Камиони

Спецификација на
Volvo FE

Сè што треба да знаете за Volvo FE, во многу детали.

Шасија

Најдете спецификации за висините на шасијата, максималното оптоварување на предната оска, задната
амортизација, висините на спојувањето, влечните возила, одликите на шасијата и сопирачките.

Висини на шасијата

Ниско

приближно 880 mm

Средно

приближно 950 mm

Високо

приближно 1.050 mm

Максимално оптоварување на предна оска (тони)

 ВоздушноПараболична
Ниско7.1/7.5/89
Средно7.1/7.5/89
Високо7.1/7.5/89

Задна амортизација

Тип

Оски

Амортизација 

Оптоварување на оска/повеќеосна група

Редукција 

Pusher/tag оски 

Единечна оска 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Параболично/Параболично со S-пружина

13 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RAD-KR 

4x2 

Воздушно 

13 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

Повеќеосна група 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Воздушно 

19/20 t

Едностепена/во главината на тркалото

Tag-оска (фиксна/управувана)

RADD-BR 

6x4 

Параболично 

23 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

Руди

Достапни се руди за поврзување приколки.

Резервоари за гориво

Резервоари за горивоРезервоари за AdBlue
На располагање се резервоари изработени од пластика, челик или алуминиум. Зафатнината на горивото се движи од 160 до 630 литри. Има две висини на резервоари во D-форма – 560 mm и 710 mm.Пластика, волуменот е 32 литри. AdBlue-пумпата е интегрирана со модулот на резервоарот за AdBlue. 

Предни оскиTag-оски
Оптоварувањата на предната оската се движат од 7,1 до 9 тони.Достапни во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала или активно управувани. Оптоварување на оските: 6,7, 7,1, 7,5 или 10,5 тони.

Висини на спојување на седлото

ПогонШасијаАмортизацијаВисина на рамкатаВисина 5W*ПневматициМин. висина на спојување**Номинална висина на возење**
4×2       
 СредноRAD-KR266150315/60R22,5"9921097
 СредноRAD-KR266185295/80R22,5"11031208
 СредноRAD-KR266185315/70R22,5"10861191
 СредноRAD-KR266185315/80R22,5"11141219
 СредноRAD-KR266150295/80R22,5"10631168
 СредноRAD-KR266150315/70R22,5"10491154

** Приближни висини.

Подготовки за составувачот на каросерија

Ред отвори на рамката за поставување каросерија
Горниот ред отвори е резервиран за поставување на каросеријата. Сите држачи во горниот ред отвори се поместени и имаат одбојник од 8 милиметри. Во горниот ред отвори не се користат заковки.
Седла
Во опсегот е вклучено ISO-седло со профили со L-форма на разни висини, со што се нуди значителна слобода на избор. Седлото монтирано со фланша е варијанта со мала тежина бидејќи не бара никаква плоча за прикачување. Висината на седлото над шасијата е околу 150 милиметри. Интегрираното подмачкување и индикаторот за приклученост на приколката се достапни како опција за определени варијанти.
Подоготовка за дигалка
Плочите за дигалка на шасијата може да се монтираат фабрички.
 
Комплет за подоготвка за дигалка
Плочите за дигалка на шасијата може да се монтираат фабрички. Кутијата со акумулаторот се вади одзади, а плочите за фиксирање се монтираат зад кабината, на двете страни на шасијата. Комплетот за електрична подготовка – ELCRANE – е вклучен.
 

 

Сопирачки

EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) обезбедува супериорна реакција,
перформанси и чувство на сопирање, истовремено обезбедувајќи пристап до повеќе практични одлики.
Надградете го вашиот систем на сопирање со додавање на пакетот EBS Medium или која било од
дополнителните опции. EBS е стандард според сите спецификации.

EBS Medium
Освен функциите од пакетот EBS Standard, EBS Medium ги нуди и следниве одлики:
Хидрауличен забавувач
Хидрауличен забавувач за менувач AL306. Компактниот, интегриран хидрауличен забавувач е поставен на менувачот и нуди забавување на вртежниот момент при сопирање од 1.490 Nm.
Помош за тргнување на нагорнина
Сопирачките се ослободуваат само кога има доволно голем вртежен момент на моторот за да го придвижи возилото нанапред.
 
ESC (Електронска контрола на стабилноста)
Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата комбинација на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2 и 3 оски.
 

Погон

Најдете спецификации за мотори, преноси, задни оски (вклучувајќи ги и преносните односи), комбинации на погонската група и приклучоци за давање погон.

Мотори

 

D8K

G9K320

Стандард за емисииEuro 6Euro 6

Број на цилиндри

6

6

Работна зафатнина

7,7 dm3

8,9 dm3

Òд на клипот

135 mm

144,5 mm

Дијаметар на цилиндерот

110 mm

114 mm

Однос на компресија

17.5:1

12:01

Економичен број вртежи

1.000–1.700 вртежи/мин

1.200–1.700 вртежи/мин

Ефект на сопирање со издувни гасови (2.800 вртежи/мин)

120 kW (2.800 вртежи/мин)

-

Ефект на компресионата сопирачка (2.800 вртежи/мин)

170 kW (2.800 вртежи/мин)

-

Филтри за масло

1

2

Зафатнина на маслото за менување, со филтерот

25,5 l

27,6 l

Вкупна зафатнина на системот за ладење

17 l

12,4 l

 

Интервал за менување масло
До 120.000 km или еднаш на секои две години со VDS5.

Предуслови за горивото
EN 590 (норми на ЕУ) макс. 10 ppm сулфур.

Приклучок за давање погон монтиран на моторот
Преносен однос 1:1, излезен вртежен момент од 600 Nm при возење и во мирување.

Верзија со биодизел
D8K320 е достапен и во верзија со биодизел (B100), сертифицирана за Euro 6. За информации за интервалите на сервисирање, побарајте го вашиот Volvo дилер.

 


Приклучок за давање погон монтиран на моторот

 Излезен вртежен моментПреносен однос
PTER-DIN600 Nm*1:1
PTER-1400600 Nm*1:1
PTER-100600 Nm*1:1


* излезен вртежен момент при возење и во мирување. Со AT2412, макс. вртежен момент при возење = 150 Nm.

 

D8K – МОЌНОСТ/ВРТЕЖЕН МОМЕНТ

Нето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

 

­ D8K250 (184 kW)

 

Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин

250 КС

Макс. вртежен момент при 900–1.700 вртежи/мин

950 Nm

D8K280 (206 kW)

 

Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин

280 КС

Макс. вртежен момент при 950–1.700 вртежи/мин

1.050 Nm

D8K320 (235 kW)

 

Макс. моќност при 2.100 вртежи/мин

320 КС

Макс. вртежен момент при 1.050–1.600 вртежи/мин

1.200 Nm

D8K350 (258 kW)

 

Макс. моќност при 2.200 вртежи/мин.

350 КС

Макс. вртежен момент при 1.200 – 1.600 вртежи/мин.

1.400 Nm

 

G9K320 – МОЌНОСТ/ВРТЕЖЕН МОМЕНТ

Нето излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

 

G9K320

 

Макс. моќност при 2.000-2.100 вртежи/мин

320 КС (239 kW)

Макс. вртежен момент при 1.300–1.400 вртежи/мин.

1.356 Nm

 

I-Shift

Менувач со делител и со менување на опсезите со 12 степени на пренос и со автоматски систем за менување на степените на пренос. I-Shift може да биде опремен со компактен забавувач, приклучок за давање погон и разладувач на маслото.

 

ТипНајвисок степен на преносВртежен момент на моторот (Nm)Одобрение за БМК (тони)
AT2412GДиректен240044

Рачни менувачи

Рачните менувачи се управуваат со помош од серво-уред. Кратката
рачка на менувачот, која е интегрирана на инструмент-таблата,
е без вибрации, а нејзиното движење е кратко и прецизно.
Менувачите може да се специфицираат со приклучок за давање погон.

 

Тип

Највисок степен на пренос

Вртежен момент на моторот (Nm)

Одобрение за БМК (тони)

ZTO1006

6

1050

32

ZTO1109

9

1200

44

 

 

Автоматски менувачи

Автоматскиот менувач има одлични особини за стартување
и непречено менување на брзините кои го покриваат целиот
опсег на брзини. Менувачот се управува преку копчињата на
инструмент-таблата. Може да биде опремен со приклучок за давање погон.

 

Тип

Највисок степен на пренос

Вртежен момент на моторот (Nm)

Одобрение за БМК (тони)

AL306

6

1300

32

 

 

Задни оски

Тип

Оска

Пренос

Макс. вртежен момент (Nm)

Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (тони)

Одобрение за БМК (тони)

Едностепен пренос

 

 

 

 

 

RSS1344E

Единечна

Хипоидни

2800

13

44

RSS1344CЕдинечнаХипоидни26001344

RTS2370A

Тандем

Хипоидни

3550

23

70

Редукција во главината на тркалото

 

 

 

 

 

RSH1370F

Единечна

Спирални закосени

3550

13

70

RTH2180C

Тандем

Хипоидни

1200

21

80

 

Преносни односи на задните оски

RSS1344CRTS2370ARSH1370FRTH2180DRS1344E
2.64:13.09:13.76:12.63:12.47:1
2.85:13.40:14.12:12.94:12.64:1
3.08:13.78:14.55:13.13:12.85:1
3.36:14.13:14.67:13.33:13.08:1
3.70:14.50:15.41:13.57:13.36:1
4.11:15.14:16.18:13.85:1 
4.63:15.67:17.21:14.17:1 
5.29:16.17:1   
6.17:1    

 

 

 

Комбинации на погон

 D8K250D8K280D8K320D8K350G9K320
Менувачи     
AT2412G 
ZTO1006   
ZTO1109  
AL306
Оски со едностепен пренос     
RSS1344C
RSS1344E 
RTS2370A  
Оски со редукција во главината на тркалото     
RSH1370F
RTH2180D   

Приклучоци за давање погон

Има широк опсег на приклучоци за давање погон,
зависни и независни од спојката, за погонување на сите видови опрема на
каросеријата.

 

Монтирани на моторот

Монтирани на менувачот

PTER-DIN
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа.
PTR-HF/FH/ZF
Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTER1400
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTR-HP/PH/ZF
Спојување преку пумпа за мал и за голем број на вртежи.
PTER100
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTRD-D1D
Двоен погон со додаток за поврзување на пумпата и додаток за поврзување со фланша.

Кабина

Најдете спецификации за димензиите на кабината, висините на кабината над
подлогата и одликите на кабината.

 

 

 

Кабина Day

Кабина Day со комфорно и ергономско место за возачот. Внатрешна висина 1.605 милиметри, должина 1.600 милиметри, ширина 2.300 милиметри.

Кратка кабина за спиење

Ниската кабина за спиење нуди дополнителен простор кој може да се опреми со кревет за едно лице или може да се користи како канцелариски простор со дополнителни прегради за складирање. Внатрешна висина 1.605 милиметри, должина 2.000 милиметри, ширина 2.300 милиметри.

Кабина Sleeper

Кабина Sleeper со кревет за едно лице. Внатрешна висина 1.605 милиметри, должина 2.200 милиметри, ширина 2.300 милиметри.

 

Кабина со низок влез

Кабина со низок влез, со низок праг и простор за еден или најмногу три патници со сигурносни појаси. Внатрешна висина 1.605 милиметри, должина 2.200 милиметри, ширина 2.300 милиметри. Понудено со врата на совозачот на преклопување.

 

 

 

Суспензија на кабината
Механичка суспензија напред и назад: пружина и амортизер. Пневматско потпирање напред и назад: воздушни перничиња.
Загревање на кабината
Системот за греење на кабината е достапен во две варијанти: само грејач со рачна контрола, или грејач и климатизер со рачна контрола. Исто така, на располагање е систем за загревање на паркинг од 2 kW којшто може да се наведе како опција.
Седиште за возачот
Три различни нивоа на комфор: Comfort, Standard и Economy. Сите три имаат потпирач за грбот, нагодување по должина, висина и на навалувањето нанапред како и интегрирани потпирачи за главата.
Внатрешен простор за складирање
Внатрешноста на кабината има мноштво практични, лесно достапни прегради за складирање документи и лични предмети. Има две единици за складирање над прозорецот, како и четири DIN-прегради. Како опции може да се наведат и неколку разни кутии за складирање и кутии во форма на тунел (tunnel boxes), подлога за пишување и закачалка за облека.
Седиште за сопатникот
Достапни се три различни нивоа на комфор: Standard, Economy или Basic.
Сирени
Постои избор од два дополнителни типа сирени, електрични или пневматични – или две пневматски сирени монтирани на покривот или една електрична сирена под предната хауба.
Бои на кабината
Достапно е во 300 фиксни варијанти. Освен нив, можат да се нарачаат дополнителни бои адаптирани од корисникот.
Кревет
Креветот се нуди во еден или во два дела и е широк или 580 милиметри или 780 милиметри. Како опција има заштитна летва на креветот.
Управувач
Управувачот има дијаметар од 460 милиметри или 500 милиметри, во зависност од конфигурацијата на камионот и може пневматски да се нагодува во саканата положба.
Кабина со низок влез
Кабината со низок влез на FE има лесен пристап со врата што се отвара 90 степени. Доаѓа во две верзии, со рамен под или тунел за моторот, прегледноста за возачот е одлична и, се разбира, поради тоа што е Volvo, безбедноста е на врвно ниво.
Систем на климатизација
Системот за греење на кабината е достапен во две варијанти: само грејач со рачна контрола, или грејач и климатизер со рачна контрола. Исто така, на располагање е систем за загревање на паркинг од 2 kW којшто може да се наведе како опција.
 
Отвор на кровот
Кабината може да се опреми со отвор на покривот што може да се отвора до 50 милиметри. Достапен е како стаклен или челичен. Со отворот може да се ракува рачно или електрично.
 
Тапацир на седишта
Комфорно платно.
 
Тапацир на ѕидови
Комфорно платно.
 

Листови со податоци

Преземете ги листовите со спецификации во PDF-формат за Volvo FE од следниве веб-врски.

Имате прашање?

Локалниот дилер на Volvo Trucks ќе го има одговорот. Наминете, јавете се или побарајте да ве посетат.