Камиони

Македонија

×

Спецификации на шасијата за Volvo FM

 

  • Висини на шасијата
  • Максимално оптоварување на предната оска
  • Задно потпирање
  • Висини на спојување на седлото
  • Руди
  • Резервоари за гориво
  • Резервоари за AdBlue
  •  

     

  • Седла
  • Volvo динамичко управување
  • Кревање на тандем-оската
  • Tag-оски
  • Pusher-оски
  • Сопирачки 
  •  

    Висини на шасијата

    X-Low (влечно возило)

    приближно 810 mm

    Low

    приближно 850 mm

    Med

    приближно 900 mm

    High

    приближно 1.000 mm

    Xhigh

    приближно 1.200 mm

    Максимално оптоварување на предна оска (тони)

     

    Воздушно

    Листесто

    X-Low

    8

    Low

    8

    Med

    10/20*

    9

    High

    10/20*

    10/20**

    Xhigh

    -

    10/20**



    * Со двојни предни оски (FAL20 на GRAS-GR)
    ** Со двојни предни оски (FAA20/FAA21)

    Задно потпирање

     Тип

    Оски

    Потпирање

    Оптоварување на оска/повеќеосна група

    Редукција

    Pusher/tag оски

    Единечна

             

    RAD-L90

    4×2

    Параболично/со повеќе листови

    13 t

    Едностепена/во главината на тркалото

     

    RAD-GR

    4×2

    Воздушно

    11,5/13 t

    Едностепена/во главината на тркалото

     

    RAD-G2

    4×2

    Воздушно

    13 t

    Во главината на тркалото

     

    RAD-G4

    4×2

    Воздушно

    11,5/12 t

    Единечен

     

    Повеќеосна група

             

    RADT-GR

    6×2/8×2

    Воздушно

    19/20,5/22,5/23 t

    Едностепена/во главината на тркалото

    Tag-оска (фиксна/управувана/самонасочувачка)

    RAPD-GR

    6×2

    Воздушно

    19/19/22 t

    Едностепена/во главината на тркалото

    Pusher-оска (фиксна/управувана)

    RAPD-G4

    6×2

    Воздушно

    16 t

    Единечен

    Фиксна pusher-оска

    RADD-BR

    6×4/8×4

    Параболично

    20/21 t

    Едностепена/во главината на тркалото

     

    RADD-TR1

    6×4/8×4

    Параболично/со повеќе листови

    23/26 t

    Едностепена/во главината на тркалото

     

    RADD-TR2

    6×4/8×4

    Повеќе листови

    26/32 t

    Во главината на тркалото

     

    RADD-TR3

    6×4/8×4

    Параболично

    38 t

    Во главината на тркалото

     

    RADD-GR

    6×4/8×4

    Воздушно

    17/21/23/26 t

    Едностепена/во главината на тркалото

     

    RADDT-GR

    8×4/10×4

    Воздушно

    27/33/36 t

    Едностепена/во главината на тркалото

    Управувана tag-оска

    RAPDD-GR

    8×4

    Воздушно

    27/30,5/32/35 t

    Едностепена/во главината на тркалото

    управувана pusher-оска

    RAPDT-GR

    8×2

    Воздушно

    27/30/30,5/31,5/32 t

    Едностепена/во главината на тркалото

    3 оски/управувана pusher-оска и управувана или фиксна tag-оска

    Висини на спојување на седлото

    Погон

    Шасија

    Потпирање

    Висина на рамката

    Висина 5W*

    Пневматици

    Мин. висина на спојување**

    Номинална висина на возење**

    4×2

    X-Low

    RAD-GR

    266

    140

    295/55

    867

    912

     

    X-low

    RAD-GR

    266

    140

    295/60

    887

    932

     

    Low

    RAD-GR

    266

    140

    315/60

    955

    1015

     

    Med

    RAD-GR

    266

    140

    315/70

    1014

    1075

     

    Med

    RAD-GR

    300

    140

    315/70

    1031

    1092

     

    High

    RAD-GR

    266

    140

    315/80

    1056

    1147

     

    High

    RAD-GR

    300

    140

    315/80

    1090

    1164

    6×2

    Low

    RADT-GR

    266

    160

    315/60

    975

    1035

     

    Med

    RADT-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Med

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    High

    RADT-GR

    300

    150*

    315/80

    1160

    1234

     

    Med

    RAPD-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Med

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    High

    RAPD-GR

    266

    160

    315/80

    1076

    1167

     

    High

    RAPD-GR

    300

    160

    315/80

    1110

    1184

    6×4

    High

    RADD-GR

    300

    150*

    315/80

    1173

    1234

    8×4

    High

    RAPDD-GR

    300

    160

    315/80

    1137

    1207


    * +60 mm висина на монтирање.
    ** Приближни висини.

    Руди
    Руди за приколки со централна оска монтирани централно, половина оддолу и оддолу. Влечните куки може да се поставуваат во чекор од 25 милиметри.

    Резервоари за гориво
    Алуминиумски и челични резервоари од 150 до 900 литри. Максималниот капацитет за гориво е 1.480 литри за 4×2 влечно возило. Резервоари за LNG во големина од 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) и 205 kg (495 l). За двојни предни оски EU6 пластичен резервоар за гориво помеѓу предните оски.

    Резервоари за AdBlue
    Пластични. Зафатнина од 32 до 100 литри. AdBlue-пумпата е интегрирана со модулот на резервоарот за AdBlue. 

    Седла
    Сертифицираната инсталација дозволува оптоварување до 36 тони. Во опсегот е вклучено ISO седло со профили со L-форма на разни висини, со што се нуди значителна слобода на избор. Седлото монтирано со фланша е варијанта со мала тежина бидејќи не бара никаква плоча за прикачување. Висината на седлото над шасијата е околу 140 милиметри. Интегрираното подмачкување и индикаторот за приклученост на приколката се достапни како опција за одредени варијанти.

    Сопирачки
    EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) обезбедува супериорна реакција, перформанси и чувство на сопирање, а во исто време овозможува пристап до голем број пригодни карактеристики. EBS сега е достапен за диск-сопирачките и за Z-брежестите барабан-сопирачки (за определен опсег на конфигурации на оски и висини на шасијата). Надградете го вашиот систем на сопирање со додавање на пакетот EBS Medium или која било дополнителна опција. EBS е стандард според сите спецификации.

     

    Volvo динамичко управување
    Активен систем на управување со torque overlay (заобиколување на вртежниот момент). Тој обезбедува поголема сила за управување при мали брзини, ги намалува ударите од управувањето и го одржува управувачот право при сопирање на подлога со различна лизгавост. Управувачот автоматски се враќа во неутрална позиција кога возите напред и кога возите наназад.
    Volvo динамичкото управување сега е достапно за сите комбинации на оските, вклучувајќи ги и камионите со двојни предни оски.
    Дополнителни активни функции за управување, како лични поставки и водење во управувањето, кои се тука за да го направат возењето уште попријатно и побезбедно.

    Кревање на тандем-оската
    Овозможува исклучување и кревање на најзадната погонска оска од повеќеосната тандем-група за да се намали потрошувачката на гориво и радиусот на вртење. Со притисок на копче на контролниот пулт, возачот може да ја подигне оската кога камионот не е натоварен. Кога камионот е натоварен, оската автоматски се спушта и се вклучува. 
    Кревање на тандем-оската е достапно за конфигурациите 6×4 и 8×4 (со повеќеосна тандем-група) опремени со диск-сопирачки.

    Tag-оски
    Достапно во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала, самонасочувачки или активно управувани. Оптоварување на оските: 7,5, 9,5, 10 или 16 тони.

    Pusher-оски
    На располагање е за влекачи и за соло-камиони во фиксна варијанта и во варијанта со активно управување. Оптоварување на оските: 4,5, 7,5 или 9 тони.

    EBS Medium

    Освен одликите од пакетот EBS Standard, EBS Medium ги нуди и следниве одлики.
    EBS контрола на статусот
    Следење на статусот на EBS преку електронскиот систем на возилото TEA2+ и алатката Volvo Tech.
    Помош за тргнување на нагорнина
    Сопирачките се ослободуваат само кога има доволно голем вртежен момент на моторот да го придвижи возилото нанапред.
    Анализа на истрошеноста на облогите
    Предупредување за облогите на сопирачките – ја пресметува преостанатата километража што може да се помине со тековните облоги на сопирачките. (Само за диск сопирачки.)
    Автоматско ослободување на паркирната сопирачка
    Паркирната сопирачка се ослободува кога е избран степен на пренос и возачот ќе ја притисне педалата за гас (само за менувачите I-Shift).

    Дополнителни опции

    Како дополнување на програмските пакети постојат и следниве опции:
    Сопирачка за развлекување (Stretch Brake)
    Овозможува возачот да побара импулсно сопирање на приколката. Потоа сопирачката автоматски се активира и ризикот од превиткување се минимизира.
    ESC (Електронска контрола на стабилноста)
    Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата комбинација на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2, 3, 4 и 5 оски.
    Светло за сопирачката во итни ситуации
    При панично сопирање при брзини поголеми од 50 km/h, светлата на сопирачките трепкаат четири пати во секунда.
    Хидрауличен забавувач
    Компактен забавувач монтиран на менувачот со максимален ефект од 440 kW.

    ВИ СЕ ДОПАЃА? ВОЗЕТЕ ГО

    Единствениот начин навистина да ја искусите нашата динамична, нова шасија е зад управувачот. Локалниот дилер на Volvo Trucks ги има клучевите.