|
D16K |
---|---|
Стандард за емисија |
Euro 6 |
Број на цилиндри |
6 |
Работна зафатнина |
16,1 dm³ |
Од на клипот |
165 mm |
Дијаметар на цилиндерот |
144 mm |
Однос на компресија |
16.0:1 |
Економичен број вртежи |
950–1.400 вртежи/мин |
Моќност на сопирање со издувни гасови |
230 kW (2.200 вртежи/мин) |
Ефект на VEB+ |
470 kW (2.200 вртежи/мин) |
VEB+ |
опција |
Филтри за масло |
2 со полн проток, 1 бајпас |
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот |
42 l |
Вкупна зафатнина на системот за ладење |
48 l |
Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур)
Био-дизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизел)
До 100.000 km или еднаш годишно со VDS4.
|
Излезен вртежен момент |
Преносен однос |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1.000 Nm* |
1.26:1 |
*Излезен вртежен момент при возење и во мирување.
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
D16K550 (410 kW) |
|
---|---|
Максимална моќност при 1.380-1.700 вртежи/мин |
550 КС |
Максимален вртежен момент при 900–1.380 вртежи/мин |
2.800 Nm |
D16K650 (480 kW) |
|
Максимална моќност при 1.450-1.700 вртежи/мин |
650 КС |
Максимален вртежен момент при 950–1.450 вртежи/мин |
3.150 Nm |
D16K750 (550 kW) |
|
Максимална моќност при 1.600–1.800 вртежи/мин |
750 КС |
Максимален вртежен момент при 950–1.400 вртежи/мин |
3.550 Nm |
Тип |
Највисок степен на пренос |
Вртежен момент на моторот (Nm) |
Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
AT2812F |
Директен |
2800 |
60 |
ATO3112F |
Overdrive |
3150 |
100 |
ATO3512F |
Overdrive |
3550 |
100 |
Тип |
Комбинација на |
Запченици |
Максимален вртежен момент (Nm) |
Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (тони) |
Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|---|---|
Едностепен пренос |
|||||
RSS1356 |
Единечна |
Хипоидни |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Единечна |
Хипоидни |
13 |
70 |
|
RTS2370A |
Тандем |
Хипоидни |
3550 |
23 |
70 |
RTS2310 |
Тандем |
Хипоидни |
3550 |
23 |
100 |
Редукција во главината на тркалото |
|||||
RSH1370F |
Единечна |
Конусни со спирални запци |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
38 |
150 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210G |
RTH3312B |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 |
2.06:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.79:1 |
2.17:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
3.10:1 |
2.47:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
3.44:1 |
2.47:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.67:1 |
2.64:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
|
2.85:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.08:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
|||
3.40:1* |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||
3.67:1* |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||
4.11:1* |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||
6.17:1 |
4.63:1 |
*RSS1370B
PTER-DIN: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа.
PTER1400: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTER-100: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTR-F: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-FL/FH: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Мал/среден/голем број вртежи со DIN спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.
PTRD-F: Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.
PTRD-D: Голем број вртежи со двоен погон. DIN спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.
PTRD-D1: Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша одзади и DIN спојка напред.
PTRD-D2: Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување на две фланши одзади и една DIN спојка напред.