Камиони

Македонија

×

СПЕЦИФИКАЦИИ ЗА ШАСИЈАТА ЗА VOLVO FE

  • Висини на шасијата
  • Меѓуоскини растојанија
  • Резервоари за гориво
  • Резервоари за AdBlue
  • Предни оски
  • Tag-оски
  • Задно потпирање
  • Подготовки за составувачот на каросерија
  • Седла
  • Сопирачки

Висини на шасијата

 

Пневматици

Висина (mm)

Low

315/60R22,5"

880

Med

315/70R22,5"

950

High

315/80R22,5"

1050

Меѓуоскини растојанија

Меѓуосно растојание (mm)

4×2 влечно возило

4×2 соло-камион

6×2 соло-камион

6×4 соло-камион

3200

 

 

 

3500

3700

 

3850

 

 

 

3900

 

4100

 

 

4200

 

 

 

4300

 

 

4500

 

4750

 

 

5000

 

5250

 

 

5500

 

5800

 

 

6100

 

 

6450

 

 

6800

 

 

 

Резервоари за гориво
Достапни се резервоари изработени од пластика, челик и алуминиум. Зафатнината на горивото се движи од 160 до 630 литри. Има две висини на резервоари во D-форма – 560 милиметри и 710 милиметри.

Резервоари за AdBlue
Резервоарот за AdBlue е направен од пластика, а зафатнината му е 32 литри. AdBlue-пумпата е интегрирана во модулот на резервоарот. Постои една варијанта за возила со резервоар за гориво монтиран на десната страна (ADTP-R), и една за возила со резервоар монтиран на левата страна (ADTP-L).

Предни оски
Носивоста на предната оската се движи од 7,1 до 9 тони.

Tag-оски
На располагање се во неколку конфигурации – фиксни со единечни или со двојни тркала, или со фиксна или управувана tag-оска. Оптоварување на оската 6,7; 7,1; 7,5; 9,5 or 10,5 тони.

Задно потпирање

Тип

Комбинации на оските

Тип на потпирање 

Оптоварување на оска/повеќеосна група (тони) 

Тип на оска 

Tag-оски 

Единечна оска 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Параболично/Параболично со S-пружина

13 

Едностепена/во главината на тркалото

 

RAD-KR 

4x2 

Воздушно 

13 

Едностепена/во главината на тркалото

 

Повеќеосна група 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Воздушно 

19/20 

Едностепена/во главината на тркалото

Фиксна/управувана 

RADD-BR 

6x4 

Параболично 

23

Едностепена/во главината на тркалото

 

Подготовки за составувачот на каросерија

Ред отвори на рамката за поставување каросерија
Горниот ред отвори е резервиран за поставување на каросеријата. Сите држачи во горниот ред отвори се поместени и имаат одбојник од 8 милиметри. Во горниот ред отвори не се користат заковки.

Подоготовка за дигалка
Плочите за дигалка на шасијата може да се монтираат фабрички.

Комплет за подоготвка за дигалка
Плочите за дигалка на шасијата може да се монтираат фабрички. Кутијата со акумулаторот се вади одзади, а плочите за фиксирање се монтираат зад кабината, на двете страни на шасијата. Комплетот за електрична подготовка – ELCRANE – е вклучен.

Седла
Во опсегот е вклучено ISO-седло со профили со L-форма на разни висини, со што се нуди значителна слобода на избор. Седлото монтирано со фланша е варијанта со мала тежина бидејќи не бара никаква плоча за прикачување. Висината на седлото над шасијата е околу 150 милиметри. Интегрираното подмачкување и индикаторот за приклученост на приколката се достапни како опција за одредени варијанти.

Сопирачки

Volvo FE има пневматски сопирачки со вентилирани дискови напред и назад. Системот за сопирање со диск-сопирачки, електронски контролиран систем за сопирање (EBS) и со систем против блокирање обезбедува побрза и побезбедна реакција на сопирање и обезбедува помало абење на сопирачките. Системот вклучува одлики како што се ABS, диференцијал и комбинирање на сопирачки. Со комбинирањето на сопирачките, системот ги користи различните сопирачки на возилото за порамномерна примена на сопирачките и помало абење и на сопирачките на тркалата и на пневматиците. Проширениот EBS пакет содржи функција којашто го олеснува тргнувањето на стрмнини. Дисковите на сопирачките се достапни во различни големини во зависност од примената.

ESC (Електронска контрола за стабилизација)
ESC (ESC-BAS1) помага да се одржи стабилноста во насочувањето при тешки услови, а исто така помага во спречување на превртување.

Хидрауличен забавувач за менувачи AL306
Компактниот, интегриран хидрауличен забавувач (RET-HYDR и RET-TPT варијанти) е монтиран на менувачот.

Максималниот вртежен момент на сопирање е 1.490 Nm меѓу 800 и 1.900 вртежи/мин.

Ви се допаѓа? Возете го

Единствениот начин навистина да ја искусите нашата динамична, нова шасија е зад управувачот. Локалниот дилер на Volvo Trucks ги има клучевите.