Камиони

×

ЧПП за електрични камиони 

 

Електромобилноста е област која сè уште е поврзана со неколку прашања. На пример, во однос на влијанието врз животната средина, полнењето и опсегот. Подолу ќе најдете чести прашања и нашите одговори на нив, подредени во три категории.

 

Општество/Одржливост

Производи и услуги

Бизнис    

Општество/Одржливост

Електромобилноста се однесува на возила - вклучувајќи автомобили, автобуси, возови и камиони - кои целосно или делумно се напојуваат со електрична енергија, имаат начини на складирање енергија и обично се снабдуваат преку мрежата. Главниот тип на возило со електричен погон е BEV (електрично возило со батерии), но има и електрични возила на водород наречени електрични возила со горивни ќелии (FCEV). Електромобилноста ја вклучува и инфраструктурата за полнење и услугите за поддршка за планирање на опсегот и маршрутата и други функции.

Многу компании формулираат амбициозни цели за CO2 за да се усогласат со Парискиот договор, на пример, а електричните камиони се едно средство за постигнување на овие цели. Построгите регулативи за емисија на јаглерод секако исто така ја движат оваа технологија, како и желбата за подобар квалитет на воздухот и помалку бучава, особено во големите урбани области. Друг важен двигател е ефикасниот транспорт. Електричните камиони можат да вршат испораки ноќе и во периоди надвор од шпицот и можат да пристапат до повеќе локации од дизелашите, вклучително и во објектите.

Електрично возило со батерии (BEV) користи енергија складирана во батерии наполнети со електрична енергија од мрежата. Електрично возило што користи технологија на горивни ќелии (FCEV) се напојува со водород кој се претвора во електрична енергија додека возилото се вози.

Влијанието врз животната средина на електричниот камион е многу мало кога камионот е во употреба, но малку поголемо за време на производството. Меѓутоа, бидејќи камионите имаат високи стапки на користење, можно е тоа брзо да се компензира. Електричните погонски линии се енергетски поефикасни и имаат најмало влијание врз животната средина кога користат електрична енергија од обновливи извори. 

Електричното возило произведува нула емисии и значително помалку бучава од возилото со мотор со согорување. Сепак, емисиите се ослободуваат за време на производството и додека се вози од трошењето на гумите, сопирачките, абењето на патиштата итн.

За да одговориме на ова, треба да го погледнете вкупниот животен циклус на возилото, вклучувајќи суровини, производство и употреба. Електричниот камион испушта повеќе CO2 за време на производството, но генерално многу помалку кога се користи. Сепак, локалната енергетска мешавина, на пример, достапноста на јаглен наспроти ветерот или сончевата енергија, има значаен ефект врз целокупното влијание на возилото. За повеќе информации и прецизни пресметки, погледнете го калкулаторот за влијание врз животната средина на Volvo Trucks.

Да, околу 90% од влијанијата врз животната средина на животниот циклус на традиционалниот дизел камион доаѓа од употребата. Камионите што работат на електрична енергија од обновливи извори имаат многу помало влијание врз користењето. Во Volvo работиме напорно за да се осигураме дека суровините се извлекуваат со одржливи методи и дека батериите се произведуваат со минимално влијание врз климата. За повеќе информации и прецизни пресметки, погледнете го калкулаторот за влијание врз животната средина на Volvo Trucks.

Бараме од сите наши добавувачи и нивните добавувачи да ги следат нашите вредности во однос на почитувањето на човековите права, животната средина и деловната етика. 

Литиум-јонските батерии содржат одредени ретки материјали, како тешки метали и ретки метали од земјата. Некои од ретките материјали што можат да се најдат во литиум-јонските батерии и другите компоненти за електромобилност понекогаш доаѓаат од извори од кои заработка имаат вооружените групи во областа на потекло, директно или индиректно. Често овие материјали се нарекуваат конфликтни минерали. Volvo Trucks го проценува целиот синџир на снабдување за да се осигура дека танталот, волфрамот, телуриумот, златото и кобалтот што се користат во батериите на камионите доаѓаат од извори каде што нема конфликт.

Досега бројот на батерии со крај на работниот век беше прилично низок, но како што го зголемуваме нашето производство на електрифицирани камиони, потребата за рециклирање и повторна употреба ќе се зголеми. За да биде подготвен за ова, Volvo Trucks работи заедно со изведувачите за отпад и другите вклучени страни за да ја максимизира стапката на рециклирање на електричните батерии. Исто така, ги истражуваме опциите за втора употреба на старите батерии за да најдеме начини за продолжување на нивниот корисен век во други примени, како што е складирањето енергија во зградите. B14

Заземаме холистички пристап кон целиот животен циклус, како и кон синџирот на снабдување, вклучувајќи добавувачи, материјали, логистика, производство и рециклирање. Ова вклучува и како се произведуваат погонската линија и батериите, како и кои материјали се користат.

Ова многу варира од земја до земја. Но, генерално, достапноста на енергија од обновливи извори рапидно расте и оваа енергија е често поисплатлива од фосилните горива. За повеќе информации во врска со енергетскиот микс на ЕУ, погледнете го калкулаторот за влијанието врз животната средина на Volvo Trucks.

Ние веруваме дека до 2030 година 50 % од сите камиони на Volvo продадени во Европа ќе бидат електрични, користејќи технологија на батерии или горивни ќелии.

Од перспектива на индустријата, се работи за развивање на знаење за тоа како да се користи технологијата на најефикасен начин, преку оптимизирање на маршрутите, користењето на енергијата на батериите, распоредот за сервисирање и достапноста на камионите. Од перспектива на општеството, транзицијата мора да се охрабри со помош на стимулации и преку помагање да се обезбеди инфраструктура за полнење и капацитет на мрежата за поддршка на голем број возила. Главниот фактор е потребата од одржлив транспорт. Ова ќе остане движечка сила зад транзицијата во догледна иднина.

Електричните возила бараат голема количина на енергија кога се полнат. Еден начин за управување со ова е да се охрабрат корисниците да ги полнат своите возила преку ноќ и да ја рашират и балансираат побарувачката и на големите и на локалните мрежи на паметни начини. Сега се прават големи инвестиции - и се итно потребни - во развојот на инфраструктурата и создавање на повеќе станици за полнење. Првично, повеќето камиони ќе треба да се полнат преку ноќ во нивната база. Во Volvo ја нагласуваме потребата владите да воведат стимулации за инсталирање јавни станици за полнење со висок капацитет и доволно простор за камиони. 

Внимателно го следиме развојот на технологиите за рециклирање и учествуваме во неколку проекти каде батериите за електрични возила (EV) се пренаменуваат, како складирање во системи за соларна енергија, откако ќе го достигнат лимитот за оперативен капацитет. 

Производи и услуги

Бидејќи електричните камиони не произведуваат издувни гасови, тие исто така можат да вршат испораки во зони со нулта емисија. Покрај тоа, тие се потивки, што значи дека можат да работат во градовите ноќе кога на други тешки возила не им е дозволено. Како резултат на тоа, електричните камиони може да ја зголемат ефикасноста на бизнисот. Камионите можат да бидат на пат кога има помал метеж и да вршат испораки побрзо и полесно. Исто така, ја подобруваат продуктивноста, бидејќи можат да патуваат повеќе во периоди кога има помалку сообраќај и да се доближат уште поблиску до крајната точка на испорака поради нивната тивка работа.

Веќе доставуваме средни електрични камиони за операции за дистрибуција и собирање отпад. Тоа се Volvo FL Electric и FE Electric во Европа и Volvo VNR Electric во САД. Во текот на 2021 година, ќе започнеме со продажба на електричните тешки камиони Volvo FH, Volvo FM и Volvo FMX, кои ќе се користат за регионални транспортни и урбани градежни операции во Европа. 

Имаме напредни алатки за симулација кои се засноваат на нашето искуство од неколкугодишното користење на електрични возила во комерцијални операции. Бројката за нашите тешки камиони се заснова на регионален циклус на возење за дистрибуција со влекач Volvo FH 4x2 со просечна GCW (бруто комбинирана тежина) од 35 тони. Нашите тешки камиони можат да имаат бруто комбинирана тежина до 44 тони. 

Кога снабдуваме камион, внимателно ја проценуваме рутата со клиентот и пресметуваме каде ќе биде потребно полнење за да се исполнат барањата за транспорт. Volvo постојано истражува нови опции и соработки во врска со полнењето на нашите возила.

Веруваме дека поголемиот дел од камионите ќе се полнат во домашната база преку ноќ првично. Како што електричните возила стануваат се почести, ќе има потреба и можност да се полнат на многу различни места, како што се места за товарење, сервисни работилници, постојки за камиони и други места каде што се паркираат камиони.

Нашите тешки камиони може да се полнат со AC полнач (на пример, кутија за полнење) до 43 kW и со DC систем (стационарна станица за полнење) кој има капацитет од 250 kW.

Со користење на AC полнач потребни се околу 9 часа за целосно полнење на батериите. Со DC полнач, времето на полнење се намалува на приближно 2 часа. Батеријата може да се полни побрзо до 80 % капацитет, на ист начин како паметен телефон, бидејќи полначот успорува кон крајот на процесот за да ги заштити ќелиите на батеријата.

Во моментов, нашите електрични камиони нудат опсег до 300 km. Сепак, опсегот во голема мера зависи од надворешните услови, како што се времето и ветерот, заедно со тежината на камионот и стилот на возење на возачот. Досегот и работниот век може да се продолжат со користење на економични режими на возење, обука на возачот и внимателно следење на упатствата за полнење и управување со батериите. Внимателно ги разгледуваме околностите на секој клиент и изготвуваме можни рути и стратегии за наплата. Клиентите можат да користат дигитални алатки за следење и планирање на употребата на камионот, така што шемите на полнење може да се подобрат со текот на времето. 

Најбрзиот метод е DC полнење до 250 kW каде што времето на полнење од празна до целосно наполнета батерија е околу 2 часа.

Возачот може да ја следи состојбата на полнење на групата инструменти на камионот. Може да се следи и од далечина преку порталот Volvo Connect кој ја прикажува локацијата на камионот и моменталниот статус на полнење во различни прикази. Апликацијата MyTruck на Volvo има и функција за следење на полнењето и серија други корисни функции за електрични камиони. 

Порталот Volvo Connect има функција за планирање маршрути и опсег што им овозможува на клиентите да планираат маршрути и да ги споделат со возачот преку групата инструменти на камионот. Ова го олеснува пресметувањето на опсегот и дава можност за повеќе испораки врз основа на статусот на полнење. 

Договорот за услуги на Volvo за електрични камиони вклучува следење на батериите за да се осигура дека тие го одржуваат својот капацитет за време на нивниот работен век. Договорот ја гарантира и функцијата на батеријата откако ќе измине двегодишната гаранција за погонската линија што доаѓа со камионот.

Електричните камиони на Volvo ги исполнуваат истите високи стандарди за безбедност при несреќи како и нашите други камиони и ги нудат истите безбедносни системи како и дизел моделите. Згора на тоа, додадени се специфични сценарија за судари за електричните камиони за да се потврди исправноста на инсталацијата на батериите и другите електрични компоненти. Понатаму, направивме максимални напори да го дизајнираме електричниот систем од 600 волти во камионот за да биде безбеден кога камионот е во употреба и за време на сервисирањето.

Корисниците обично учат како работи камионот и многу брзо се чувствуваат удобно со опсегот. Ако наполнетоста на батеријата падне на нула додека се вози камионот, постои одреден резервен енергетски капацитет што ќе му помогне на возачот да стигне до безбедно место.

Користиме литиум-јонски батерии. Тешките електрични камиони првично ќе се нудат со 5 или 6 батерии. Секој батериски пакет има вкупна енергија од 90 kWh, што значи или 450 kWh или 540 kWh вкупна енергија. Секоја батерија тежи 505 kg. 

Батериските пакувања се склопуваат во нашите сопствени фабрики за да се осигураме дека се со највисок квалитет и се целосно тестирани. Вкупниот работен век може да варира и ќе зависи од различни фактори како што се користењето, циклусите на возење, полнењето итн. Volvo постојано ги надгледува батериите и нуди договор за сервис кој ја гарантира нивната функција.

Volvo истражува и нуди решенија за повторно производство, рециклирање и втор животен век каде батериите може да се користат за сосема различни цели.

Интервалите за одржување се приближно исти, но сервисирањето се разликува од традиционалната погонска линија. Потрошувачката на резервни делови зависи од транспортната примена, регионот во кој работи камионот и многу други фактори. Камионите се поврзани и можат да известуваат за состојбата на различните компоненти што значи дека може да се организираат сервисирање и одржување за да се зголеми нивното време на работа.

Сите дилери кои продаваат електрични камиони се подготвени да преземат целосна одговорност за техничките системи и функции на камионите. Многу од сервисните работилници имаат долгогодишно искуство во сервисирање на електрични автобуси.

Кривата на перформанси на електричните камиони е различна од онаа на камионите со мотори со согорување. На пример, моќта започнува веднаш штом ќе ја ставите ногата на педалот за гас. Фактот дека електричните камиони имаат помалку брзини исто така создава различно искуство со возењето.

Електричните камиони произведуваат помалку вибрации и помалку бучава, што резултира со удобно и релаксирачко искуство со возење.

Контактирајте со локалниот дилер на Volvo и регистрирајте се дека сте заинтересирани.

Екосистемот го сочинуваат целиот хардвер, услуги и луѓе, на пример, одговорни за следење и заштита на функцијата и опсегот на камионот и да се осигураат дека клиентите можат сигурно да ги извршуваат своите испораки. Ова вклучува области, како што се полнење, планирање сервис и далечинска дијагностика за камионот, како и софтверски услуги за оптимизирање на маршрутите и опсегот.

Ги испорачавме првите целосно електрични камиони на клиентите во 2018 година, но почнавме да продаваме хибридни камиони кои работат на комбинација од електрична енергија и други горива многу пред тоа. Другите делови на групацијата Volvo, особено Volvo Buses, имаат големо искуство со електрични возила.

Нашите електрични камиони споделуваат платформа со другите наши погонски линии и ги исполнуваат истите високи стандарди за квалитет. Високо обучениот персонал на Volvo ќе им помогне на клиентите да ги конфигурираат своите камиони за да ги задоволат нивните специфични барања и ќе обезбеди стручна поддршка додека камионот е во функција. Батериите и целокупната состојба на камионите постојано се следат за да се овозможи навреме да се идентификуваат сите мерки што треба да се преземат при следната сервисна посета.

Ефикасните решенија за полнење се клучот за да можете да користите електричен камион на најефикасен можен начин. Ние ќе ги поддржуваме нашите клиенти со обезбедување експертиза, насоки и комплетни решенија. Повеќе детали за различните понуди ќе бидат претставени во 2021 година.

DC полнење со помош на CCS2 до 250 kW (600-750 V) и AC полнење со помош на тип 2 до 43 kW.

Бизнис

Ниските нивоа на CO2, емисии на честички и бучава овозможуваат транспорт на стоки во зони со нула емисии и во моменти кога вообичаено не може да се користат камиони со традиционални погонски линии. Ова може да овозможи повеќе и побрзи испораки во една смена. Во комбинација со недостатокот на издувни гасови, ова води до подобри работни услови за возачите и помало влијание врз животната средина. Покрај тоа, стоката може да се испорача внатре во зградите. Искуството со возење на електричните камиони е исто така попозитивно поради пониските нивоа на вибрации и побрзата реакција на забрзување.

Целосно електричните камиони се идеални за транспорт на стоки во и околу градовите на однапред дефинирани рути кои вклучуваат враќање во домашната база на крајот од работниот ден за полнење. 

Дистрибуцијата, урбаната градба и собирањето отпад (често за градските и општинските власти) се примери на сегменти каде што одамна се прифатени електричните камиони. Но, капацитетот на тешките камиони на Volvo сега овозможува и транспорт на стоки меѓу градовите.

Електрификацијата, во форма на возила со батериски електрични и горивни ќелии, ќе станува возможна во сè повеќе сегменти. Во моментов, главни исклучоци се транспортот на долги релации, поради недостаток на инфраструктура за полнење и тешките транспорти во дрвната, градежната и рударската индустрија.

Првично електричните камиони ќе вклучуваат поголема инвестиција од еквивалентните дизел модели. Меѓутоа, ние сме во фаза на транзиција помеѓу фосилните горива и долгорочните одржливи транспортни решенија и се очекува цената на новата технологија да падне со текот на времето поради подобрените економии на обем. 

Особено големите транспортни компании почнуваат да го чувствуваат притисокот од нивните купувачи на транспорт и од крајните потрошувачи да понудат одржливи транспортни решенија. Сè повеќе бизниси сакаат да ги намалат емисиите на CO2 и да придонесат за поодржливо општество. Компаниите ги согледуваат новите деловни можности за транспорт на стоки до локации и во времиња кои не се можни со камиони со фосилни горива. Се поголем број градови воведуваат зони со нула емисии каде што се дозволени само електрични возила. Се разговара и за даноците кои ќе ја поддржат транзицијата кон општество без CO2.

Сите наши постоечки решенија за плаќање ќе бидат достапни за нашите електрични возила: готовинско плаќање, лизинг и изнајмување. Тие ќе бидат прилагодени на потребите на секој поединечен клиент. 

Електричните камиони Volvo FL и FE од средна категорија и северноамериканскиот Volvo VNR се достапни за нарачка. Контактирајте со вашиот локален претставник на Volvo Trucks за повеќе информации. Нашите европски тешки електрични камиони ќе бидат понудени од 2021 година. Ако имате прашања за овие производи, одете на оваа врска.

Почетокот на производството на европските тешки камиони Volvo FM, FMX и FH е планиран за 2022 година. Средните електрични камиони Volvo FL и FE и северноамериканскиот Volvo VNR веќе се во обемно производство. Контактирајте со локалниот претставник на Volvo Trucks за повеќе информации. 

Времето на поврат на инвестицијата многу зависи од сегментот и пазарот. Електричните камиони можат да отворат и нови деловни можности. Нивната економска исплатливост ќе се зголемува со текот на времето со економиите на обем и како што созреваат различните сегменти. На пример, стимулациите и законодавството ја прават употребата на електрични камиони за дистрибуција во градот и собирање отпад многу попривлечна. Ниските варијабилни трошоци ќе доведат до поголема профитабилност колку повеќе се користи камионот. Откако ќе се исплати високата почетна инвестиција, ниските варијабилни трошоци на електричните камиони ќе имаат позитивно влијание врз профитабилноста.

Профитабилноста е многу зависна од видот на транспортот. Електричните камиони доаѓаат со повисока почетна цена, но нудат и нови можности за транспортните компании да ја подобрат продуктивноста и да отворат нови области на бизнисот. На пример, тие можат да работат во време надвор од шпицот и да ги задоволат потребите на градските власти и другите клиенти поефикасно од нивните конкуренти. Ниските варијабилни трошоци ќе доведат до поголема профитабилност колку повеќе се користи камионот. Откако ќе се исплати високата почетна инвестиција, електричните камиони имаат ниски варијабилни трошоци кои исто така имаат позитивно влијание врз профитабилноста.

Контактирајте со локален дистрибутер на енергија за да дознаете повеќе за достапните опции.

Електричните камиони идеално би требало да се полнат преку ноќ во вашата база за да се сведат трошоците за енергија на минимум. Дополнително, треба внимателно да ги планирате рутите за најдобро да го искористите расположливиот енергетски капацитет. Во спротивно важат истите размислувања како и за другите видови камиони. Треба да бидете сигурни дека возилото е конфигурирано за таа работа, а исто така да возите економично и да поставите план за одржување за да обезбедите најдобри можни перформанси и достапност.

Електричните камиони Volvo FL и FE од средна категорија и северноамериканскиот Volvo VNR се достапни за нарачка. Контактирајте со вашиот локален претставник на Volvo Trucks за повеќе информации. Нашите европски тешки електрични камиони ќе бидат понудени од 2021 година. За прашања во врска со овие производи, одете на врскава.

Повеќето земји од ЕУ нудат некаков вид поттик за промовирање на употребата на поеколошка технологија, како што се електричните камиони. Контактирајте со локалниот претставник на Volvo Trucks во вашата земја за повеќе информации. 

Трошоците за енергија варираат во голема мера од земја до земја. Обично е поевтино да наполните камион преку ноќ и во вашата домашна база. Контактирајте со вашиот локален снабдувач со енергија за да го пронајдете најдоброто решение од финансиска и еколошка перспектива.

BEV - електрични возила со батерии - веројатно ќе обезбедуваат голем дел од урбаниот и регионалниот транспорт во иднина поради нивните финансиски и еколошки предности. Слободно може да се каже дека електричната мобилност е тука да остане. Технологијата е добро докажана во автобуси, автомобили и други машини. Широко распространето мислење во транспортната индустрија е дека електричните камиони со батерии и водородните електрични камиони на подолги растојанија ќе играат важна улога во транзицијата кон иднина без фосилни горива.

Да, ние ќе продолжиме да нудиме низа различни погонски линии и ќе предложиме најсоодветно решение за секој поединечен клиент и географска локација. Ќе обезбедиме мешавина од камиони со мотори со согорување со сè поекономична потрошувачка на гориво, камиони на гас и целосно електрични камиони и камиони со горивни ќелии. 

Ги нудиме нашите електрични камиони со договори за услуги Gold, што значи дека трошоците за одржување ќе бидат вклучени во вкупните трошоци за сопственост. Ќе се погрижиме вкупните трошоци за сопственост да бидат конкурентни.

Ова зависи од примената и спецификациите на возилото. Батериите додаваат дополнителна тежина и за да се компензира за тоа, ЕУ дозволува дополнителен GCW до 1 тон. Одлуката и спроведувањето се оставени на секоја земја поединечно.

Генерално, за да може да се направи споредба, потребно е да се погледне вкупниот трошок на сопственоста. Електричните камиони нудат и нови деловни можности бидејќи можат да вршат транспорт на стоки до локации и во времиња кои не се можни со камиони со фосилни горива. Се поголем број градови воведуваат зони со нула емисии каде што се дозволени само електрични возила. Преминот кон електрични камиони значи поголема почетна инвестиција за транспортната компанија, проследена со значително помали трошоци за работа. Соодветноста на решението мора да се анализира заедно со локалните клиенти. Исто така, веруваме дека почетната инвестиција ќе почне да опаѓа со зголемувањето на волуменот и намалувањето на цената на батериите со текот на времето. 

Започнавме со производство на Volvo FL Electric и Volvo FE Electric во Европа во 2019 година и продажба на Volvo VNR во Северна Америка кон крајот на 2020 година. Продажбата на европските тешки модели ќе започне во 2021 година, а обемното производство ќе започне во 2022 година. 

Истражете ја нашата понуда за електрични камиони

Сакате да дознаете повеќе за електрични возила?

Имате уште прашања?

Локалниот дилер на Volvo Trucks ќе го има одговорот. Наминете, јавете се или побарајте да ве посетат.