|
D13K |
D13K420TC, D13K460TC и D13K500TC | G13C* |
---|---|---|---|
Стандард за емисија |
Euro 6 |
Euro 6 |
Euro 6 |
Број на цилиндри |
6 |
6 |
6 |
Работна зафатнина |
12,8 dm³ |
12,8 dm³ |
12,8 dm³ |
Òд на клипот |
158 mm |
158 mm |
158 mm |
Дијаметар на цилиндерот |
131 mm |
131 mm |
131 mm |
Однос на компресија |
18:1 (420, 460, 500 КС), 17:1 (540 КС) |
17:01 |
17:01 |
Економичен број вртежи |
950–1.400 вртежи/мин |
900–1300 вртежи/мин |
1.000-1.400 вртежи/мин |
Моќност на сопирање со издувни гасови |
200 kW (2.300 вртежи/мин) |
- |
- |
Ефект на VEB+ |
375 kW (2.300 вртежи/мин) |
375 kW (2.300 вртежи/мин) |
375 kW (2.300 вртежи/мин) |
VEB+ |
опција |
опција |
опција |
Филтри за масло |
2 со полн проток, 1 бајпас |
2 со полн проток, 1 бајпас |
2 со полн проток, 1 бајпас |
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот |
33 l |
35 l |
33 l |
Вкупна зафатнина на системот за ладење |
38 l |
38 l |
39,5 l |
* LNG
Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур)
Био-дизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизел)
До 150.000 km или еднаш годишно со VDS4.
|
Излезен вртежен момент |
Преносен однос |
---|---|---|
EPTT350 |
350 Nm* |
1.26:1 |
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1.000 Nm* |
1.26:1 |
*Излезен вртежен момент при возење и во мирување.
Нето-излезна моќност во согласност со EC 582/2011
Нето-излезна моќност во согласност со EC 582/2011
D13TC е достапен со моќност од 420, 460 и 500 КС. Меѓутоа, нивоата на вртежниот момент се повисоки отколку кај другите мотори D13. D13TC со 460 КС го достигнува истиот вртежен момент како и моторот D13 со 540 КС – но со помал број вртежи. А моторот од 500 КС, I-Save го носи во просторот на D16 со 2800 Nm при ист мал број вртежи.
Ова е овозможено со турбокомпаунд технологијата, која користи дополнителна турбина после турбополначот за повторно користење на вишокот енергија од издувните гасови. Оваа енергија се претвора во вртежен момент директно на коленестото вратило – давајќи моќен мотор со екстремно искористување на горивото.
D13K380 (279 kW) |
|
---|---|
Максимална моќност при 1.700 вртежи/мин |
380 КС |
Максимален вртежен момент при 830 – 1.400 вртежи/мин |
1.814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин |
420 КС |
Максимален вртежен момент при 905 – 1.400 вртежи/мин |
2.100 Nm |
D13K420TC (309 kW) |
|
Максимална моќност при 1.230 – 1.600 вртежи/мин |
420 КС |
Максимален вртежен момент при 900 – 1.230 вртежи/мин |
2.400 Nm |
D13K460 (345 kW) |
|
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин |
460 КС |
Максимален вртежен момент при 945 – 1.400 вртежи/мин |
2.300 Nm |
D13K460TC (345 kW) |
|
Максимална моќност при 1.240 – 1.600 вртежи/мин |
460 КС |
Максимален вртежен момент при 900 – 1.240 вртежи/мин |
2.600 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин |
500 КС |
Максимален вртежен момент при 980 – 1.400 вртежи/мин |
2.500 Nm |
D13K500TC (368 kW) |
|
Максимална моќност при 1.250 – 1.600 вртежи/мин |
500 КС |
Максимален вртежен момент при 900 – 1250 вртежи/мин |
2.800 Nm |
D13K540 (397 kW) |
|
Максимална моќност при 1.458 – 1.700 вртежи/мин |
540 КС |
Максимален вртежен момент при 1.000 – 1.400 вртежи/мин |
2.600 Nm |
Нето-излезна моќност во согласност со EC 582/2011
G13C420 (309 kW) |
|
---|---|
Максимална моќност при 1.400 – 1.800 вртежи/мин |
420 КС |
Максимален вртежен момент при 1.000 – 1.400 вртежи/мин |
2.100 Nm |
G13C460 (338 kW) |
|
Максимална моќност при 1.700 – 1.800 вртежи/мин |
460 КС |
Максимален вртежен момент при 1.050 – 1.400 вртежи/мин |
2.300 Nm |
G13C500 (368 kW) |
|
Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин |
500 КС |
Максимален вртежен момент при 980 – 1.404 вртежи/мин |
2.500 Nm |
Тип |
Највисок степен на пренос |
Вртежен момент на моторот (Nm) |
Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|
AT2412G | Директен | 2400 | 44 |
AT2612G | Директен | 2600 | 100 |
ATO2612G | Overdrive | 2600 | 100 |
AT2812G | Директен | 2800 | 60 |
ATO3112G | Overdrive | 3150 | 100 |
Тип |
Оска |
Запченици |
Максимален вртежен момент (Nm) |
Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (тони) |
Одобрение за БМК (тони) |
---|---|---|---|---|---|
Едностепен пренос |
|||||
RSS1244B |
Единечна |
Хипоидни |
2800 |
12 |
44 |
RSS1344C/D |
Единечна |
Хипоидни |
2600 |
13 |
44 |
RSS1344E |
Единечна |
Хипоидни |
2800 |
13 |
44 |
RSS1352A |
Единечна |
Хипоидни |
2800 |
13 |
52 |
RSS1356 |
Единечна |
Хипоидни |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1360 |
Единечна |
Хипоидни |
3550 |
13 |
60 |
RSS1370A/B |
Единечна |
Хипоидни |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Тандем |
Хипоидни |
3550 |
23 |
70 |
RTS2310A |
Тандем |
Хипоидни |
3550 |
23 |
100 |
Редукција во главината на тркалото |
|||||
RSH1370F |
Единечна |
Конусни со спирални запци |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Тандем |
Конусни со спирални запци |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244B |
RSS1344C/D |
RSS1344E |
RSS1352A |
RSS1356 |
RSS1360 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210G |
RTH3312B |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* | 2.31:1 | 2.31:1 | 2.50:1 | 2.47:1 | 2.06:1 | 2.43:1 | 2.06:1 | 3.46:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* | 2.47:1 | 2.47:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.17:1 | 2.57:1 | 2.17:1 | 3.61:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1* | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.79:1 | 2.85:1 | 2.31:1 | 2.83:1 | 2.31:1 | 3.76:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1* | 2.85:1 | 2.85:1 | 3.10:1 | 3.08:1 | 2.47:1 | 3.09:1 | 2.47:1 | 4.12:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1* | 3.08:1 | 3.08:1 | 3.44:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 3.40:1 | 2.64:1 | 4.55:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 | |
3.36:1 |
3.36:1* | 3.36:1 | 3.36:1 | 3.67:1 | 3.67:1 | 2.85:1 | 3.78:1 | 2.85:1 | 5.41:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 7.21:1 | |
|
3.70:1 | 4.11:1 | 3.08:1 | 4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | ||||||
|
4.11:1 | 3.40:1** | 4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | |||||||
|
4.63:1 | 3.67:1** | 5.14:1 | 3.70:1 | 7.21:1 | ||||||||
|
5.29:1 | 4.11:1** | 5.67:1 | 4.11:1 | |||||||||
|
6.17:1 | 6.17:1 | 4.63:1 |
* За RSS1344D/E
** За RSS1370B
|
D13K380 | D13K420 | D13K460 | D13K500 | D13K540 | D13K420TC | D13K460TC | D13K500TC | G13C420 | G13C460 | G13C500 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift |
||||||||||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||||||
AT2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
ATO2612G | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
AT2812G | ● | |||||||||||
ATO3112G | ● | |||||||||||
I-Shift со двојна спојка |
||||||||||||
SP02812 |
● | ● | ● | ● | ● | |||||||
Оски со едностепен пренос |
||||||||||||
RSS1244B |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1344C/D |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1344E |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSS1352A |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1356 |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RSS1360 |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||
RSS1370A/B |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTS2370A |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTS2310A |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
Оски со редукција во главината на тркалото |
||||||||||||
RSH1370F |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH2610F |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | ||
RTH3210 |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||||
RTH3312 |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● | |||||
RTH3815 |
● | ● | ● | ● | ● | ● | ● |
PTER-DIN: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа.
PTER1400: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTER-100: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTR-F: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-FL/FH: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Мал/среден/голем број вртежи со DIN спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.
PTRD-F: Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.
PTRD-D: Голем број вртежи со двоен погон. DIN спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.
PTRD-D1: Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша одзади и DIN спојка напред.
PTRD-D2: Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување на две фланши одзади и една DIN спојка напред.