Камиони

Македонија

×

Спецификации за погонската група на Volvo FH16

Мотори

 

D16K 

Стандард за емисија 

Euro 6

Број на цилиндри 

Работна зафатнина 

16,1 dm³ 

Од на клипот 

165 mm 

Дијаметар на цилиндерот 

144 mm

Однос на компресија 

16.0:1

Економичен број вртежи 

950–1.400 вртежи/мин

Моќност на сопирање со издувни гасови

230 kW (2.200 вртежи/мин)

Ефект на VEB+ 

470 kW (2.200 вртежи/мин)

VEB+ 

опција 

Филтри за масло 

2 со полн проток, 1 бајпас 

Зафатнина на маслото за менување, со филтерот 

42 l 

Вкупна зафатнина на системот за ладење 

48 l 

Предуслови за горивото

Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур)
Био-дизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизел)

Интервал за менување масло

До 100.000 km или еднаш годишно со VDS4. 

Приклучок за давање погон монтиран на моторот

 

 

Излезен вртежен момент 

Преносен однос 

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1.000 Nm* 

1.26:1


*Излезен вртежен момент при возење и во мирување.

D16K – моќност/вртежен момент

Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

D16K550 (410 kW) 

 

Максимална моќност при 1.380-1.700 вртежи/мин 

550 КС 

Максимален вртежен момент при 900–1.380 вртежи/мин 

2.800 Nm 

D16K650 (480 kW) 

 

Максимална моќност при 1.450-1.700 вртежи/мин 

650 КС 

Максимален вртежен момент при 950–1.450 вртежи/мин 

3.150 Nm 

D16K750 (550 kW) 

 

Максимална моќност при 1.600–1.800 вртежи/мин 

750 КС 

Максимален вртежен момент при 950–1.400 вртежи/мин 

3.550 Nm 

I-Shift

Менувач со делител и со менување на опсезите со 12 степени на пренос и со автоматски систем за менување на степените на пренос. I-Shift може да биде опремен со компактен забавувач, приклучок за давање погон, резервна пумпа за сервото на управувачот и разладувач на маслото.

Спецификации

Тип

Највисок степен на пренос

Вртежен момент на моторот (Nm)

Одобрение за БМК (тони)

AT2812F

Директен 

2800

60

ATO3112F

Overdrive 

3150

100

ATO3512F

Overdrive

3550

100

Задни оски

Тип 

Комбинација на

Запченици

Максимален вртежен момент (Nm)

Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (тони)

Одобрение за БМК (тони)

Едностепен пренос

         

RSS1356

Единечна

Хипоидни

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Единечна

Хипоидни

 

13

70

RTS2370A

Тандем

Хипоидни

3550

23

70

RTS2310

Тандем

Хипоидни

3550

23

100

Редукција во главината на тркалото

         

RSH1370F

Единечна

Конусни со спирални запци

3550

13

70

RTH2610F

Тандем

Конусни со спирални запци

3550

26

100

RTH3210

Тандем

Конусни со спирални запци

3550

32

100

RTH3312

Тандем

Конусни со спирални запци

3550

33

120

RTH3815

Тандем

Конусни со спирални запци

3550

38

150

Преносни односи на задните оски

 

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.79:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

3.10:1

2.47:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.44:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.67:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

3.40:1*

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

   
 

3.67:1*

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

   
 

4.11:1*

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

   
   

6.17:1

4.63:1

         

*RSS1370B

Комбинации на погонска група

 

D16K550

D16K650

D16K750

I-Shift

     

AT2812F

     

ATO3112F

 

ATO3512F

   

       

Оски со едностепен пренос

     

RSS1356

   

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Оски со редукција во главината на тркалото

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Приклучоци за давање погон

Широк опсег на достапни приклучоци за давање погон, зависни и независни од спојката, со висок вртежен момент – за погонување на сите видови опрема на каросеријата.

Приклучоци за давање погон, независни од спојката

PTER-DIN: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа.
PTER1400: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTER-100: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.

Приклучоци за давање погон, зависни од спојката

PTR-F: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-FL/FH: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Мал/среден/голем број вртежи со DIN спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.
PTRD-F: Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.
PTRD-D: Голем број вртежи со двоен погон. DIN спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.
PTRD-D1: Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша одзади и DIN спојка напред.
PTRD-D2: Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување на две фланши одзади и една DIN спојка напред.

РАЗГЛЕДАЈТЕ ГО VOLVO FH16 ПОДЕТАЛНО

Специфицирајте го вашиот совршен камион. Сè се случува кај локалниот дилер на Volvo Trucks.