Камиони

Volvo Trucks и познатиот готвач Маркус Самуелсон ги здружуваат силите за намалување на емисиите на CO2 во транспортот на храна

Volvo Trucks се здружи со светски познатиот готвач Маркус Самуелсон за нова кампања. Предизвик? Подгответе гурмански оброк користејќи состојки што се транспортирани со камиони со нулта или со CO2 емисии. Електричните камиони одиграа клучна улога во оваа иницијатива, која има за цел да ги инспирира клиентите за транспорт во прехранбената и пијалачката индустрија да усвојат поодржливи опции за транспорт.
Volvo Trucks се здружи со светски познатиот готвач Маркус Самуелсон за нова кампања - Рецепт за промена

Декарбонизацијата на транспортната индустрија продолжува, а камионите на батерии се еден начин за постигнување нулта емисија. Во прехранбената и пијалачката индустрија, транспортот е одговорен за 19%* од вкупните емисии.

 

Volvo Trucks ги здружи силите со познатиот готвач Маркус Самуелсон, кулинарска ѕвезда на бројни меѓународни ресторани, за да покаже дека емисиите на CO2 можат да се елиминираат или минимизираат во секторот за транспорт на храна и пијалоци.

Маркус Самуелсон си постави задача да подготви гурмански оброк користејќи само состојки испорачани од електрични камиони или камиони што користат обновливи горива како што се биогас или биодизел.

 

„Ова беше прва вечера од ваков тип и сум исклучително возбудена што сум дел од неа. За овој проект, морав да размислувам за транспортот како една од состојките, нели? Тој е главниот лик! Затоа овој предизвик беше фантастичен за мене, бидејќи откако ќе го направиме тоа, ќе ја туркаме целата индустрија напред. Се надевам дека еден ден сите готвачи ќе напишат во менито како храната стигнала до ресторанот - и тоа ќе стане нов стандард за квалитет“, вели Маркус Самуелсон.

 

Менито вклучуваше бакалар со мисо глазура, зелка, ракови, салата од краставици и германско вино - Ризлинг.

 

Состојките за вечера патуваа вкупно околу 2.700 километри по пат, при што 86% од тоа растојание беа покриени со електрични камиони со нулта емисија. Останатиот дел од патот е покриен со камиони што користат обновливи горива.

 

„Оваа кампања совршено се вклопува со брендот Volvo - ја прави одржливоста во транспортот разбирлива и опиплива, поврзувајќи ја со ресторан и оброк - нешто со кое секој може многу брзо да се поврзе“, вели Катарина Адамсон, директорка за глобален бренд и комуникации во Volvo Trucks. Тој додава: „Целта ни е да допреме до клиентите на транспортни услуги во прехранбената индустрија, бидејќи нивните одлуки и барања можат значително да влијаат на насоката и брзината на транзицијата кон одржливи транспортни решенија.“

 

Решението за овој предизвик беше резултат на заедничката работа на неколку компании за храна и пијалоци, производители и даватели на транспортни услуги - сите поканети на вечера послужена во локален ресторан во Гетеборг, Шведска.

 

За Маркус Самуелсон

Маркус Самуелсон е кулинарскиот мајстор зад бројни меѓународни ресторани, вклучувајќи го и познатиот „Црвен петел Харлем“ во Њујорк (каде, меѓу другото, му послужи вечера на претседателот Барак Обама). Тој е исто така добитник на наградата „Еми“ како телевизиска личност, како и признат автор, со богато искуство во хуманитарната работа. Како дел од оваа кампања, Маркус доби задача да подготви вечера од светска класа користејќи само состојки транспортирани со електрични камиони или оние што користат обновливи горива.

 

Испорачани 5.000 електрични камиони

„Волво Тракс“ е глобален лидер во електричниот транспорт и досега има продадено повеќе од 5.000 електрични камиони на клиенти во 50 земји. Тековната понуда на електрични камиони на Volvo вклучува осум модели прилагодени на различни транспортни потреби, вклучувајќи урбана и регионална дистрибуција, како и градежен и комунален транспорт. Во 2024 година, Volvo имаше пазарен удел од 47% во сегментот на електрични тешки камиони (16 тони и повеќе) во Европа, а е и лидер на пазарот во Северна Америка.

 

Тројна стратегија на Volvo кон нулта емисија

Volvo Trucks ја предводи декарбонизацијата на транспортот со цел да постигне нулта емисија до 2040 година, преку стратегија заснована на три технолошки насоки: електричен погон на батерии, електричен погон на горивни ќелии и мотори со внатрешно согорување кои користат обновливи горива, како што се зелен водород (добиен со електролиза на вода со помош на обновлива енергија), биогас (Bio-LNG), биодизел и HVO (хидрогенизирано растително масло).



* Li, M., Jia, N., Lenzen, M. et al. Global food-miles account for nearly 20% of total food-systems emissions. Nat Food 3, 445–453 (2022). https://doi.org/10.1038/s43016-022-00531-w

 

 

LINK до фотографии

За повеќе информации, контактирајте ги:

Милутин Маринковиќ

Маркетинг и администрација, Volvo Adriatic South

milutin.marinkovic@volvo.com

+381 63 10 90 245

 

Volvo Trucks нуди комплетни транспортни решенија за прибирливите професионални клиенти со цела палета на камиони за локален,регионален и меѓународен транспорт. Поддршката за клиентите ја обезбедува глобалната дистрибутерска мрежа која се состои од 2.200 сервисни работилници во 130 земји. Камионите на Volvo се склопуваат во 12 земји низ светот. Во 2024 година, ширум светот беа испорачани околу 134.000 камиони на Volvo. Volvo Trucks е дел од Volvo Group, еден од водечките светски производители на камиони, автобуси, градежна опрема и поморски и индустриски мотори. Групацијата нуди и комплетни решенија за финансирање и сервисирање. Компанијата Volvo Trucks својата работа ја заснова на главните вредности: квалитет, безбедност и заштита на животната средина.