Камиони

Спецификации за Volvo FH

Сè што треба да знаете за Volvo FH, во детали.

Погонски агрегат

Најдете спецификации за мотори, преноси, задни оски (вклучувајќи ги и преносните односи), комбинации на погонскиот агрегат и приклучоци за давање погон.

Heavy Duty Electric – моќност/вртежен момент

 

G13 – моќност/вртежен момент

Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

D13 – моќност/вртежен момент

Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

D13 I-save – моќност/вртежен момент

Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011

Електричен

Volvo FH

Перформанси

Континуирана моќност до 330 – 490 kW (450 – 666 КС).

Досег

До 300 km (4x2 влекач со приколка)

Време на полнење (цело полнење)

9,5 часа со наизменична струја (43 kW) ​2,5 часа со еднонасочна струја (250 kW)

Капацитет на акумулаторот

360 – 540 kWh, 4 – 6 батерии

  

Погон на гас

G13

  

Стандард за емисија

Euro 6

  

Број на цилиндри

6

  

Работна зафатнина

12,8 dm³

  

Од на клипот

158 mm

  

Дијаметар на цилиндарот

131 mm

  

СоСооднос на компресија

17.0:1  

Економичен број вртежи

900 – 1.400 вртежи/мин

  

Сопирачки ефект со издувни гасови

200 kW 

  

Ефект на моторно сопирање*

380 kW (2.300 вртежи/мин)

  

Филтри за масло

2 со полн проток

  

Зафатнина на маслото за менување, со филтерот

35 l

  

Вкупна зафатнина на системот за ладење

38 l

  
    

*опција

 G13 420 КС (309 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.600 – 1.700 вртежи/мин

420 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 905 – 1.400 вртежи/мин

2.100 Nm

  
 G13 460 КС (338 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.600 – 1.700 вртежи/мин

460 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 950 – 1.400 вртежи/мин

2.300 Nm

  
 

G13 500 КС (368 kW)

   
 

Максимална моќност при 1.600 – 1.700 вртежи/мин

500 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 980 – 1.404 вртежи/мин

2.550 Nm

  
     

Дизел

D13

D13 I-Save 

Стандард за емисија

Euro 6

Euro 6

 

Број на цилиндри

6

6

 

Работна зафатнина

12,8 dm³

12,8 dm³

 

Од на клипот

158 mm

158 mm

 

Дијаметар на цилиндарот

131 mm

131 mm

 

Сооднос на компресија

18.0:1

18.0:1

 

Економичен број вртежи

900–1.400 вртежи/мин

900–1300 вртежи/мин

 

Сопирачки ефект со издувни гасови

175 kW (2.300 вртежи/мин)

150 kW

 

Ефект на моторно сопирање*

340 kW (2.300 вртежи/мин)

435 kW (2.300 вртежи/мин)

 

Филтри за масло

2 со полн проток

2 со полн проток

 

Зафатнина на маслото за менување, со филтерот

35 l

35 l

 

Вкупна зафатнина на системот за ладење

24 l

26 l

 
    

*опција

Предуслови за горивото

Гориво без сулфур (EN590, макс. 10 ppm сулфур) Био-дизел генерација 2 (EN15940, синтетички дизел)

Интервал за менување масло

До 150.000 km или еднаш годишно со VDS4.

 

D13 420 КС (309 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин

420 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 905 – 1.400 вртежи/мин

2.100 Nm

  
 

D13 I-Save 420 КС (309 kW)*

 

  
 

Максимална моќност при 1.230-1.600 вртежи/мин

420 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 900–1.230 вртежи/мин

2.400 Nm

  
 

D13 460 КС (338 kW)

   
 

Макс. моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин

460 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 945 – 1.400 вртежи/мин

2.300 Nm

  
 

D13 I-Save 460 КС (338 kW)*

 

  
 

Максимална моќност при 1.240-1.600 вртежи/мин

460 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 900–1.240 вртежи/мин

2.600 Nm

  
 

D13 I-Save 480 КС (353 kW)*

 

  
 

Максимална моќност при 1250–1600 вртежи/мин

480 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 900–1250 вртежи/мин

2.700 Nm

  
 

D13 500 КС (368 kW)

   
 

Макс. моќност при 1.404 – 1.700 вртежи/мин

500 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 980 – 1.400 вртежи/мин

2.500 Nm

  
 

D13 I-Save 500 КС (368 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.250-1.600 вртежи/мин

500 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 900–1250 вртежи/мин

2.800 Nm

  
 

D13 540 КС (397 kW)

 

  
 

Максимална моќност при 1.458-1.700 вртежи/мин

540 КС

  
 

Максимален вртежен момент при 1.000–1.400 вртежи/мин

2.600 Nm

  
     

*достапно со B100, биодизел

Приклучок за давање погон монтиран на моторот

 

Излезен вртежен момент

Преносен однос 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1.000 Nm*

1.26:1

 
    

* Излезен вртежен момент при возење и во мирување.

I-Shift

Менувач со делител и со менување на опсезите со 12 степени на пренос и со автоматски систем за менување на степените на пренос. I-Shift може да биде опремен со компактен забавувач, приклучок за давање погон, резервна пумпа за сервото на управувачот и разладувач на маслото. Исто така, можно е да се нарача I-Shift со степени на пренос за бавно движење, ултра-ниски брзини на бавно возење и повеќе брзини за возење наназад.
 

Спецификации

Тип

Највисок степен на пренос

Вртежен момент на моторот (Nm)

Одобрение за БМК (тони)

AT2412

Директен

2400

44

AT2612

Директен

2600

100

ATO2612

Overdrive

2600

100

AT2812

Директен

2800

70

ATO3112Overdrive3150100
    

Спецификации на I-Shift со двојна спојка

Тип

Највисок степен на пренос

Вртежен момент на моторот (Nm)

Одобрение за БМК (тони)

SPO2812

Overdrive

2800

80

    

Тип

Оска

Менувач

Максимален вртежен момент (Nm)

Макс. оптоварување на оска/повеќеосна група (t)

Одобрение за БМК (t)

Едностепен пренос

RSS1244B

Единечна

Хипоидни

2800

12

44

RSS1344C/E

Единечна

Хипоидни

2600

13

44

RSS1344E

Единечна

Хипоидни

2800

13

52

RSS1352A

Единечна

Хипоидни

2800

13

70

RSS1370A/B

Единечна

Хипоидни

3800

13

70

RTS2370A

Тандем

Хипоидни

3800

23

70

RTS2310A

Тандем

Хипоидни

3800

23

100

Редукција во главината на тркалото

RSH1370F

Единечна

Конусни со спирални запци

3800

13

70

RT2610B/F

Тандем

Конусни со спирални запци

3800

26

100

RTH3210F

Тандем

Конусни со спирални запци

3800

32

100

RTH3212F

Тандем

Конусни со спирални запци

3800

32

100

RTH3312

Тандем

Конусни со спирални запци

3800

33

100

RTH3815

Тандем

Конусни со спирални запци

3800

38

100

      

Преносни односи на задните оски

Единечни оски

RSS1244B

RSS1344C

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RSH1370F

2.06:1

2.31:1*

2.06:1

2.06:1

2.06:1

3.46:1

2.17:1

2.47:1*

2.17:1

2:17.1

2.17:1

3.61:1

2.31:1

2.47:1*

2.31:1

2.31:1

2.31:1

3.76:1

2.47:1

2.85:1*

2.47:1

2.47:1

2.47:1

4.12:1

2.64:1

3.08:1*

2.64:1

2.64:1

2.64:1

4.55:1

2.85:1

3.36:1*

2.85:1

2.85:1

2.85:1

5.41:1

3.08:1

3.70:1

3.08:1

3.08:1

3.08:1

 
3.36:1

4.11:1

3.36:1

3.36:1

3.40:1**

 
 

4.63:1

  

3.67:1**

 
 

5.29:1

  

4.11:1**

 
 

6.17:1

    
      

* За RSS1344D/E

** За RSS1370B

Тандем-оски

RST2370A/B

RTS2310A

RTH2610B

RTH2610F

RTH2610B7F

RTH3210F

RTH3212F

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:13.61:14.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.93:1

3.97:1

3.97:1

3.97:1

3.93:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

 

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

       
         

 

D13 420 КС

D13 460 КС

D13 500 КС

D13 540 КС

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

I-Shift со двојна спојка

SP2812

 

Оски со едностепен пренос

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Оски со редукција во главината на тркалото

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

     

 

D13 I-Save 420 КС

D13 I-Save 460 КС

D13 I-Save 500 КС

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

 

ATO2612

 

AT2812

  

ATO3112

  

I-Shift со двојна спојка

SP2812

 

Оски со едностепен пренос

RSS1244B

 

RSS1344C/E

 

RSS1344E

 

RSS1352A

 

RSS1370A/B

 

RTS2370A

 

RTS2310A

 

Оски со редукција во главината на тркалото

RSH1370F

 

RTH2610F

 

RTH3210

 

RTH3312

 

RTH3815

 

    

 

G13 420 КС

G13 460 КС

G13 500 КС

I-Shift

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Оски со едностепен пренос

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

 

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Оски со редукција во главината на тркалото

RSH1370F

RTH2610F

    

Широк опсег на достапни приклучоци за давање погон, зависни и независни од спојката – за погонување на сите видови опрема на каросеријата.

Приклучоци за давање погон, независни од спојката

PTER-DIN: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот за директен погон на
хидраулична пумпа.

PTER1400: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша
за хидраулична пумпа.

PTER-100: Приклучок за давање погон монтиран на задната страна на моторот со фланша
за хидраулична пумпа.

Приклучоци за давање погон, зависни од спојката

PTR-F: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.

PTR-FL/FH: Спојување преку фланша за мал и за голем број на вртежи.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Мал/среден/голем број вртежи со DIN спојување за директно приклучување хидраулична пумпа.

PTRD-F: Голем број на вртежи со спојување со фланша за директно поставено погонско вратило.

PTRD-D: Голем број вртежи со двоен погон. DIN спојување напред и назад за директно поврзување хидраулични пумпи.

PTRD-D1: Голем број вртежи со двоен погон. Спојување со фланша
одзади и DIN спојка напред.

PTRD-D2: Голем број вртежи со двоен погон одзади и единечен погон напред. Спојување
на две фланши одзади и една DIN спојка напред.

Надворешност и внатрешност

Најдете спецификации за димензиите на кабината, висините на кабината над подлогата и одликите.

Достапни се четири различни верзии на надворешна опрема за да одговара на различни потреби.

Volvo FH with the basic exterior trim 

Основна

Гром сива решетка и рачки на вратите. Хромирани предни светла. Светлосно сив штитник за сонце, капаци за ретровизори и браник.

Volvo FH Aero with the enhanced exterior trim  

Засилена

Решетка во тон со кабината и хромирани предни светла. Светлосно сив штитник за сонце, капаци за ретровизори, рачки за врата и браник.

Volvo FH  with highest level exterior trim  

Највисоко ниво

Решетка, капаци на ретровизорите, штитник за сонце, рачки на вратите, браник и спојлер во тон со кабината. Хромирани предни светла.

Volvo FH  with basic with sturdy front exterior trim 

Основна со цврста предница

Гром сива решетка и рачки на вратите. Црни предни светла. Светлосно сив штитник за сонце и капаци за ретровизори. Челичен браник обоен сиво.

Volvo FH е достапен со шест различни нивоа на внатрешна опрема за да одговараат на различните потреби.

Volvo FH with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Винилна и платнена опрема Robust

Издржливи материјали во винил и платно со модерна шема на бои што одговара на различните делови на внатрешната опрема.

Volvo FH with textile trim dynamic, interior trim level 

Платнена опрема Dynamic

Платнена внатрешност со модерна шема на бои во различни сиви нијанси што одговараат на различните делови на внатрешната опрема.

Volvo FH with plush trim progressive, interior trim level 

Кадифена опрема Progressive

Оваа мека кадифена внатрешна опрема нуди сензибилна шема на бои и се совпаѓа со различните делови на внатрешната опрема.

Volvo FH with leather trim robust, interior trim level 

Кожна опрема Robust

Внатрешност со сензибилна шема на бои и две обоени целосно кожни седишта што одговара на различните делови од внатрешната опрема.

Volvo FH with leather trim dynamic, interior trim level 

Кожна опрема Dynamic

Внатрешност со разни нијанси на сива и две обоени
целосно кожни седишта што одговараат на различните делови од внатрешната опрема.

Volvo FH with leather trim progressive, interior trim level 

Кожна опрема Progressive

Внатрешност со разни нијанси на сива со совпаѓање со Skylark (беж) и
две обоени целосно кожни седишта што одговараат на различните делови од внатрешната опрема.

Volvo FH globetrotter XXL cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: комфор и простор

Globetrotter XXL обезбедува и безбедно и удобно сместување за две лица, но со уште поголем комфор за спиење во поширок и подолг кревет - благодарение на зголемената должина на кабината.

Volvo FH globetrotter XL cab with measurements, viewed from the side  

Globetrotter XL: изградена за складирање

Globetrotter XL (CAB-XHSL) исто така обезбедува безбедно и комфорно сместување за две лица, но со уште повеќе простор за складирање, благодарение на нејзината дополнителна височина. Внатрешната височина на кабината е 220 сантиметри (211 сантиметри кај капакот на делот за моторот).

Volvo FH globetrotter cab with measurements, viewed from the side  

Кабина Globetrotter: друштво од двајца

Кабината Globetrotter (CAB-HSLP) служи и како простор за комфорно ноќевање на две лица. Плус, нејзината вертикална конструкција ве остава со многу дополнителен простор за складирање. Внатрешната височина е 205 сантиметри (196 сантиметри кај капакот на делот за моторот).

Volvo FH sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Кабина за спиење

Кабина за спиење (CAB-SLP) со простор за комфорно ноќевање за до две лица. Внатрешната височина е 171 сантиметри, 162 сантиметри кај капакот на делот за моторот.

Volvo FH low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Ниска кабина за спиење

Ниската кабина за спиење (CAB-LSLP) со спуштениот покрив и потпирањето на кабината обезбедува дополнителен простор за товарот над кабината. Внатрешната височина е 147 сантиметри, 138 сантиметри над капакот на делот за моторот.

Влечно возило

 

 

 

Висина A (mm)

Висина, B (mm)

Висина, C (mm)

Висина, D (mm)

Погон

Висина на шасијата

Потпирање

Пневматици

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

High

Листесто/воздушно

315/80-R22.5

3430

3800

39503225

4x2

High

Листесто/воздушно

315/80-R22.5

3440

3810

39603235

4x2

Med

Листесто/воздушно

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

4x2

Low

Воздушно/воздушно

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

4x2

Low

Воздушно/воздушно

315/80-R22.5

3250

3620

3770

3045

6x2

Med

Листесто/воздушно

315/80-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

Соло-камион

 

 

 

Висина A (mm)

Висина, B (mm)

Висина, C (mm)

Висина, D (mm)

Погон

Висина на шасијата

Потпирање

Пневматици

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6×2

High

Воздушно/воздушно

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6×2

Med

Воздушно/воздушно

315/80-R22.5

3330

3700

3850

3125

6×2

Low

Воздушно/воздушно

315/80-R22.5

3230

3600

3750

3025

6×2

High

Листесто/листесто

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6×4

High

Листесто/листесто

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

8×4

High

Листесто/листесто

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10×4

High

Листесто/листесто

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

*Приближни висини

Потпирање на кабината во четири точки.

Изберете помеѓу конвенционални пружини со придушувачи, конвенционални пружини напред и воздушна суспензија назад, или пак целосно воздушна суспензија.

 

Внесување воздух

Поставено на левата страна во горна или долна позиција, во зависност од задачата. Достапно е исто така и предно внесување воздух.

 

Бои

Изберете и погледнете го делот. Достапно во околу 650 варијанти на боја.

 

Тапацир

Достапни се неколку стилови. Винил, платно и кадифе. Некои декорации на седиштата (исклучувајќи ги винилот и платното) може да се нарачаат да вклучуваат функција за вентилација.

 

Седиште на возачот

Одберете од трите различни нивоа на комфор: Прогресивно (кадифе или кожа), динамичко (платно) и цврсто (винил). Дополнителната слобода доаѓа преку флексибилност – вкупниот опсег на прилагодување хоризонтално е 240 милиметри, а вертикално 100 милиметри. Стандардно, седиштето на возачот е опремено со потпирач за главата, потпирач за грбот што може да се нагодува и да се преклопува, нагодување нагоре-надолу и напред-назад, потпора за половината што може да се нагоди и нагодување на аголот на седиштето.

 

Седиште на совозачот

Одберете од трите различни нивоа на комфор: Прогресивно (кадифе или кожа), динамичко (платно) и цврсто (винил). Седиштата на совозачот стандардно се опремени со потпирач за главата. Исто така, достапно е и подвижно седиште за совозачот.

 

Кревети

Направени да овозможат удобно ноќно спиење. Големини на креветот: 74×200 сантиметри, со среден дел широк 81,5 сантиметри или 74×200 сантиметри, што се развлекува до 88×200 сантиметри со среден дел широк 95,5 сантиметри. Креветот во кабината Globetrotter XXL е долг 213 сантиметри. Ширината кај главата, средниот дел и нозете се 99/106,5/91 сантиметри, соодветно. Опремете ја кабината со душек од пена или душек од 16 сантиметри со пружини во џебови и одличен комфор. Достапни се три опции на цврстина: Мек, полутврд, тврд. Нудиме и две опции на заштита со наддушек: ја подобрува удобноста и ви овозможува побрзо да го наместите креветот. Исто така достапно е: потпора за грб што се приспособува и горен комфорен кревет (димензии 60×190 сантиметри или 70×190 сантиметри).

Внатрешен простор за складирање

Кабината содржи предна полица со четири прегради со отвори по DIN-стандард и две големи прегради за складирање со врати со ролетни на страната на возачот и на совозачот. Задниот ѕид е опремен со горна задна полица со мала тежина и одлично осветлување. Под креветот може да најдете две фиоки на извлекување со вкупна зафатнина од 130 литри. Дополнително, има две помали прегради за складирање под душекот кај нозете (10 литри) и кај главата (15 литри) и преграда за складирање кај нозете за шише од PET пластика.

 

Надворешен простор за складирање

На двете страни на кабината ќе најдете големи прегради за складирање што може да се отворат однадвор или одвнатре. На двете страни под кабината има на располагање дополнителен незагреан простор за складирање од 30 литри.

 

Сончев покрив/отвор на покривот

Секоја кабина е опремена со фиксен сончев покрив или, како опција, отвор на покривот што може да се отвора до 50 милиметри. Се користи и како излез во итни случаи. Приспособувањето на отворот на покривот може да се направи рачно или електрично.

 

Управувач

Доаѓа во две големини – со дијаметар од 450 mm или 500 mm, во зависност од спецификациите на камионот. Висината на воланот може да се приспособува за 90 мм, а аголот за 28°. Со навалувањето на воланот (опционално), можете да го прилагодите во вертикална позиција меѓу -5° и +15°, со што се зголемува удобноста на возачот. Командите вградени во воланот овозможуваат безбедно и комфорно користење на темпоматот, свирката, телефонот и функциите на дисплејот за инструменти и страничниот дисплеј.

 

Систем за климатизација

Трите алтернативни климатски системи ви овозможуваат да ја контролирате температурата. Вентилација со вентилатор со конвенционален грејач на средството за ладење. Клима-уред со рачна контрола (MCC). Клима уред со автоматска контрола на температурата (ECC/ECC2). Исто така, достапни со сензори за навлегување на сончеви зраци, за услови на магла и за квалитетот на воздухот. Надополнете го системот со грејач за паркирање за кабината и моторот, како и со нашиот ладилник за кабината за паркирање, I-ParkCool.

 

I-Park Cool 

Моторот не мора да работи за да уживате во климатизирана кабина. I-ParkCool создава контролирана температура во кабината кога возилото е во мирување. Работи заедно со греалката на кабината за паркирање за да произведе пријатна клима во кабината: корисно, на пример, за време на ноќите кога температурите паѓаат нагло и одеднаш. Системот ја проверува состојбата на батеријата за да не се наруши стартувањето. И пресметува колку енергија е потребна за загревање или ладење на кабината. Ако акумулаторите не се целосно наполнети, системот пресметува колку може безбедно да се користи. Освен тоа, тој е тивок. Системот произведува околу 20 dB помалку бучава од конкурентните системи на пазарот за поголем одмор. Системот за климатизација е целосно вграден во нормалниот систем за вентилација на возилото, а топлиот и ладниот воздух соодветно се дистрибуираат преку вообичаените отвори за вентилација. Системот не влијае врз аеродинамиката на кабината и висината за стоење во неа. Со исклучок на грејачот на кабината (PH-CAB).

Шасија

Најдете спецификации за висините на шасијата, максималното оптоварување на предната оска, задното потпирање, влечните возила, одликите на шасијата и сопирачките.

X-Low (влечно возило)

приближно 810 mm

Low

приближно 850 mm

Med

приближно 900 mm

High

приближно 1.000 mm

X-High

приближно 1.200 mm

  

 

Воздушно

Листесто

X-Low

8

-

Low

8

-

Med

10/20*

9

High

10/20*

10/20*

X-High

-

10/20*

 

*Со двојни предни оски

 

 

Тип

Оски

Потпирање

Оптоварување на оска/повеќеосна група

Редукција

Tag/pusher-оски

Единечна

RAD-L90

4x2

Параболично/со повеќе листови

13 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RAD-GR

4x2

Воздушно

11,5/13 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RAD-G2

4x2

Воздушно (за градежништво)

13 t

Во главината на тркалото

 
RAD-G44x2Воздушно12 tЕдинечен 
      

Повеќеосна група

RADT-GR

6x2

Воздушно

19/20,5/22,5/23 t

Едностепена/во главината на тркалото

Tag-оска (фиксна/управувана/самонасочувачка)

RAPD-GR

6x2

Воздушно

16/19/22 t

Едностепена/во главината на тркалото

Pusher-оска (фиксна/управувана)

RAPD-G4

6x2

Воздушно

16 t

Единечен

Pusher-оска (фиксна)

RADD-G2

6×4/8×4

Воздушно (за градежништво)

21/23/26 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RADD-BR

6×4/8×4

Параболично

20/21 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Параболично/конвенционално листесто

23/26 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Конвенционално листесто

26/32 t

Во главината на тркалото

 

RADD-TR3

6×4/8×4

Конвенционално листесто

38 t

Во главината на тркалото

 

RADD-GR

6×4/8×4

Воздушно

21/23/26 t

Едностепена/во главината на тркалото

 

RAPDT-GR

8×2

Воздушно

27/30/30,5/31,5/32 t

Едностепена/во главината на тркалото

Pusher-оска (управувана) + tag-оска (фиксна/управувана)

RADDT-GR

8×4/10×4

Воздушно

27/33/36 t

Едностепена/во главината на тркалото

Tag-оска (управувана)

RAPDD-GR

8×4

Воздушно

27/30,5/32/35 t

Едностепена/во главината на тркалото

Pusher-оска (управувана)

RADDT-G2

8×4/10×4

Воздушно (за градежништво)

27/33/36 t

Едностепена/во главината на тркалото

Tag-оска (управувана)

      

Руди за приколки со централна оска монтирани централно, половина оддолу и оддолу. Влечните куки може да се поставуваат во чекор од 25 милиметри.

Резервоари за гориво

Алуминиумски и челични резервоари од 150 до 900 литри. Максималниот
капацитет за гориво е 1.510 литри за влечно возило 4x2. Резервоари за гас во големини 155 kg (375 l),
205 kg (495 l) и 225 kg (545 l).

Резервоари за AdBlue

Зафатнина од 32 до 112 литри. AdBlue пумпата е интегрирана во модулот на резервоарот за AdBlue. Пластичен.

Сопирачки
EBS (Електронски контролиран систем за сопирање) обезбедува супериорна реакција, перформанси и чувство на сопирање, а во исто време овозможува пристап до голем број пригодни карактеристики. EBS сега е достапен за диск-сопирачките и за Z-брегастите барабан-сопирачки (за определен опсег на конфигурации на оски и висини на шасијата). Надградете го вашиот систем на сопирање со додавање на пакетот EBS Medium или која било дополнителна опција. EBS е стандардно на сите спецификации.

EBS контрола на статусот 

Следење на статусот на EBS преку електронскиот систем на возилото TEA2+ и алатката Volvo Tech.

Автоматско задржување

Сопирајте го камионот до целосно запирање и со „Автоматското задржување“ се задржува последниот применет притисок на сопирање за да се задржи камионот во положба додека возачот ја турка педалата за гас.

 

Анализа на истрошеноста на облогите

Предупредување за облогите на сопирачките – ја пресметува преостанатата километража што може да се помине со тековните облоги на сопирачките (само за сопирачки со дискови).

 

Автоматско ослободување на паркирната сопирачка

Паркирната сопирачка се ослободува кога е селектиран степен на пренос и возачот ќе го притисне педалот за гас (само за менувачите I-Shift).

Volvo динамичко управување

Активен систем на управување со torque overlay. Тој обезбедува поголема сила за управување при мали брзини, ги намалува ударите од управувањето и го одржува управувачот право при сопирање на подлога со различна лизгавост. Управувачот автоматски се враќа во неутрална позиција кога возите напред и кога возите наназад. Volvo динамичкото управување сега е достапно за сите комбинации на оските, вклучувајќи ги и камионите со двојни предни оски. Достапно е и во комбинација
со индивидуално предно потпирање.

Pusher-оски
Достапни се за влечните возила и за соло-камионите во фиксна варијанта и во варијанта со активно управување.
Оптоварување на оските: 4,5, 7,5 или 9 тони.
 

Tag-оски

На располагање во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала, самонасочувачки или активно управувани. Оптоварување на оските: 7,5; 9,5 или 10 тони.

Кревање на тандем-оската

Овозможува исклучување и кревање на најзадната погонска оска од повеќеосната група tandem за да се намали потрошувачката на гориво и радиусот на свртување. Со притисок на копче на контролниот пулт, возачот може да ја подигне оската кога камионот не е натоварен. Кога камионот е натоварен, оската автоматски се спушта и се вклучува. Кревање на тандем-оската е достапно за конфигурациите 6×4 и 8×4 (со повеќеосна тандем-група) опремени со диск-сопирачки.
 

Конфигурации на оски за електричен погон 

Влечно возило: 4x2, 6x2, 6x4

Соло-камион: 4x2,6x2, 6x4, 8x2, 8x4

Сите оски се воздушно суспендирани

Листови со податоци

Податоци - сè што ќе ви биде потребно. Преземете ги листовите со податоци во PDF-формат за опсегот на Volvo FH од следниве линкови.

Прикажаните функции може да не се стандардни или достапни за сите нивоа на опрема и опции за погонски агрегат.

Имате прашање?

Локалниот дилер на Volvo Trucks ќе го има одговорот. Наминете, јавете се или побарајте да ве посетат.