Системот е неверојатно брз; потребна е само половина секунда да се вклучи запчестата спојка. Ова обезбедува максимална сила на влечење и мобилност во секое време.

Јонас Одермалм

Менаџер во градежниот оддел, Volvo Trucks

Тест во живо, Видео автоматска контрола на силата на влечење

Четиригодишната Софи во

Нашето најтешко тест-возење досега

ATC автоматски се вклучува.

Како функционира

Кога патот е лизгав, Автоматската контрола на силата на влечење автоматски го вклучува и исклучува погонот на предните тркала во истиот момент кога ќе има потреба од тоа. Сензорите на задните тркала детектираат кога ќе почнете да губите сила на влечење, па веднаш се активира погонот на сите тркала. Двојната спојка потоа ја префрла силата на погонуваната предна оска, а камионот продолжува без да опаднат вртежниот момент или брзината. Погонуваната предна оска ќе остане активна додека возачот да го отпушти педалот за забрзување.

ATC не бара наредби од возачот – функционира самостојно. Меѓутоа, има прекинувач на контролната табла кој автоматски ја вклучува предната оска или, кога условите за возење ќе станат екстремно сурови, ќе ги активира сите диференцијали.

Овој докажан систем е одлика на градежната опрема Volvo со години. Ние сме првиот производител што го вовел овој револуционерен систем кај градежен камион.

За да се заштеди гориво и да се спречи абење, ATC се користи само кога има потреба

Заштедете скапоцено гориво

Нашето истражување покажува дека на повеќето им е потребен погон на сите тркала во само 5% од времето. Тоа значи дека 95% од времето, погонуваната предна оска само троши гориво. Автоматска контрола на силата на влечење помага да се максимизира ефикасноста на горивото. Кога не ви е потребна дополнителната сила на влечење, системот автоматски ќе ја исклучи предната оска, со што се намалува потрошувачката на гориво дури до 2% (врз основа на циклус на возење на регионални релации). Со автоматското исклучување на предната оска се намалуваат и абењето и трошењето.

ATC ја обезбедува сета сила на влечење по потреба

Без какви било компромиси.

Погонуваната предна оска ви помага да ги избегнете проблемите. Но, кога е вклучена, таа ја влошува способноста за маневрирање. За разлика од системите со постојан погон на сите тркала, ATC ви го дава најдоброто од двата случаи. Кога е вклучена предната погонувана оска, вие ја добивате целата потребна сила на влечење. А, кога не е вклучена (што е случај при најголем дел од времето), ја подобрувате способноста за маневрирање на камионот.

Шасијата на Volvo FMX е дизајнирана за да ги заштити сите витални делови

Сè е заштитено

Шасијата на Volvo FMX беше дизајнирана за да ги заштити сите витални делови. Паралелните и попречните лостови се поставени во ниво со оската, над линијата на куќиштето на оската. Коморите на сопирачките и резервоарите за гориво се, исто така, добро заштитени.

Погонуваната предна оска ја има истата позиција како и непогонуваната оска – ви дава подобар агол на приоѓање кога искачувате големи стрмнини (28° со погонувана предна оска и пневматици со димензии 13R22,5). Погонуваната предна оска сега е достапна со задно воздушно потпирање, обезбедувајќи растојание до патната подлога од 300 милиметри.

Прочитајте повеќе за задното воздушното потпирање
Достапни конфигурации за автоматската контрола на силата на влечење на FMX

Достапни конфигурации

  • Соло-камион 4×4
  • Влечно возило 4×4
  • Соло-камион 6×6
  • Влечно возило 6×6
  • Соло-камион 8×6
  • Соло-камион 10×6

Најдете го вашиот локален дилер

Вие ја имате контрола

Сакате и сами да ја тестирате Автоматската контрола на силата на влечење? Јавете се кај вашиот локален дилер на Volvo Trucks.

Најдете го вашиот локален дилер