Тип |
Оски |
Потпирање |
Оптоварување на оска/повеќеосна група |
Редукција |
Tag/pusher оски |
---|---|---|---|---|---|
Единечна |
|
||||
RAD-L90 |
4×2 |
Параболично/со повеќе листови |
13 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAD-GR |
4×2 |
Воздушно |
11,5/13 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAD-G2 |
4×2 |
Воздушно (за градежништво) |
13 t |
Во главината на тркалото |
|
Повеќеосна група |
|||||
RADT-GR |
6×2 |
Воздушно |
19/20,5/22,5/23 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
Tag-оска (фиксна/управувана/самонасочувачка) |
RAPD-GR |
6×2 |
Воздушно |
19/22 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
Pusher-оска (фиксна/управувана) |
RADD-G2 |
6×4/8×4 |
Воздушно (за градежништво) |
21/23/26 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
|
RADD-BR |
6×4/8×4 |
Параболично |
21 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
|
RADD-TR1 |
6×4/8×4 |
Параболично/конвенционално листесто |
23/26 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
|
RADD-TR2 |
6×4/8×4 |
Конвенционално листесто |
26/32 t |
Во главината на тркалото |
|
RADD-TR3 |
8x4 |
Конвенционално листесто |
38 t |
Во главината на тркалото |
|
RADD-GR |
6×4/8×4 |
Воздушно |
21/23/26 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAPDT-GR |
8×2 |
Воздушно |
27/30/30,5/31,5/32 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
Pusher-оска (управувана) + tag-оска (фиксна/управувана) |
RADDT-GR |
8×4/10×4 |
Воздушно |
27/33/36 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
Tag-оска (управувана) |
RAPDD-GR |
8×4 |
Воздушно |
27/30,5/32/35 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
Pusher-оска (управувана) |
RADDT-G2 |
8×4/10×4 |
Воздушно (за градежништво) |
27/33/36 t |
Едностепена/во главината на тркалото |
Tag-оска (управувана) |
Погон |
Висина на шасијата |
Потпирање |
Висина на рамката |
Висина 5W* |
Пневматици |
Минимална висина на спојување |
Номинална висина на возење** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 |
X-Low |
RAD-GR |
266 |
140 |
295-55 |
867 |
912 |
X-low |
RAD-GR |
266 |
140 |
295-60 |
887 |
932 |
|
Low |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-60 |
955 |
1015 |
|
Med |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-70 |
1014 |
1075 |
|
Med |
RAD-GR |
300 |
140 |
315-70 |
1031 |
1092 |
|
High |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-80 |
1056 |
1147 |
|
High |
RAD-GR |
300 |
140 |
315-80 |
1090 |
1164 |
|
6×2 |
Low |
RADT-GR |
266 |
160 |
315-60 |
975 |
1035 |
Med |
RADT-GR |
266 |
160 |
315-70 |
1034 |
1095 |
|
Med |
RADT-GR |
300 |
160 |
315-70 |
1051 |
1112 |
|
High |
RADT-GR |
300 |
150* |
315-80 |
1160 |
1234 |
|
Med |
RAPD-GR |
266 |
160 |
315-70 |
1034 |
1095 |
|
Med |
RAPD-GR |
300 |
160 |
315-70 |
1051 |
1112 |
|
High |
RAPD-GR |
266 |
160 |
315-80 |
1076 |
1167 |
|
High |
RAPD-GR |
300 |
160 |
315-80 |
1110 |
1184 |
|
6×4 |
High |
RADD-GR |
300 |
150* |
315-80 |
1173 |
1234 |
8×4 |
High |
RAPDD-GR |
300 |
160 |
315-80 |
1137 |
1207 |
* +60 милиметри висина на монтирање
** Прибл. висини
Руди
Централно монтирани, монтирани половина оддолу и руда монтирана оддолу за приколка со централна оска. Влечните куки може да се поставуваат во чекор од 25 милиметри.
Резервоари за гориво
Алуминиумски и челични резервоари од 150 до 900 литри. Максималниот капацитет за гориво е 1.480 литри за 4×2 влечно возило. Резервоари за LNG со големини 115 кг (275 л), 155 кг (375 л) и 205 кг (495 л).
Резервоари за AdBlue
Зафатнината од 32 до 100 литри. AdBlue пумпата е интегрирана во модулот на резервоарот за AdBlue. Пластичен.
Седла
Сертифицираната инсталација дозволува оптоварување до 36 тони. Во опсегот е вклучено ISO седло со профили со L-форма на разни висини, со што се нуди значителна слобода на избор. Седлото монтирано со фланша е варијанта со мала тежина бидејќи не бара никаква плоча за прикачување. Висината на седлото над шасијата е околу 140 милиметри. Интегрираното подмачкување и индикаторот за приклученост на приколката се достапни како опција за одредени варијанти.
Сопирачки
EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) обезбедува супериорна реакција, перформанси и чувство на сопирање, а во исто време овозможува пристап до голем број пригодни карактеристики. EBS сега е достапен за диск-сопирачките и за Z-брежестите барабан-сопирачки (за определен опсег на конфигурации на оски и висини на шасијата). Надградете го вашиот систем на сопирање со додавање на пакетот EBS Medium или која било дополнителна опција.
Volvo динамичко управување
Активен систем на управување со torque overlay (заобиколување на вртежниот момент). Тој обезбедува поголема сила за управување при мали брзини, ги намалува ударите од управувањето и го одржува управувачот право при сопирање на подлога со различна лизгавост. Управувачот автоматски се враќа во неутрална позиција кога возите напред и кога возите наназад.
Volvo динамичкото управување сега е достапно за сите комбинации на оските, вклучувајќи ги и камионите со двојни предни оски. Тоа сега е достапно и во комбинација со индивидуално предно потпирање.
Кревање на тандем-оската
Овозможува исклучување и кревање на најзадната погонска оска од повеќеосната тандем-група за да се намали потрошувачката на гориво и радиусот на вртење. Со притисок на копче на контролниот пулт, возачот може да ја подигне оската кога камионот не е натоварен. Кога камионот е натоварен, оската автоматски се спушта и се вклучува.
Кревање на тандем-оска е достапно за конфигурациите 6×4 и 8×4 (со повеќеосна тандем-група) опремени со диск-сопирачки.
Tag-оски
Достапно во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала, самонасочувачки или активно управувани. Оптоварување на оските: 7,5, 9,5, 10 или 15 тони.
Pusher-оски
На располагање е за влекачи и за соло-камиони во фиксна варијанта и во варијанта со активно управување. Оптоварување на оските: 4,5, 7,5 или 9 тони.
EBS контрола на статусот
Следење на статусот на EBS преку електронскиот систем на возилото TEA2+ и алатката Volvo Tech.
Помош за тргнување на нагорнина
Сопирачките се ослободуваат само кога има доволно голем вртежен момент на моторот да го придвижи возилото нанапред.
Анализа на истрошеноста на облогите
Предупредување за облогите на сопирачките – ја пресметува преостанатата километража што може да се помине со тековните облоги на сопирачките. (Само за диск сопирачки.)
Автоматско ослободување на паркирната сопирачка
Паркирната сопирачка се ослободува кога е избран степен на пренос и возачот ќе ја притисне педалата за гас (само за менувачите I-Shift).
Сопирачка за развлекување (Stretch Brake)
Овозможува возачот да побара импулсно сопирање на приколката. Потоа сопирачката автоматски се активира и ризикот од превиткување се минимизира.
ESC (Електронска контрола на стабилноста)
Системот за стабилност на сопирањето индивидуално ги активира сопирачките на секое тркало, со што обезбедува стабилност за целата комбинација на возила и противдејство на превиткувањето, превртувањето и нишањето на приколката. ESC е сообразен со законите за електрична контрола на стабилноста на возила и достапен е за возила со 2, 3, 4 и 5 оски.
Светло за алармната сопирачка
При панично сопирање при брзини поголеми од 50 км/ч, сијаличките на сопирачките трепкаат четири пати во секунда.
Хидрауличен забавувач
Компактен забавувач монтиран на менувачот со максимален ефект од 680 kW.