Сè што треба да знаете за Volvo FE, во многу детали.
Најдете спецификации за висините на шасијата, максималното оптоварување на предната оска, задната
амортизација, висините на спојувањето, влечните возила, одликите на шасијата и сопирачките.
Ниско | приближно 880 mm |
Средно | приближно 950 mm |
Високо | приближно 1.050 mm |
Воздушно | Параболична | |
---|---|---|
Ниско | 7.1/7.5/8 | 9 |
Средно | 7.1/7.5/8 | 9 |
Високо | 7.1/7.5/8 | 9 |
Тип | Оски | Амортизација | Оптоварување на оска/повеќеосна група | Редукција | Pusher/tag оски |
---|---|---|---|---|---|
Единечна оска |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4x2 | Параболично/Параболично со S-пружина | 13 t | Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAD-KR | 4x2 | Воздушно | 13 t | Едностепена/во главината на тркалото |
|
Повеќеосна група |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6x2 | Воздушно | 19/20 t | Едностепена/во главината на тркалото | Tag-оска (фиксна/управувана) |
RADD-BR | 6x4 | Параболично | 23 t | Едностепена/во главината на тркалото |
|
Достапни се руди за поврзување приколки.
Резервоари за гориво | Резервоари за AdBlue |
На располагање се резервоари изработени од пластика, челик или алуминиум. Зафатнината на горивото се движи од 160 до 630 литри. Има две висини на резервоари во D-форма – 560 mm и 710 mm. | Пластика, волуменот е 32 литри. AdBlue-пумпата е интегрирана со модулот на резервоарот за AdBlue. |
Предни оски | Tag-оски |
Оптоварувањата на предната оската се движат од 7,1 до 9 тони. | Достапни во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала или активно управувани. Оптоварување на оските: 6,7, 7,1, 7,5 или 10,5 тони. |
Погон | Шасија | Амортизација | Висина на рамката | Висина 5W* | Пневматици | Мин. висина на спојување** | Номинална висина на возење** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Средно | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22,5" | 992 | 1097 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22,5" | 1103 | 1208 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22,5" | 1086 | 1191 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22,5" | 1114 | 1219 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22,5" | 1063 | 1168 | |
Средно | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22,5" | 1049 | 1154 |
** Приближни висини.
Ред отвори на рамката за поставување каросерија Горниот ред отвори е резервиран за поставување на каросеријата. Сите држачи во горниот ред отвори се поместени и имаат одбојник од 8 милиметри. Во горниот ред отвори не се користат заковки. | Седла Во опсегот е вклучено ISO-седло со профили со L-форма на разни висини, со што се нуди значителна слобода на избор. Седлото монтирано со фланша е варијанта со мала тежина бидејќи не бара никаква плоча за прикачување. Висината на седлото над шасијата е околу 150 милиметри. Интегрираното подмачкување и индикаторот за приклученост на приколката се достапни како опција за определени варијанти. |
Подоготовка за дигалка Плочите за дигалка на шасијата може да се монтираат фабрички. | |
Комплет за подоготвка за дигалка Плочите за дигалка на шасијата може да се монтираат фабрички. Кутијата со акумулаторот се вади одзади, а плочите за фиксирање се монтираат зад кабината, на двете страни на шасијата. Комплетот за електрична подготовка – ELCRANE – е вклучен. |
EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) обезбедува супериорна реакција,
перформанси и чувство на сопирање, истовремено обезбедувајќи пристап до повеќе практични одлики.
Надградете го вашиот систем на сопирање со додавање на пакетот EBS Medium или која било од
дополнителните опции. EBS е стандард според сите спецификации.
EBS Medium Освен функциите од пакетот EBS Standard, EBS Medium ги нуди и следниве одлики: | Хидрауличен забавувач Хидрауличен забавувач за менувач AL306. Компактниот, интегриран хидрауличен забавувач е поставен на менувачот и нуди забавување на вртежниот момент при сопирање од 1.490 Nm. |
Помош за тргнување на нагорнина Сопирачките се ослободуваат само кога има доволно голем вртежен момент на моторот за да го придвижи возилото нанапред. | |
ESC (Електронска контрола на стабилноста) Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата комбинација на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2 и 3 оски. |
Најдете спецификации за мотори, преноси, задни оски (вклучувајќи ги и преносните односи), комбинации на погонската група и приклучоци за давање погон.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Стандард за емисии | Euro 6 | Euro 6 |
Број на цилиндри | 6 | 6 |
Работна зафатнина | 7,7 dm3 | 8,9 dm3 |
Òд на клипот | 135 mm | 144,5 mm |
Дијаметар на цилиндерот | 110 mm | 114 mm |
Однос на компресија | 17.5:1 | 12:01 |
Економичен број вртежи | 1.000–1.700 вртежи/мин | 1.200–1.700 вртежи/мин |
Ефект на сопирање со издувни гасови (2.800 вртежи/мин) | 120 kW (2.800 вртежи/мин) | - |
Ефект на компресионата сопирачка (2.800 вртежи/мин) | 170 kW (2.800 вртежи/мин) | - |
Филтри за масло | 1 | 2 |
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот | 25,5 l | 27,6 l |
Вкупна зафатнина на системот за ладење | 17 l | 12,4 l |
Интервал за менување масло Предуслови за горивото | Приклучок за давање погон монтиран на моторот Верзија со биодизел |
Излезен вртежен момент | Преносен однос | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* излезен вртежен момент при возење и во мирување. Со AT2412, макс. вртежен момент при возење = 150 Nm.
D8K – МОЌНОСТ/ВРТЕЖЕН МОМЕНТНето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011 |
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин | 250 КС |
Макс. вртежен момент при 900–1.700 вртежи/мин | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин | 280 КС |
Макс. вртежен момент при 950–1.700 вртежи/мин | 1.050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин | 320 КС |
Макс. вртежен момент при 1.050–1.600 вртежи/мин | 1.200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Макс. моќност при 2.200 вртежи/мин. | 350 КС |
Макс. вртежен момент при 1.200 – 1.600 вртежи/мин. | 1.400 Nm |
G9K320 – МОЌНОСТ/ВРТЕЖЕН МОМЕНТНето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011 |
G9K320 |
|
---|---|
Макс. моќност при 2.000-2.100 вртежи/мин | 320 КС (239 kW) |
Макс. вртежен момент при 1.300–1.400 вртежи/мин. | 1.356 Nm |
Менувач со делител и со менување на опсезите со 12 степени на пренос и со автоматски систем за менување на степените на пренос. I-Shift може да биде опремен со компактен забавувач, приклучок за давање погон и разладувач на маслото.
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
AT2412G | Директен | 2400 | 44 |
Рачните менувачи се управуваат со помош од серво-уред. Кратката
рачка на менувачот, која е интегрирана на инструмент-таблата,
е без вибрации, а нејзиното движење е кратко и прецизно.
Менувачите може да се специфицираат со приклучок за давање погон.
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Автоматскиот менувач има одлични особини за стартување
и непречено менување на брзините кои го покриваат целиот
опсег на брзини. Менувачот се управува преку копчињата на
инструмент-таблата. Може да биде опремен со приклучок за давање погон.
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Тип | Оска | Пренос | Макс. вртежен момент (Nm) | Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (тони) | Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|---|---|
Едностепен пренос |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Единечна | Хипоидни | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Единечна | Хипоидни | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Тандем | Хипоидни | 3550 | 23 | 70 |
Редукција во главината на тркалото |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Единечна | Спирални закосени | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Тандем | Хипоидни | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Менувачи | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Оски со едностепен пренос | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Оски со редукција во главината на тркалото | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Има широк опсег на приклучоци за давање погон,
зависни и независни од спојката, за погонување на сите видови опрема на
каросеријата.
Монтирани на моторот | Монтирани на менувачот |
PTER-DIN Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа. | PTR-HF/FH/ZF Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи. |
PTER1400 Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа. | PTR-HP/PH/ZF Спојување преку пумпа за мал и за голем број на вртежи. |
PTER100 Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа. | PTRD-D1D Двоен погон со додаток за поврзување на пумпата и додаток за поврзување со фланша. |
Најдете спецификации за димензиите на кабината, висините на кабината над
подлогата и одликите на кабината.
Кабина DayКабина Day со комфорно и ергономско место за возачот. Внатрешна висина 1.605 милиметри, должина 1.600 милиметри, ширина 2.300 милиметри. | Кратка кабина за спиењеНиската кабина за спиење нуди дополнителен простор кој може да се опреми со кревет за едно лице или може да се користи како канцелариски простор со дополнителни прегради за складирање. Внатрешна висина 1.605 милиметри, должина 2.000 милиметри, ширина 2.300 милиметри. | Кабина SleeperКабина Sleeper со кревет за едно лице. Внатрешна висина 1.605 милиметри, должина 2.200 милиметри, ширина 2.300 милиметри. |
Кабина со низок влезКабина со низок влез, со низок праг и простор за еден или најмногу три патници со сигурносни појаси. Внатрешна висина 1.605 милиметри, должина 2.200 милиметри, ширина 2.300 милиметри. Понудено со врата на совозачот на преклопување. |
Суспензија на кабината Механичка суспензија напред и назад: пружина и амортизер. Пневматско потпирање напред и назад: воздушни перничиња. | Загревање на кабината Системот за греење на кабината е достапен во две варијанти: само грејач со рачна контрола, или грејач и климатизер со рачна контрола. Исто така, на располагање е систем за загревање на паркинг од 2 kW којшто може да се наведе како опција. |
Седиште за возачот Три различни нивоа на комфор: Comfort, Standard и Economy. Сите три имаат потпирач за грбот, нагодување по должина, висина и на навалувањето нанапред како и интегрирани потпирачи за главата. | Внатрешен простор за складирање Внатрешноста на кабината има мноштво практични, лесно достапни прегради за складирање документи и лични предмети. Има две единици за складирање над прозорецот, како и четири DIN-прегради. Како опции може да се наведат и неколку разни кутии за складирање и кутии во форма на тунел (tunnel boxes), подлога за пишување и закачалка за облека. |
Седиште за сопатникот Достапни се три различни нивоа на комфор: Standard, Economy или Basic. | Сирени Постои избор од два дополнителни типа сирени, електрични или пневматични – или две пневматски сирени монтирани на покривот или една електрична сирена под предната хауба. |
Бои на кабината Достапно е во 300 фиксни варијанти. Освен нив, можат да се нарачаат дополнителни бои адаптирани од корисникот. | Кревет Креветот се нуди во еден или во два дела и е широк или 580 милиметри или 780 милиметри. Како опција има заштитна летва на креветот. |
Управувач Управувачот има дијаметар од 460 милиметри или 500 милиметри, во зависност од конфигурацијата на камионот и може пневматски да се нагодува во саканата положба. | Кабина со низок влез Кабината со низок влез на FE има лесен пристап со врата што се отвара 90 степени. Доаѓа во две верзии, со рамен под или тунел за моторот, прегледноста за возачот е одлична и, се разбира, поради тоа што е Volvo, безбедноста е на врвно ниво. |
Систем на климатизација Системот за греење на кабината е достапен во две варијанти: само грејач со рачна контрола, или грејач и климатизер со рачна контрола. Исто така, на располагање е систем за загревање на паркинг од 2 kW којшто може да се наведе како опција. | |
Отвор на кровот Кабината може да се опреми со отвор на покривот што може да се отвора до 50 милиметри. Достапен е како стаклен или челичен. Со отворот може да се ракува рачно или електрично. | |
Тапацир на седишта Комфорно платно. | |
Тапацир на ѕидови Комфорно платно. |
Преземете ги листовите со спецификации во PDF-формат за Volvo FE од следниве веб-врски.