Камиони

Поиздржливи камиони за поголем капацитет и поголем товар

| 2 минути за читање | 2 минути за читање
Со голем број надградби кои овозможуваат бруто маса на комбинацијата до 150 тони, новите Volvo FMX, Volvo FH и Volvo FH16 нудат поголема продуктивност од кога било досега.
3Д графичка илустрација на новиот Volvo FMX за транспорт на отпад
Клучното надополнување кон новите Volvo камиони за тешка индустрија е новата погонска оска, која е развиена во нашата компанија во соработка со Volvo Construction Equipment.

Фалејќи се со издржливиот ентериер и цврстиот дизајн, новите модели на Volvo камиони за тешка индустрија се специјално направени за справување со тешките услови што се наоѓаат во градежната и рударската индустрија. Нивните најнови реинкарнации се уште поцврсти, со поголем капацитет и поголема носивост.

Клучното надополнување кон новите Volvo камиони за тешка индустрија е новата погонска оска, која е развиена во нашата компанија во соработка со Volvo Construction Equipment. Користејќи го своето искуство и експертиза од дизајнирањето оски за багери и дампери, Volvo Trucks успеа да го зголеми капацитетот на задната оска на 38 тони (од 32 тони кај претходниот модел).

Задната суспензија е надградена и зајакната, а предната суспензија е засилена со цел да се справи со дополнителниот капацитет. За камион 8х4, тежината на бруто-масата на возилото (GVW) сега е 58 тони. Ова претставува зголемена носивост од околу 15-17 проценти.

Во комбинација, овие надградби овозможуваат зголемување на бруто комбинирана тежина од 120 тони на невидени 150 тони.

Зајакната предна суспензија

Овозможува товари до 10 тони. Ова може да се зголеми на 20 тони со двојни предни оски.

Нова задна суспензија

Зајакнување со дополнителен материјал, вклучително и нов посилен попречен дел, нови пружини, поголеми гумени лежишта и посилно прицврстување на повеќеосната група.

Новата погонска оска

Првата погонска оска развиена во Volvo Trucks во повеќе од 20 години.

Поврзани вести