Камиони

×

Спецификации на шасијата за Volvo FM

Висини на шасијата

X-Low (влечно возило)

приближно 810 mm

Low

приближно 850 mm

Med

приближно 900 mm

High

приближно 1.000 mm

Xhigh

приближно 1.200 mm

Максимално оптоварување на предна оска (тони)

 

Воздушно

Листесто

X-Low

8

Low

8

Med

10/20*

9

High

10/20*

10/20**

Xhigh

-

10/20**



* Со двојни предни оски (FAL20 на GRAS-GR)
** Со двојни предни оски (FAA20/FAA21)

Задно потпирање

 Тип

Оски

Потпирање

Оптоварување на оска/повеќеосна група

Редукција

Pusher/tag оски

Единечна

         

RAD-L90

4×2

Параболично/со повеќе листови

13 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RAD-GR

4×2

Воздушно

11,5/13 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RAD-G2

4×2

Воздушно

13 t

Во главината на тркалото

 

RAD-G4

4×2

Воздушно

11,5/12 t

Единечен

 

Повеќеосна група

         

RADT-GR

6×2/8×2

Воздушно

19/20,5/22,5/23 t

Едностепена/во главината на тркалото

Tag-оска (фиксна/управувана/самонасочувачка)

RAPD-GR

6×2

Воздушно

19/19/22 t

Едностепена/во главината на тркалото

Pusher-оска (фиксна/управувана)

RAPD-G4

6×2

Воздушно

16 t

Единечен

Фиксна pusher-оска

RADD-BR

6×4/8×4

Параболично

20/21 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Параболично/со повеќе листови

23/26 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Повеќе листови

26/32 t

Во главината на тркалото

 

RADD-TR3

6×4/8×4

Параболично

38 t

Во главината на тркалото

 

RADD-GR

6×4/8×4

Воздушно

17/21/23/26 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RADDT-GR

8×4/10×4

Воздушно

27/33/36 t

Едностепена/во главината на тркалото

Управувана tag-оска

RAPDD-GR

8×4

Воздушно

27/30,5/32/35 t

Едностепена/во главината на тркалото

управувана pusher-оска

RAPDT-GR

8×2

Воздушно

27/30/30,5/31,5/32 t

Едностепена/во главината на тркалото

3 оски/управувана pusher-оска и управувана или фиксна tag-оска

Висини на спојување на седлото

Погон

Шасија

Потпирање

Висина на рамката

Висина 5W*

Пневматици

Мин. висина на спојување**

Номинална висина на возење**

4×2

X-Low

RAD-GR

266

140

295/55

867

912

 

X-low

RAD-GR

266

140

295/60

887

932

 

Low

RAD-GR

266

140

315/60

955

1015

 

Med

RAD-GR

266

140

315/70

1014

1075

 

Med

RAD-GR

300

140

315/70

1031

1092

 

High

RAD-GR

266

140

315/80

1056

1147

 

High

RAD-GR

300

140

315/80

1090

1164

6×2

Low

RADT-GR

266

160

315/60

975

1035

 

Med

RADT-GR

266

160

315/70

1034

1095

 

Med

RADT-GR

300

160

315/70

1051

1112

 

High

RADT-GR

300

150*

315/80

1160

1234

 

Med

RAPD-GR

266

160

315/70

1034

1095

 

Med

RADT-GR

300

160

315/70

1051

1112

 

High

RAPD-GR

266

160

315/80

1076

1167

 

High

RAPD-GR

300

160

315/80

1110

1184

6×4

High

RADD-GR

300

150*

315/80

1173

1234

8×4

High

RAPDD-GR

300

160

315/80

1137

1207


* +60 mm висина на монтирање.
** Приближни висини.

Руди
Руди за приколки со централна оска монтирани централно, половина оддолу и оддолу. Влечните куки може да се поставуваат во чекор од 25 милиметри.

Резервоари за гориво
Алуминиумски и челични резервоари од 150 до 900 литри. Максималниот капацитет за гориво е 1.480 литри за 4×2 влечно возило. Резервоари за LNG во големина од 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) и 205 kg (495 l). За двојни предни оски EU6 пластичен резервоар за гориво помеѓу предните оски.

Резервоари за AdBlue
Пластични. Зафатнина од 32 до 100 литри. AdBlue-пумпата е интегрирана со модулот на резервоарот за AdBlue. 

Седла
Сертифицираната инсталација дозволува оптоварување до 36 тони. Во опсегот е вклучено ISO седло со профили со L-форма на разни висини, со што се нуди значителна слобода на избор. Седлото монтирано со фланша е варијанта со мала тежина бидејќи не бара никаква плоча за прикачување. Висината на седлото над шасијата е околу 140 милиметри. Интегрираното подмачкување и индикаторот за приклученост на приколката се достапни како опција за одредени варијанти.

Сопирачки
EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) обезбедува супериорна реакција, перформанси и чувство на сопирање, а во исто време овозможува пристап до голем број пригодни карактеристики. EBS сега е достапен за диск-сопирачките и за Z-брежестите барабан-сопирачки (за определен опсег на конфигурации на оски и висини на шасијата). Надградете го вашиот систем на сопирање со додавање на пакетот EBS Medium или која било дополнителна опција. EBS е стандард според сите спецификации.

 

Volvo динамичко управување
Активен систем на управување со torque overlay (заобиколување на вртежниот момент). Тој обезбедува поголема сила за управување при мали брзини, ги намалува ударите од управувањето и го одржува управувачот право при сопирање на подлога со различна лизгавост. Управувачот автоматски се враќа во неутрална позиција кога возите напред и кога возите наназад.
Volvo динамичкото управување сега е достапно за сите комбинации на оските, вклучувајќи ги и камионите со двојни предни оски.
Дополнителни активни функции за управување, како лични поставки и водење во управувањето, кои се тука за да го направат возењето уште попријатно и побезбедно.

Кревање на тандем-оската
Овозможува исклучување и кревање на најзадната погонска оска од повеќеосната тандем-група за да се намали потрошувачката на гориво и радиусот на вртење. Со притисок на копче на контролниот пулт, возачот може да ја подигне оската кога камионот не е натоварен. Кога камионот е натоварен, оската автоматски се спушта и се вклучува. 
Кревање на тандем-оската е достапно за конфигурациите 6×4 и 8×4 (со повеќеосна тандем-група) опремени со диск-сопирачки.

Tag-оски
Достапно во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала, самонасочувачки или активно управувани. Оптоварување на оските: 7,5, 9,5, 10 или 16 тони.

Pusher-оски
На располагање е за влекачи и за соло-камиони во фиксна варијанта и во варијанта со активно управување. Оптоварување на оските: 4,5, 7,5 или 9 тони.

EBS Medium

Освен одликите од пакетот EBS Standard, EBS Medium ги нуди и следниве одлики.
EBS контрола на статусот
Следење на статусот на EBS преку електронскиот систем на возилото TEA2+ и алатката Volvo Tech.
Помош за тргнување на нагорнина
Сопирачките се ослободуваат само кога има доволно голем вртежен момент на моторот да го придвижи возилото нанапред.
Анализа на истрошеноста на облогите
Предупредување за облогите на сопирачките – ја пресметува преостанатата километража што може да се помине со тековните облоги на сопирачките. (Само за диск сопирачки.)
Автоматско ослободување на паркирната сопирачка
Паркирната сопирачка се ослободува кога е избран степен на пренос и возачот ќе ја притисне педалата за гас (само за менувачите I-Shift).

Дополнителни опции

Како дополнување на програмските пакети постојат и следниве опции:
Сопирачка за развлекување (Stretch Brake)
Овозможува возачот да побара импулсно сопирање на приколката. Потоа сопирачката автоматски се активира и ризикот од превиткување се минимизира.
ESC (Електронска контрола на стабилноста)
Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата комбинација на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2, 3, 4 и 5 оски.
Светло за сопирачката во итни ситуации
При панично сопирање при брзини поголеми од 50 km/h, светлата на сопирачките трепкаат четири пати во секунда.
Хидрауличен забавувач
Компактен забавувач монтиран на менувачот со максимален ефект од 440 kW.

ВИ СЕ ДОПАЃА? ВОЗЕТЕ ГО

Единствениот начин навистина да ја искусите нашата динамична, нова шасија е зад управувачот. Локалниот дилер на Volvo Trucks ги има клучевите.