Сите нивоа на моќност за моторот D8K се сертифицирани за синтетички дизел (HVO). Постои варијанта на нашиот мотор D8K 320 која ќе работи на чист биодизел (B100) и е сертифицирана за Euro 6. Таа е совршена опција ако сакате да помогнете за животната средина и да ги користите стимулациите достапни на вашиот пазар.
|
D8K |
G9K320 |
---|---|---|
Број на цилиндри |
6 |
6 |
Работна зафатнина |
7,7 dm3 |
8,9 dm3 |
Òд на клипот |
135 mm |
144,5 mm |
Дијаметар на цилиндерот |
110 mm |
114 mm |
Однос на компресија |
17.5:1 |
12:1 |
Економичен број вртежи |
1.000–1.700 вртежи/мин |
1.200–1.700 вртежи/мин |
Ефект на сопирање со издувни гасови (2.800 вртежи/мин) |
120 kW |
- |
Ефект на компресионата сопирачка (2.800 вртежи/мин) |
170 kW |
- |
Филтри за масло |
1 |
2 |
Зафатнина на маслото за менување, со филтерот |
25,5 l |
27,6 l |
Вкупна зафатнина на системот за ладење |
17 l |
12,4 l |
Интервал за менување масло
До 100.000 км или еднаш на секои две години со VDS4 и VDS4.5.
Предуслови за горивото
EN 590 (норми на ЕУ) макс. 10 ppm сулфур.
Приклучок за давање погон монтиран на моторот
Преносен однос 1:1, излезен вртежен момент од 600 Nm при возење и во мирување.
Верзија со биодизел
D8K320 е достапен и во верзија со биодизел (B100), сертифицирана за Euro 6. За информации за интервалите на сервисирање, побарајте го вашиот Volvo дилер.
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Максимална моќност при 2.100 вртежи/мин |
250 КС |
Максимален вртежен момент при 900–1.700 вртежи/мин |
950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Максимална моќност при 2.100 вртежи/мин |
280 КС |
Максимален вртежен момент при 950–1.700 вртежи/мин |
1.050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Максимална моќност при 2.100 вртежи/мин |
320 КС |
Максимален вртежен момент при 1.050–1.600 вртежи/мин |
1.200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Макс. моќност при 2.200 вртежи/мин |
350 кс |
Макс. вртежен момент при 1.200–1.600 вртежи/мин |
1.400 Nm |
Нето-излезна моќност во согласност со: EC 582/2011
G9K320 |
|
Максимална моќност при 2.000-2.100 вртежи/мин |
320 КС (239 kW) |
Максимален вртежен момент при 1.300–1.400 вртежи/мин |
1.356 Nm |
I-Shift е менувач на Volvo со автоматско менување на степените на пренос за сите примени. Прочуен по брзото менување на степените за пренос, тој го зголемува комфорот на возачот и ја намалува потрошувачката на гориво. Може да е опремен со приклучок за давање погон или резервна пумпа за сервото на управувачот. За одредени примени, достапен е дополнителен ладител на маслото на трансмисијата. Со I-Shift се ракува со рачка зад управувачот.
Basic (TP-BAS)
Основен софтвер дизајниран да ги исполни најчестите потреби на транспортот.
Дистрибуција и градежништво (TP-DICON)
Ги подобрува перформансите во покомплицирани услови, на пример при маневрирање во тесен простор.
Економија на горивото (TP-FUEC) Дизајниран да го оптимизира возењето за најдобра економија на горивото.
Софтверски пакети за I-Shift
Функции |
TP-BAS |
TP-DICON |
TP-FUEC |
---|---|---|---|
Основна стратегија за менување на степенот на пренос |
● |
● |
● |
Менување на степенот на пренос со добар перформанс |
● |
● |
● |
Основно поставување на изборот на степенот на пренос |
● |
● |
● |
Следење на температурата на маслото во менувачот |
● |
● |
● |
Подобрена стратегија за менување на степените на пренос |
|
● |
● |
Контрола на поаѓањето |
|
● |
● |
I-Roll |
|
|
● |
Kick-down инхибиција/активација |
|
|
● |
Дополнителни опции |
|
|
|
Подобрени PTO-функции |
● |
● |
● |
Подобрено поставување на изборот на степенот на пренос, вклучувајќи kick-down |
● |
● |
● |
Рачните менувачи се управуваат со помош од серво-уред. Кратката рачка на менувачот, што е сместена на тунелот, е без вибрации, а нејзиното движење е кратко и прецизно. Автоматската трансмисија се управува преку копчињата. Сите менувачи може да се специфицираат со приклучок за давање погон.
Тип |
|
Број на степени на пренос |
Максимален вртежен момент |
Одобрение за БМК |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AL306 |
Автоматски |
6 |
1.300 Nm |
32 тони |
● |
● |
● |
● |
Тип |
|
Број на степени на пренос |
Максимален вртежен момент |
Одобрение за БМК |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ZTO1006 |
Рачен |
6 |
1.050 Nm |
32 тони |
● |
● |
|
|
ZTO1109 |
Рачен |
9 |
1.200 Nm |
44 тони |
● |
● |
● |
● |
Тип |
|
Број на степени на пренос |
Максимален вртежен момент |
Одобрение за БМК |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AL306 |
Автоматски |
6 |
1.300 Nm |
32 тони |
● |
● |
● |
● |
Тип |
Комбинација на |
Запченици |
Максимален вртежен момент |
Максимално оптоварување на оската |
Одобрение за БМК |
---|---|---|---|---|---|
Едностепен пренос |
|
|
|
|
|
RSS1344C |
Единечна |
Хипоидни |
2.600 Nm |
13 тони |
44 тони |
RTS2370A |
Тандем |
Хипоидни |
3.550 Nm |
23 тони |
70 тони |
Редукција во главината на тркалото |
|
|
|
|
|
RSH1370F |
Единечна |
Спирални закосени |
3.550 Nm |
13 тони |
70 тони |
RTH2180C |
Тандем |
Хипоидни |
1.200 Nm |
21 тон |
80 тони |
RSS1344C |
RTS2370A |
RSH1370F |
RTH2180C |
---|---|---|---|
2.64:1 |
3.09:1 |
3.76:1 |
2.96:1 |
2.85:1 |
3.40:1 |
4.12:1 |
3.08:1 |
3.08:1 |
3.78:1 |
4.55:1 |
3.22:1 |
3.36:1 |
4.13:1 |
4.67:1 |
3.36:1 |
3.70:1 |
4.50:1 |
5.41:1 |
3.52:1 |
4.11:1 |
5.14:1 |
6.18:1 |
3.70:1 |
4.63:1 |
5.67:1 |
7.21:1 |
3.89:1 |
5.29:1 |
6.17:1 |
|
4.12:1 |
6.17:1 |
|
|
4.35:1 |
|
|
|
4.62:1 |
|
|
|
4.82:1 |
|
|
|
5.12:1 |
|
|
|
5.43:1 |
|
|
|
5.86:1 |
|
|
|
6.31:1 |
|
Варијанта на PTO |
Тип |
Преносен однос на вртежите |
Максимален вртежен момент (Nm) |
Насока на вртење |
---|---|---|---|---|---|
ZTO1006 |
PTR-ZF4 |
Фланша |
1:1.699 |
320 |
Иста |
|
PTR-ZF5 |
Пумпа |
1:1.699 |
320 |
Иста |
|
PTR-FH5 |
Фланша |
1:0.963 |
450 |
Иста |
|
PTR-PH4 |
Пумпа |
1:0.963 |
450 |
Иста |
|
|
|
|
|
|
ZTO1109 |
PTR-ZF2 |
Фланша |
1:1.903 |
410 |
Иста |
|
PTR-ZF3 |
Пумпа |
1:1.903 |
410 |
Иста |
|
PTR-FH1 |
Фланша |
1:0.970 |
800 |
Обратна |
|
PTR-PH1 |
Пумпа |
1:0.970 |
800 |
Обратна |
|
PTR-FH2 |
Фланша |
1:1.253 |
430 |
Иста |
|
PTR-PH2 |
Пумпа |
1:1.253 |
430 |
Иста |
|
PTR-FH5 |
Фланша |
1:1.778 |
450 |
Иста |
|
PTR-PH4 |
Пумпа |
1:1.778 |
450 |
Иста |
|
PTRA-PH1* |
Пумпа |
1:0.970 |
600 |
Обратна |
|
PTRA-PH2* |
Пумпа |
1:1.253 |
430 |
Иста |
|
|
|
|
|
|
AT2412F |
PTRD-D1D (TPTT730) |
Фланша |
1:1.292–1.645 |
730 |
Обратна |
|
PTRD-D1D (TPTT730) |
Пумпа |
1:1.292–1.645 |
730 |
Иста |
|
PTRD-D1D (TPTT870) |
Фланша |
1:1.040–1.325 |
870 |
Обратна |
|
PTRD-D1D (TPTT870) |
Пумпа |
1:1.040–1.325 |
870 |
Иста |
|
PTR-FH1 |
Фланша |
1:0.705–0.897 |
1000 |
Обратна |
|
PTR-PH1 |
Пумпа |
1:0.705–0.897 |
1000 |
Обратна |
|
PTR-FH2 |
Фланша |
1:0.910–1.159 |
430 |
Иста |
|
PTR-PH2 |
Пумпа |
1:0.910–1.159 |
430 |
Иста |
|
|
|
|
|
|
AL306 |
PR-HP4T |
Пумпа |
1:1.401 |
400 |
Иста |
|
PR-HP4TL |
Пумпа |
1:1.139 |
400 |
Иста |
|
PR-HP6TH |
Пумпа |
1:1.401 |
600 |
Иста |
|
PR-HP6TL |
Пумпа |
1:1.139 |
600 |
Иста |
|
|
|
|
|
|
D8K |
PTER1400 |
Фланша |
1:1.000 |
600** |
Обратна |
|
PTER-DIN |
Пумпа |
1:1.000 |
600** |
Обратна |
|
PTER-100 |
Фланша |
1:1.000 |
600** |
Обратна |
*Опција за дополнителен PTO за PTR-ZF2/ZF3
**Со AT2412F, максимален вртежен момент при возење = 150 Nm