Камиони

Македонија

×

Спецификации за погонската група на Volvo FH

  • Мотори
  • I-Shift
  • I-Shift со двојна спојка
  • Задни оски
  • Преносни односи на задните оски
  • Комбинации на погонска група
  • Приклучоци за давање погон

Мотори

 

D13K  

D13K460TC и D13K500TC

G13C* 

Стандард за емисија 

Euro 6 

Euro 6 

Euro 6

Број на цилиндри 

6

6

Работна зафатнина 

12,8 dm³ 

12,8 dm³ 

12,8 dm³

Од на клипот 

158 mm 

158 mm 

158 mm

Дијаметар на цилиндерот 

131 mm 

131 mm 

131 mm

Однос на компресија 

18:1 (420, 460, 500 КС), 17:1 (540 КС)

17:01

17:01

Економичен број вртежи 

950–1.400 вртежи/мин 

900–1300 вртежи/мин 

1.000-1.400 вртежи/мин

Моќност на сопирање со издувни гасови

200 kW (2.300 вртежи/мин)

-

-

Ефект на VEB+ 

375 kW (2.300 вртежи/мин)

375 kW (2.300 вртежи/мин)

375 kW (2.300 вртежи/мин)

VEB+ 

опција

опција

опција 

Филтри за масло 

2 со полн проток, 1 бајпас  

2 со полн проток, 1 бајпас  

2 со полн проток, 1 бајпас 

Зафатнина на маслото за менување, со филтерот 

33 l 

35 l 

33 l 

Вкупна зафатнина на системот за ладење 

38 l 

38 l 

39,5 l 


* LNG

Предуслови за горивото

Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур)
Био-дизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизел)

 

Интервал за менување масло

До 100.000 km или еднаш годишно со VDS4. 

Приклучок за давање погон монтиран на моторот
 

 

Излезен вртежен момент 

Преносен однос 

EPTT350 

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1.000 Nm* 

1.26:1


*Излезен вртежен момент при возење и во мирување.

D13K & D13TC – моќност/вртежен момент

Нето-излезна моќност во согласност со EC 582/2011

D13TC – моќност/вртежен момент

Нето излезна моќност според ЕК 582/2011
D13TC е достапен со излезна моќност од 460 или 500 КС. Меѓутоа, нивоата на вртежниот момент се повисоки отколку кај другите мотори D13. D13TC со 460 КС го достигнува истиот вртежен момент како и моторот D13 со 540 КС – но со помал број вртежи. А моторот од 500 КС, I-Save го носи во просторот на D16 со 2800 Nm при ист мал број вртежи.
Ова е овозможено со турбокомпаунд технологијата, која користи дополнителна турбина после турбополначот за повторно користење на вишокот енергија од издувните гасови. Оваа енергија се претвора во вртежен момент директно на коленестото вратило – давајќи моќен мотор со екстремно искористување на горивото.

 

D13K420 (309 kW) 

 

Максимална моќност при 1.400-1.800 вртежи/мин 

420 КС 

Максимален вртежен момент при 860–1.400 вртежи/мин 

2.100 Nm 

D13K460 (345 kW) 

 

Максимална моќност при 1.400-1.800 вртежи/мин 

460 КС 

Максимален вртежен момент при 900–1.400 вртежи/мин 

2.300 Nm  

D13K460TC (345 kW)

 

Максимална моќност при 1250–1600 вртежи/мин

460 КС

Максимален вртежен момент при 900–1.300 вртежи/мин

2.600 Nm 

D13K500 (368 kW) 

 

Максимална моќност при 1.530-1.800 вртежи/мин

500 КС 

Максимален вртежен момент при 980–1.270 вртежи/мин

2.500 Nm 

D13K500TC (368 kW)

 

Максимална моќност при 1250–1600 вртежи/мин

500 КС

Максимален вртежен момент при 900–1.300 вртежи/мин

2.800 Nm

D13K540 (397 kW) 

 

Максимална моќност при 1.450–1.800 вртежи/мин 

540 КС 

Максимален вртежен момент при 1.000–1.450 вртежи/мин

2.600 Nm 

G13C – моќност/вртежен момент

Нето-излезна моќност во согласност со EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Максимална моќност при 1.400-1.800 вртежи/мин

420 КС

Максимален вртежен момент при 1.000–1.400 вртежи/мин

2.100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Максимална моќност при 1.700-1.800 вртежи/мин

460 КС

Максимален вртежен момент при 1.050–1.400 вртежи/мин

2.300 Nm

I-Shift

Менувач со делител и со менување на опсезите со 12 степени на пренос и со автоматски систем за менување на степените на пренос. I-Shift може да биде опремен со компактен забавувач, приклучок за давање погон, резервна пумпа за сервото на управувачот и разладувач на маслото.

Спецификации

 

Тип

Највисок степен на пренос

Вртежен момент на моторот (Nm)

Одобрение за БМК (тони)

AT2412F

Директен 

2400

44

AT2612F

Директен 

2600

100

ATO2612F

Overdrive 

2600

100

AT2812F

Директен 

2800

60

ATO3112F

Overdrive 

3150

100

Спецификации на I-Shift со двојна спојка

 

Тип 

Највисок степен на пренос 

Вртежен момент на моторот (Nm)

Одобрение за БМК (тони)

SPO2812

Overdrive

2800

80

Задни оски

 

Тип 

Комбинација на

Запченици

Максимален вртежен момент (Nm)

Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (тони)

Одобрение за БМК (тони)

Едностепен пренос

         

RSS1244B

Единечна

Хипоидни

2800

12

44

RSS1344C/D

Единечна

Хипоидни

2600

13

44

RSS1344E

Единечна

Хипоидни

2800

13

44

RSS1352A

Единечна

Хипоидни

2800

13

52

RSS1356

Единечна

Хипоидни

2400/2800

13

56/44

RSS1360

Единечна

Хипоидни

3550

13

60

RSS1370A/B

Единечна

Хипоидни

3550

13

70

RTS2370A

Тандем

Хипоидни

3550

23

70

RTS2310A

Тандем

Хипоидни

3550

23

100

Редукција во главината на тркалото

         

RSH1370F

Единечна

Конусни со спирални запци

3550

13

70

RTH2610F

Тандем

Конусни со спирални запци

3550

26

100

RTH3210

Тандем

Конусни со спирални запци

3550

32

100

RTH3312

Тандем

Конусни со спирални запци

3550

33

120

RTH3815

Тандем

Конусни со спирални запци

3550

38

150

Преносни односи на задните оски

 

RSS1244B RSS1344C/D RSS1344E RSS1352A RSS1356 RSS1360 RSS1370A/B RTS2370A RTS2310A RSH1370F RTH2610F RTH3210G RTH3312B RTH3815
2.31:1 2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 2.06:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1 4.14:1
2.47:1 2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 2.17:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1 4.58:1
2.64:1 2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 2.31:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1 5.43:1
2.85:1 2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 2.47:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1 7.22:1
3.08:1 3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 2.64:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1  
3.36:1 3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 2.85:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1  
  3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1 3.08:1   4.55:1 4.55:1    
  4.11:1         3.40:1** 4.50:1 3.36:1   5.41:1 5.41:1    
  4.63:1         3.67:1** 5.14:1 3.70:1     7.21:1    
  5.29:1         4.11:1** 5.67:1 4.11:1          
  6.17:1           6.17:1 4.63:1          


* За RSS1344D/E
** За RSS1370B

Комбинации на погонска група

 

 

D13K420  

D13K460

D13K500

D13K540

D13K460TC

D13K500TC

G13C420

G13C460

I-Shift

               

AT2412F

       

AT2612F

 

ATO2612F

 

AT2812F

         

   

ATO3112F

         

   

I-Shift со двојна спојка 

               

SP02812 

 

   

Оски со едностепен пренос

               

RSS1244B

RSS1344C/D

RSS1344E

RSS1352A

RSS1356

RSS1360

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Оски со редукција во главината на тркалото

               

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Приклучоци за давање погон

Широк опсег на достапни приклучоци за давање погон, зависни и независни од спојката – за погонување на сите видови опрема на каросеријата.

Приклучоци за давање погон, независни од спојката

PTER-DIN: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на хидраулична пумпа.
PTER1400: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.
PTER-100: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша за хидраулична пумпа.

 

Приклучоци за давање погон, зависни од спојката
 

PTR-F: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-FL/FH: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Мал/среден/голем број вртежи со DIN спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.
PTRD-F: Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.
PTRD-D: Голем број вртежи со двоен погон. DIN спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.
PTRD-D1: Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша одзади и DIN спојка напред.
PTRD-D2: Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување на две фланши одзади и една DIN спојка напред.

РАЗГЛЕДАЈТЕ ГО VOLVO FH ПОДЕТАЛНО

Специфицирајте го вашиот совршен камион. Сè се случува кај локалниот дилер на Volvo Trucks.