Помалку гориво, подобро влечење и подобар радиус на вртење. Кревањето на тандем-оската ви овозможува да подигнете една од погонските оски – со што добивате сила на влечење и капацитет на товарање на погонската тандем-оска со истата управливост и ефикасност на единечна погонувана оска.
Кревањето на тандем-оската е идеално ако возите тешко натоварен камион во една насока и празен камион назад. Кога камионот не е натоварен, само притискате копче на контролниот пулт за исклучување и кревање на погонската оска. Штом ќе го натоварите камионот, погонската оска автоматски се спушта и повторно се вклучува за да обезбеди максимална сила на влечење и управливост. Потребни се само 15 секунди од почеток до крај за да не губите скапоцено време.
Погонските оски создаваат поголема отпорност на триење и тркалање – што значи поголема потрошувачка на гориво. Ако ја исклучите и кренете оската кога не ви е потребна, може да ја намалите потрошувачката на гориво до 4% при патувањето назад со крената оска. Што може да значи тоа за вас на крајот?
Кога оската е крената, камионот се однесува слично на 4×2 или 6×2, резултирајќи со помал радиус на свртување и значително подобрено маневрирање. На пример, 6×4 со меѓуоскино растојание од 4,6 метри, може да го намали радиусот на вртење за повеќе од еден метар и може да направи голема разлика во тесните премини.
Потребна ви е подобра влечна сила? Доколку дозволува ограничувањето на товарот на оската, едноставно притиснете копче на пултот и може да ја префрлите тежината само на една погонска оска.