|
D11K |
D13K |
---|---|---|
Стандард за емисија |
Euro 6 |
Euro 6 |
Број на цилиндри |
6 |
6 |
Работна зафатнина |
10,8 dm³ |
12,8 dm³ |
Òд на клипот |
152 mm |
158 mm |
Дијаметар на цилиндерот |
123 mm |
131 mm |
Однос на компресија |
17:01 |
18:1 (420, 460, 500 КС), 17:1 (540 КС) |
Економичен број вртежи |
1.000–1.500 вртежи/мин |
950–1.400 вртежи/мин |
Сопирачки ефект со издувни гасови |
160 kW (2.400 вртежи/мин) |
200 kW (2.300 вртежи/мин) |
Ефект на VEB |
290 kW (2.400 вртежи/мин) |
|
VEB |
опција |
|
Ефект на VEB+ |
375 kW (2.300 вртежи/мин) |
|
VEB+ |
опција |
|
Филтри за масло |
2 со полн проток, 1 бајпас |
2 со полн проток, 1 бајпас |
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот, вкл. Филтер |
36 l |
33 l |
Вкупна зафатнина на системот за ладење |
36 l |
38 l |
Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур)
Био-дизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизели)
|
Излезен вртежен момент |
Преносен однос |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1.000 Nm* |
1.26:1 |
* Излезен вртежен момент при возење и во мирување.
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
D11K330 (243 kW) |
|
---|---|
Макс. моќност при 1.700 вртежи/мин |
330 КС |
Макс. вртежен момент при 877–1.400 вртежи/мин |
1.600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Макс. моќност при 1.700 вртежи/мин |
380 КС |
Макс. вртежен момент при 938–1.400 вртежи/мин |
1.800 Nm |
D11K430 (316 kW) |
|
Макс. моќност при 1.700 вртежи/мин |
430 КС |
Макс. вртежен момент при 1.008–1.400 вртежи/мин |
2.050 Nm |
D11K460 (338 kW) |
|
Макс. моќност при 1.700 вртежи/мин |
460 КС |
Максимален вртежен момент при 1.050–1.400 вртежи/мин |
2.200 Nm |
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
D13K380 (279 kW) |
|
---|---|
Макс. моќност при 1.700 вртежи/мин |
380 КС |
Макс. вртежен момент при 830–1.400 вртежи/мин |
1.814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Макс. моќност при 1.404–1.700 вртежи/мин |
420 КС |
Макс. вртежен момент при 905–1.400 вртежи/мин |
2.100 Nm |
D13K460 (338 kW) |
|
Макс. моќност при 1.404–1.700 вртежи/мин |
460 КС |
Макс. вртежен момент при 945–1.400 вртежи/мин |
2.300 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Макс. моќност при 1.404–1.700 вртежи/мин |
500 КС |
Макс. вртежен момент при 980–1.400 вртежи/мин |
2.500 Nm |
D13K540 (397 kW) |
|
Макс. моќност при 1.458-1.700 вртежи/мин |
540 КС |
Максимален вртежен момент при 1.000–1.400 вртежи/мин |
2.600 Nm |
Тип |
Највисок степен на пренос |
Вртежен момент на моторот (Nm) |
Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
AT2412G |
Директен |
2400 |
44 |
AT2612G |
Директен |
2600 |
100 |
ATO2612G |
Overdrive |
2600 |
100 |
Целосно автоматска „power-shift“ трансмисија, со конвертор на вртежниот момент и со разладувач на маслото. Ги менува степените на пренос без губење на моќноста. Powertronic може уште во фабриката да биде опремен со приклучок за давање погон, интегриран забавувач, и резервна пумпа за сервото на управувачот.
Тип |
Највисок степен на пренос |
Вртежен момент на моторот (Nm) |
Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
PT2106 |
Директен |
2100 |
44 |
PT2606 |
Директен |
2600 |
60 |
Наменет за оптимална економија на горивото. Менувањето на степенот на пренос се случува при најекономичниот опсег на вртежи.
Се користи кога е потребна дополнителна излезна моќност на моторот. Ги менува степените на пренос при поголем број вртежи на моторот
Тип |
Оска |
Запченици |
Максимален вртежен момент (Nm) |
Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (тони) |
Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|---|---|
Едностепен пренос |
|||||
RSS1344C/E |
Единечна |
Хипоидни |
2600 |
13 |
44 |
RSS1356 |
Единечна |
Хипоидни |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Единечна |
Хипоидни |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Тандем |
Хипоидни |
3550 |
23 |
80 |
RSS1244B |
Единечна |
Хипоидни |
2800 |
12 |
44 |
RTS2310A |
Тандем |
Хипоидни |
3550 |
23 |
100 |
RSS1352A |
Единечна |
Хипоидни |
2800 |
13 |
52 |
Редукција во главината на тркалото |
|||||
RSH1365 |
Единечна |
Спирални закосени |
2400 |
13 |
65 |
RSH1370F |
Единечна |
Конусни со спирални запци |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244B |
RSS1344C/E |
RSS1352 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1365 |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210 |
RTH3312 |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* |
2.31:1 |
2.50:1 |
2.47:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* |
2.47:1 |
2.64:1 |
2.64:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1* |
2.64:1 |
2.79:1 |
2.85:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1* |
2.85:1 |
3.10:1 |
3.08:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.55:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1* |
3.08:1 |
3.44:1 |
3.40:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
||
3.36:1 |
3.36:1* |
3.36:1 |
3.67:1 |
3.67:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.70:1 |
4.11:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
||||||
4.11:1 |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||||||
4.63:1 |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||||||
5.29:1 |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||||||
6.17:1 |
4.63:1 |
* За RSS1344E
|
D11K330 |
D11K370 |
D11K410 |
D11K450 |
D13K380 | D13K420 |
D13K460 |
D13K500 |
D13K540 |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Powertronic |
|||||||||||
PT2106 |
● |
● |
● |
● |
|||||||
PT2606 |
● | ● |
● |
● |
● |
||||||
I-Shift |
|||||||||||
AT2412G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
||||
AT2612G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
ATO2612G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
I-Shift со двојна спојка |
|||||||||||
SP02812 |
● |
● |
● |
||||||||
Оски со едностепен пренос |
|||||||||||
RSS1244B |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1344C/E |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1352 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1356 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTS2370A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTS2310A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
Оски со редукција во главината на тркалото |
|||||||||||
RSH1365 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
|||
RSH1370F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH2610F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH3210 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH3312 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH3815 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
Погонска предна оска / Распределувачки преносник |
|||||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
PTER-DIN
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа.
PTER1400
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTER100
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTR-F
Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-FL/FH
Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Мал/среден/голем број вртежи со DIN-спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.
PTRD-F
Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.
PTRD-D
Голем број вртежи со двоен погон. DIN спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.
PTRD-D1
Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша одзади и DIN спојка напред.
PTRD-D2
Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување на две фланши одзади и една DIN спојка напред.