| D11K | D13K | G13C |
---|---|---|---|
Стандард за емисија | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 |
Број на цилиндри | 6 | 6 | 6 |
Работна зафатнина | 10,8 dm3 | 12,8 dm3 | 12,8 dm3 |
Од на клипот | 152 mm | 158 mm | 158 mm |
Дијаметар на цилиндерот | 123 mm | 131 mm | 131 mm |
Однос на компресија | 17:01 | 18:01 | 17:01 |
Економичен број вртежи | 1.000–1.500 вртежи/мин | 950–1.400 вртежи/мин | 1.000-1.400 вртежи/мин |
Сопирачки ефект со издувни гасови | 160 kW (2.400 вртежи/мин) | 200 kW (2.300 вртежи/мин) | |
Ефект на VEB | 290 kW (2.400 вртежи/мин) | ||
VEB | опција | ||
Ефект на VEB+ | 375 kW (2.300 вртежи/мин) | 375 kW (2.300 вртежи/мин) | |
VEB+ | опција | опција | |
Филтри за масло | 2 со полн проток, 1 бајпас | 2 со полн проток, 1 бајпас | 2 со полн проток, 1 бајпас |
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот | 36 l | 33 l | 33 l |
Вкупна зафатнина на системот за ладење | 36 l | 38 l | 39,5 l |
До 150.000 km или еднаш годишно со VDS4.
Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур)
Биодизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизел)
Квалитетот на Volvo FM на гасен погон.
| Излезен вртежен момент | Преносен однос |
---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
EPTT1000 | 1.000 Nm* | 1.26:1 |
*Излезен вртежен момент при возење и во мирување.
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
D11K330 (245 kW) |
|
---|---|
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин | 330 КС |
Максимален вртежен момент при 877 – 1.400 вртежи/мин | 1.600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин | 380 КС |
Максимален вртежен момент при 938 – 1.400 вртежи/мин | 1.800 Nm |
D11K430 (317 kW) |
|
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин | 430 КС |
Максимален вртежен момент при 1.008 – 1.400 вртежи/мин | 2.050 Nm |
D11K460 (339 kW) |
|
Максимален вртежен момент при 1.700 вртежи/мин | 460 КС |
Максимален вртежен момент при 1.050 – 1.400 вртежи/мин | 2.200 Nm |
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
D13K380 (279 kW) | |
---|---|
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин | 380 КС |
Максимален вртежен момент при 830 – 1.400 вртежи/мин | 1.814 Nm |
D13K420 (309 kW) | |
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин | 420 КС |
Максимален вртежен момент при 905 – 1.400 вртежи/мин | 2.100 Nm |
D13K460 (345 kW) | |
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин | 460 КС |
Максимален вртежен момент при 945 – 1.400 вртежи/мин | 2.300 Nm |
D13K500 (368 kW) | |
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин | 500 КС |
Максимален вртежен момент при 980 – 1.400 вртежи/мин | 2.500 Nm |
Нето-излезна моќност во согласност со EC 582/2011
G13C420 (309 kW) |
|
---|---|
Максимална моќност при 1.400 – 1.800 вртежи/мин | 420 КС |
Максимален вртежен момент при 1.000 – 1.400 вртежи/мин | 2.100 Nm |
G13C460 (338 kW) |
|
Максимална моќност при 1.700 – 1.800 вртежи/мин | 460 КС |
Максимален вртежен момент при 1.050 – 1.400 вртежи/мин | 2.300 Nm |
G13C500 (368 kW) | |
Максимална моќност при 1.400 – 1.700 вртежи/мин | 500 КС |
Максимален вртежен момент при 980 – 1.404 вртежи/мин | 2.500 Nm |
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
AT2412G | Директен | 2400 | 44 |
AT2612G | Директен | 2600 | 100 |
ATO2612G | Overdrive | 2600 | 100 |
Тип | Највисок степен на пренос | Вртежен момент на моторот (Nm) | Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Overdrive | 2800 | 80 |
Тип | Оска | Запченици | Максимален вртежен момент (Nm) | Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (тони) | Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|---|---|
Едностепен пренос | |||||
RSS1244 | Единечна | Хипоидни | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Единечна | Хипоидни | 2600 | 13 | 44 |
RSS1352A | Единечна | Хипоидни | 2800 | 13 | 52 |
RSS1356 | Единечна | Хипоидни | 2400/2800 | 13 | 56/44 |
RSS1370A/B | Единечна | Хипоидни | 3550 | 13 | 70 |
RTS2370A | Тандем | Хипоидни | 3550 | 23 | 80 |
RTS2310A | Тандем | Хипоидни | 3550 | 23 | 100 |
Редукција во главината на тркалото | |||||
RSH1370F | Единечна | Конусни со спирални запци | 3550 | 13 | 70 |
RTH2610F | Тандем | Конусни со спирални запци | 3550 | 26 | 100 |
RTH3210 | Тандем | Конусни со спирални запци | 3550 | 32 | 100 |
RTH3312 | Тандем | Конусни со спирални запци | 3550 | 33 | 120 |
RTH3815 | Тандем | Конусни со спирални запци | 3550 | 38 | 150 |
RSS1244 | RSS1344C/E | RSS1356 | RSS1370A/B | RTS2370A | RTS2310 | RSH1370F | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 | 2.31:1* | 2.50:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.64:1 | 2.64:1 | 2.79:1 | 2.31:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
2.85:1 | 2.85:1 | 3.10:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.08:1 | 3.08:1 | 3.44:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.36:1 | 3.67:1 | 2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | ||
3.70:1 | 3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | ||||
4.11:1 | 3.40:1** | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | |||||
4.63:1 | 3.67:1** | 5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | |||||
5.29:1 | 4.11:1** | 5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | ||||||
6.17:1 | 4.63:1 |
* За RSS1344E
** За RSS1370B
| D11K330 | D11K370 | D11K410 | D11K450 | D13K380 | D13K420 | D13K460 | D13K500 | G13C420 | G13C460 | G13C500 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift | |||||||||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
AT2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
ATO2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
I-Shift со двојна спојка | |||||||||||
SP02812 | ● | ● | |||||||||
Оски со едностепен пренос | |||||||||||
RSS1244 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C/E | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1352A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1356 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1370A/B | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTS2370A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTS2310A | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
Оски со редукција во главината на тркалото | |||||||||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2610F | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH3210 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RTH3312 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RTH3815 | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
PTER-DIN
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа.
PTER1400
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTER100
Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTR-F
Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-FL/FH
Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Мал/среден/голем број вртежи со DIN-спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.
PTRD-F
Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.
PTRD-D
Голем број вртежи со двоен погон. DIN-спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.
PTRD-D1
Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша одзади и DIN спојка напред.
PTRD-D2
Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување на две фланши одзади и една DIN спојка напред.