|
Пневматици |
Висина (mm) |
---|---|---|
Low |
315/60R22,5" |
880 |
Med |
315/70R22,5" |
950 |
High |
315/80R22,5" |
1050 |
Меѓуосно растојание (mm) |
4×2 влечно возило |
4×2 соло-камион |
6×2 соло-камион |
6×4 соло-камион |
---|---|---|---|---|
3200 |
|
|
|
● |
3500 |
● |
● |
● |
● |
3700 |
● |
● |
● |
|
3850 |
|
|
|
● |
3900 |
● |
● |
● |
|
4100 |
|
● |
● |
|
4200 |
|
|
|
● |
4300 |
|
● |
● |
|
4500 |
|
● |
● |
● |
4750 |
|
● |
● |
|
5000 |
|
● |
● |
● |
5250 |
|
● |
● |
|
5500 |
|
● |
● |
● |
5800 |
|
● |
● |
|
6100 |
|
● |
● |
|
6450 |
|
● |
● |
|
6800 |
|
● |
|
|
Резервоари за гориво
Достапни се резервоари изработени од пластика, челик и алуминиум. Зафатнината на горивото се движи од 160 до 630 литри. Има две висини на резервоари во D-форма – 560 милиметри и 710 милиметри.
Резервоари за AdBlue
Резервоарот за AdBlue е направен од пластика, а зафатнината му е 32 литри. AdBlue-пумпата е интегрирана во модулот на резервоарот. Постои една варијанта за возила со резервоар за гориво монтиран на десната страна (ADTP-R), и една за возила со резервоар монтиран на левата страна (ADTP-L).
Предни оски
Носивоста на предната оската се движи од 7,1 до 9 тони.
Tag-оски
На располагање се во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала, или со фиксна или управувана tag-оска. Оптоварување на оската 6,7; 7,1; 7,5; 9,5 or 10,5 тони.
Тип |
Комбинации на оските |
Тип на потпирање |
Оптоварување на оска/повеќеосна група (тони) |
Тип на оска |
Tag-оски |
---|---|---|---|---|---|
Единечна оска |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Параболично/Параболично со S-пружина |
13 |
Едностепена/во главината на тркалото |
|
RAD-KR |
4x2 |
Воздушно |
13 |
Едностепена/во главината на тркалото |
|
Повеќеосна група |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Воздушно |
19/20 |
Едностепена/во главината на тркалото |
Фиксна/управувана |
RADD-BR |
6x4 |
Параболично |
23 |
Едностепена/во главината на тркалото |
|
Ред отвори на рамката за поставување каросерија
Горниот ред отвори е резервиран за поставување на каросеријата. Сите држачи во горниот ред отвори се поместени и имаат одбојник од 8 милиметри. Во горниот ред отвори не се користат заковки.
Подоготовка за дигалка
Плочите за дигалка на шасијата може да се монтираат фабрички.
Комплет за подоготвка за дигалка
Плочите за дигалка на шасијата може да се монтираат фабрички. Кутијата со акумулаторот се вади одзади, а плочите за фиксирање се монтираат зад кабината, на двете страни на шасијата. Комплетот за електрична подготовка – ELCRANE – е вклучен.
Седла
Во опсегот е вклучено ISO-седло со профили со L-форма на разни висини, со што се нуди значителна слобода на избор. Седлото монтирано со фланша е варијанта со мала тежина бидејќи не бара никаква плоча за прикачување. Висината на седлото над шасијата е околу 150 милиметри. Интегрираното подмачкување и индикаторот за приклученост на приколката се достапни како опција за одредени варијанти.
Volvo FE има пневматски сопирачки со вентилирани дискови напред и назад. Системот за сопирање со диск-сопирачки, електронски контролиран систем за сопирање (EBS) и со систем против блокирање обезбедува побрза и побезбедна реакција на сопирање и обезбедува помало абење на сопирачките. Системот вклучува одлики како што се ABS, диференцијал и комбинирање на сопирачки. Со комбинирањето на сопирачките, системот ги користи различните сопирачки на возилото за порамномерна примена на сопирачките и помало абење и на сопирачките на тркалата и на пневматиците. Проширениот EBS пакет содржи функција којашто го олеснува тргнувањето на стрмнини. Дисковите на сопирачките се достапни во различни големини во зависност од примената.
ESC (Електронска контрола за стабилизација)
ESC (ESC-BAS1) помага да се одржи стабилноста во насочувањето при тешки услови, а исто така помага во спречување на превртување.
Хидрауличен забавувач за менувачи AL306
Компактниот, интегриран хидрауличен забавувач (RET-HYDR и RET-TPT варијанти) е монтиран на менувачот.
Максималниот вртежен момент на сопирање е 1.490 Nm меѓу 800 и 1.900 вртежи/мин.