t | Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAD-G2 | 4x2 | Воздушно (за градежништво) | 13 t | Во главината на тркалото | |
RAD-G4 | 4x2 | Воздушно | 12 t | Единечен | |
Повеќеосна група | |||||
RADT-GR | 6x2 | Воздушно | 19/20,5/22,5/23 t | Едностепена/во главината на тркалото | Tag-оска (фиксна/управувана/самонасочувачка) |
RAPD-GR | 6x2 | Воздушно | 16/19/22 t | Едностепена/во главината на тркалото | Pusher-оска (фиксна/управувана) |
RADD-G2 | 6×4/8x4 | Воздушно (за градежништво) | 21/23/26 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RADD-BR | 6×4/8x4 | Параболично | 20/21 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RADD-TR1 | 6×4/8x4 | Параболично/конвенционално листесто | 23/26 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RADD-TR2 | 6×4/8x4 | Конвенционално листесто | 26/32 t | Во главината на тркалото | |
RADD-TR3 | 8x4 | Конвенционално листесто | 38 t | Во главината на тркалото | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Воздушно | 21/23/26 t | Едностепена/во главината на тркалото | |
RAPDT-GR | 8×2 | Воздушно | 27/30/30,5/31,5/32 t | Едностепена/во главината на тркалото | Pusher-оска (управувана), tag-оска (фиксна/управувана) |
RAPDT-GR | 8×4/10x4 | Воздушно | 27/33/36 t | Едностепена/во главината на тркалото | Tag-оска (управувана) |
RAPDT-GR | 8×4 | Воздушно | 27/30,5/32/35 t | Едностепена/во главината на тркалото | Pusher-оска (управувана) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4 | Воздушно (за градежништво) | 27/33/36 t | Едностепена/во главината на тркалото | Tag-оска (управувана) |
Руди за приколки со централна оска монтирани централно, половина оддолу и оддолу. Влечните куки може да се поставуваат во чекор од 25 милиметри.
Алуминиумски и челични резервоари од 150 до 900 литри. Максималниот капацитет за гориво е 1.510 литри за 4×2 влечно возило.
Резервоари за AdBlue
Зафатнина од 32 до 112 литри. AdBlue пумпата е интегрирана во модулот на резервоарот за AdBlue. Пластичен.
Сопирачки
EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) обезбедува супериорна реакција, перформанси и чувство на сопирање и во исто време обезбедува пристап до голем број пригодни одлики. EBS сега е достапен за диск-сопирачките и за Z-брегастите барабан-сопирачки (за определен опсег на конфигурации на оски и висини на шасијата). Надградете го вашиот систем на сопирање со додавање на пакетот EBS Medium или која било дополнителна опција.
EBS контрола на статусот
Следење на статусот на EBS преку електронскиот систем на возилото TEA2+ и алатката Volvo Tech.
Автоматско задржување
Сопирајте го камионот до целосно запирање и со „Автоматското задржување“ се задржува последниот применет притисок на сопирање за да се задржи камионот во положба додека возачот ја турка педалата за гас.
Анализа на истрошеноста на облогите
Предупредување за облогите на сопирачките – ја пресметува преостанатата километража што може да се помине со тековните облоги на сопирачките (само за сопирачки со дискови).
Автоматско ослободување на паркирната сопирачка
Паркирната сопирачка се ослободува кога е селектиран степен на пренос и возачот ќе го притисне педалот за гас (само за менувачите I-Shift).
Дополнителни опции:
Како дополнување на програмските пакети постојат и следниве опции:
Сопирачка за развлекување (Stretch Brake)
Овозможува возачот да побара импулсно сопирање на приколката. Потоа сопирачката автоматски се активира и ризикот од превиткување се минимизира.
ESC (Електронска контрола на стабилноста)
Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата композиција на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2, 3, 4 и 5 оски.
Алармно светло на сопирачките
При панично сопирање при брзини поголеми од 50 km/h, светлата на сопирачките трепкаат четири пати во секунда.
Хидрауличен забавувач
Компактен забавувач монтиран на менувачот со максимален ефект од 680 kW.
Систем за автоматско спуштање во зависност од брзината
Овој систем автоматски го спушта воздушното потпирање на возилата над одредена брзина со цел да ја ограничи отпорноста на ветерот.
Активен систем на управување со torque overlay. Тој обезбедува поголема сила за управување при мали брзини, ги намалува ударите од управувањето и го одржува управувачот право при сопирање на подлога со различна лизгавост. Управувачот автоматски се враќа во неутрална позиција кога возите напред и кога возите наназад. Volvo динамичкото управување сега е достапно за сите комбинации на оските, вклучувајќи ги и камионите со двојни предни оски. Достапно е и во комбинација со индивидуално предно потпирање.
Pusher-оски
На располагање се за влечните возила и за соло-камионите во фиксна варијанта и во варијанта со активно управување. Оптоварување на оските: 4,5, 7,5 или 9 тони.
Tag-оски
На располагање во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала, самонасочувачки или активно управувани. Оптоварување на оските: 7,5; 9,5 или 10 тони.
Кревање на тандем-оската
Овозможува исклучување и кревање на најзадната погонска оска од повеќеосната група tandem за да се намали потрошувачката на гориво и радиусот на свртување. Со притисок на копче на контролниот пулт, возачот може да ја подигне оската кога камионот не е натоварен. Кога камионот е натоварен, оската автоматски се спушта и се вклучува. Кревање на тандем-оската е достапно за конфигурациите со воздушно потпирање 6×4 и 8×4 (со повеќеосна тандем-група) опремени со диск-сопирачки.
Податоци - сè што ќе ви биде потребно. Преземете ги листовите со податоци во PDF-формат за опсегот на Volvo FH16 од следниве линкови.
Прикажаните функции може да не се стандардни или достапни за сите нивоа на опрема и опции за погонски агрегат.